צילום בתי מלון-תחרות צילום עולמית

רשת מלונותHotel Indigo®מכריזה על תחרות צילום עם ארגון הצילום העולמי על מנת לאתר צלמים מבטיחים ומוכשרים ברחבי אירופה וגם בישראל

 
Hotel Indigo®,מותג מלונות הבוטיק של קבוצתInterContinental Hotels Group IHG®,וארגוןWorld Photography Organisation – WPO,הכריזו כי הם מזמינים צלמים מאירופה ובכלל זה מישראל לתעד רגעים מייצגים בשכונות מקומיות בהם ממוקמים בתי המלון שלהם, עם תמונות מלאות-חיים שיוצגו תחת הכותרת: טעמים מהשכונה.
 
צלמים מבריטניה, גרמניה, ישראל, איטליה, רוסיה וספרד יוזמנו ליצור פרויקטים של צילום ייחודיים המושפעים מן הטעמים המאפיינים את השכונות שבהן שוכנים16 מלונות Hotel Indigo.הצילומים אמורים ללכוד את הפרשנות המופשטת או המילולית של נושא התחרות – טעמים מהשכונה.
 
בישראל מיקומו של מלון אינדיגו הינו במתחם הבורסה ברמת גן רחוב באהליאב5. כמותג בוטיק של IHG,כל אחד ממלונות רשתHotel Indigoכולל מלון זה, מעוצבים בצורה שמשקפת את הסיפור של השכונה המקומית. החל מעיצוב המבנה עצמו, דרך יצירות האמנות המעטרות את המלון וכלה בתפריטים ששואבים השראה מן התוצרת המקומית – כל מלון ברשתHotel Indigoהוא ייחודי וטבעי בסביבתו. אין מלונות זהים.
 
ארגוןWorld Photography Organisatio  -WPהעולמי לצילום תומך בצלמים מקצועיים, חובבים ומתלמדים, ומספק פלטפורמה עולמית לתעשיית הצילום. השילוב בין הארגון לרשת המלונות הוא נכון ומדיוק. מכיון שצילום הוא חוויה בעלת חשיבות גם לאורחי מלונותHotel Indigo,תיערך תחרות צילום מקבילה שתאפשר גם לאורחי המלונות להשתתף בתחרות.
 
הפרויקטים המועמדים לפרס הצילום בשכונות יוערכו על-ידי חבר שופטים שכולל נציג מארגוןWPOונציג מהמותגHotel Indigo.לצלם שייבחר כזוכה במקום הראשון בתחרות יוענקו עבודה בתשלום לצילום עבור המותגHotel Indigo,הזדמנות להציג את עבודותיו במרכז האמנותSomerset Houseבמסגרת תחרות הצילוםSony World Photography Awardsהעולמית שתיערך במאי2015, ו-375,000 נקודות זכות של מועדון IHG Rewards Club.
 
עוד על הגשת עבודות לתחרות: worldphoto.org/hotelindigo
לפרטים נוספים:  050-5202322 | daphna@triwaks.co.il

אין תגובות

השאר תגובה