צימרים-נופשים עוברים להזמנות און ליין?

28.11.2013מטיילים עם הילדים

פורטל נופשים, להזמנת צימרים אן ליין, הפועל במתכונת של אתרBOOKINGהבינלאומי, שהושק לפני כשבועיים צובר תאוצה וכבר נרשמת עלייה חדה במספר ההזמנות לצימרים און ליין.

רבים מאיתנו מכירים את התהליך המתיש לפעמים של שיטוט בין עשרות אתרים למציאת צימר לחופשה המשפחתית שלנו, שבמקרים רבים אנחנו מגלים, אחרי שכבר מצאנו את צימר החלומות שמתאים לציפיות שלנו כי הצימר מלא בתאריך שתיכננו את החופשה הבאה. אבל ייתכן שהחל משנת2013 מסתמן שינוי בשיטת הזמנת הצימרים בישראל.

הזמנת צימרים און ליין: איך לא חשבו על זה קודם? 
נופשים, פורטל הצימרים החדש והראשון מסוגו בישראל להזמנת צימרים, אירוח כפרי ומלונות בוטיק באמצעות האינטרנט, שהושק לאחרונה, מאפשר להזמין לקבל מידע מפורט ללא צורך בשיחת טלפון על זמינות החדרים בזמן אמת, הינו פורטל ידידותי למשתמש ומציע מגוון רחב של צימרים, בקתות אירוח כפרי ומלונות בוטיק בכל רחבי הארץ. על כל צימר וצימר מופיע מידע מלא על החדרים, תמונות , מפות הגעה וסרטוני וידיאו, מחירי ההזמנה באונליין הינם ללא תחרות ותהליך ההזמנה פשוט וקצר. כמו כן הפורטל מאובטח בתקןPCIהמחמיר וניתן גם להשאיר אשראי לביטחון בלבד. בהמשך תושק גם אפליקציה להזמנת צימרים לסמארטפון ובתום השנה הראשונה מצפים להגיע לכמליון כניסות.

רוצים לצאת לחופשה משפחתית בצימר בחינם?! לחצו כאן… 

צימרים בצפון, צימר בצפון
מזמינים באינטרנט צימר בצפון? .                                          צילום: יונה – יותם לוי באדיבות נופי גונן ופורטל נופשים

 
צימרים – האם המחירים ירדו?
להערכת מנכ"ל נופשים, דב אלבוים, נראה כי מדובר בסוף עידן ההזמנות הטלפוניות וכי המהפכה המקוונת בתחום הזמנת הצימרים תוזיל את עלויות הצימר בטווח הקרוב בכ-15%.


שוק הזמנות הצימרים בישראל

על פי נתונים של פורטל"נופשים" ,שוק הצימרים נאמד בשנה בכ-800 מליון שקלים בשנה, כ- 40% מבתי האב בישראל נוהגים לצאת לחופשה בצימר פעם בשנה, כ- 10% מבתי האב בישראל יוצאים לחופשה פעמיים בשנה. הביקושים הגדולים ביותר לחופשה בצימר מתרכזים בחג הפסח.

מזמינים באינטרנט צימר בצפון? כפר הנופש נופי גונן
עכשיו זה פשוט – מוצאים ומזמינים צימר ישירות באינטרנט.          צילום: יונה – יותם לוי באדיבות נופי גונן ופורטל נופשים

רוב ההזמנות – צימרים למשפחות

עוד עולה כי כ-70% מכלל ההזמנות לצימרים הינם ליחידות משפחתיות  וכ-5% מכלל ההזמנות הינן לצימרים היוקרתיים במחירים של 1,200-2,000 שקל ללילה. מחיר ממוצע לצימר לזוג הינו כ-500 שקל ללילה.

רוצים לצאת לחופשה משפחתית בצימר בחינם?! לחצו כאן…

לכניסה לאתר נופשים לחצו כאן…

 

אין תגובות

השאר תגובה