צעדת הגלבוע לשנת 2020 בוטלה

צעדת הגלבוע
מוזמנים ליהנות מהנופים המשגעים של הגלבוע ועמקיו | צילום: צחי רייזל

ההחלטה התקבלה עקב ההנחיות החדשות של משרד הבריאות למניעת התפשטות נגיף הקורונה. צעדת הגלבוע מתקיימת ברצף מאז שנת 1966 ומושכת מטיילים מכל רחבי הארץ וגם מחו”ל, הודות למסלולי ההליכה המשקיפים על הנוף המשגע של עמק חרוד והרי הגלבוע, השנה בוטלה צעדת הגלבוע המסורתית.

עקב החשש להתפשטות נגיף הקורונה הוציא משרד הבריאות איסור קיום אירועים בינלאומיים והתכנסויות מעל 5,000 איש.
מידי שנה נערכת ברחבי המועצה צעדת הגלבוע, הצעדה הבינלאומית היחידה בארץ, ופסטיבל הכדורים הפורחים הבינלאומי, כאירועי שיא לפעילויות האקסטרים ותיירות הספורט, המאפיינים את הגלבוע.

 

בוטלה צעדת הגלבוע

המועצה האזורית הגלבוע, משתרעת על פני 33 יישובים, 8 קיבוצים, 14 מושבים, 6 יישובים קהילתיים ו- 5 כפרים ערביים. תושבי המועצה מתפרנסים בענפי חקלאות רבים ומגוונים, בתעשייה ובתיירות, ובמקצועות החופשיים.

עובד נור, ראש המועצה האזורית גלבוע, מזמין לצעדה: “אחרי חורף מבורך במשקעים כפי שחווינו השנה, הגלבוע יקבל את פני הצועדים בפריחה מרהיבה במיוחד, ואני קורא לכולם, משפחות ובני כל הגילאים, להצטרף אלינו ולקחת חלק בחוויה המהנה”.

אבל גם בלי הצעדה, אם זכיתם ואתם לא בבידוד, הפריחה ממשיכה לצבוע את הגלבוע ומזג האוויר נהיה יותר ויותר נעים (איך יודעים שבא אביב?…). יש מגוון מסלולי טיול לילדים ולכל המשפחה באזור הר הגלבוע והעמקים סביבו.

בנוסף לצעדת הגלבוע, בוטלו אירועים ופסטיבלים נוספים כמו העדלאידעות השונות שהיו אמורות להיערך בפורים, כנסים  ופסטיבל ציפורים בראש, שבוטל עקב מזג האוויר הצפוי, לא בגלל החשש להתפשטות הקורונה.

 

לאתר צעדת הגלבוע: לחצו כאן…

 

אין תגובות

השאר תגובה