צמידיCrucianiמאיטליה לבנים לשבועות

לקראת חג שבועות, צמידי המותג האיטלקיCrucianiמציעים שלל דוגמאות חגיגיות בגוונים לבנים

הלהיט האופנתי של המותג האיטלקי Crucianiשהושק לפני כשלוש שנים והפך לפריט חובה בקרב שוחרי האופנה ברחבי העולם, הגיע לישראל ונחת בקניון רמת אביב ובחודש יוני צפוי אף להיפתח בקניון איילון ברמת גן וסניפים נוספים בקניונים מובילים בפריסה ארצית.
 
צמידי Crucianiמיובאים על ידי קבוצת אלטיטיוד שקיבלה את הזיכיון הבלעדי לייבוא ושיווק המותג בארץ. 
 
לקראת חג שבועות מציע קרושיאני מגוון צמידים בשלל צורות וצבעים בגווני לבן. מדובר בקולקציה של צמידים אופנתיים בצורות כמו לבבות, תלתן, כוכב ים, פרפרים, אינסוף, שודדי ים הארוגים מתחרת מקרמה לצמיד ומגיעים במגוון של כ-40 צבעים.

הצמידים הטרנדים מגיעים בשני גדלים ומתאימים לילדים או למבוגרים. צמידי Crucianiמגיעים באריזה יוקרתית ומהודרת המאפשרת לרכוש את הצמיד כמתנה. צמידיCrucianiתפסו תוך זמן קצר מקום מרכזי בעולם שוחרי האופנה ובקרב סלבריטאים בינלאומיים כמו פריס הילטון, בר רפאלי,  היידי קלום ופסיי (שאחראי ללהיט גנגאם סטייל), דיטה וון טיז וניקול מרפי ואחרים שהצטרפו אף הם לעדת המעריצים ההולכת וגדלה של העונדים הצמידים ברחבי העולם.

בשנת2012 מכרה Cruciani  למעלה מ-10 מיליון צמידים ברחבי העולם ובכל חודש נפתחות חנויות נוספות ברחבי העולם באירופה, ארצות הברית והמזרח הרחוק. 

הצמידים בטווח המחירים:35-75 ₪. 

                                       
אודות קרושיאני- Cruciani 
חברת קרושיאני נוסדה בשנת1992, על ידי לוקה קפרי, במטרה להעביר את הערכים ואת תרבות המשפחה תוך שליחת מסר של מצוינות. הפריטים של החברה מיוצרים  אך ורק באיטליה, ומייצגים שבמורשת תרבותית מובחרת, ואמנות שנמצאת בהתפתחות מתמדת, שני צרכים שלא יכולים להגיע לכדי מיצוי מחוץ לאיטליה.

היעד אליו שואפת החברה הוא להשיג ייצור של פריטי אופנה שעונה על הצרכים והדרישות של כלל השוק, תוך שמירה על הרמות הגבוהות ביותר של איכות בשילוב עם אומנות. חזון החברה לפיתוח מאווים והפיכתם גשמיים.

הקולקציות של קרושיאני מופצות ברחבי העולם, עם יותר מארבע מאות נקודות מכירה בחנויות מובחרות, כדוגמת איסטן שבטוקיו, מרקורי במוסקבה, וברגדורף-גודמן האגדית בניו יורק. כמו כן, ניתן להשיג את הפריטים ברשת הקמעונאית של החברה, במילנו, פורטה דה מרמי, קורמיור, טוקיו, דובאי, מדריד וקאפרי. 

 

אין תגובות

השאר תגובה