קסטרו בגדי ילדים

18.6.2013עושים שוק

חברת האופנה קסטרו הודיעה היום במסיבת עיתונאים שהתקיימה בתל אביב על כניסתה לתחום אופנת הילדים לקראת תחילת שנת הלימודים הקרובה.  המשימה של קסטרו, להביא בשורה חדשה אל תחום אופנת הילדים בה פועלים כיום שחקנים רבים המעצבים ומשווקים בגדי ילדים, מתוך הבנה שהבשורה של מחיר נמוך בלבד לא מספיקה כדי להצליח בשוק אופנת הילדים התחרותי בישראל וההשקה תלווה בקונספט חדש לתחום.

קסטרו ילדים – הקונספט
קו האופנה לילדים של קסטרו עוצב תחת הקונספטImagine,והוא מושק באמצעות הסלוגן"תתחילו לדמיין…".במרכזו ניצב העולם הקסום והחשוב ביותר לילדים – עולם הדמיון היצירתי והאינסופי, שבא לידי ביטוי בדמויות כובשות לב, כולן מאוירות על רקע לבן בשילוב המיתוג של ה-Red Barהמזוהה של קסטרו והיא יוצג לקראת ההשקה במהלך אוגוסט הקרוב. קונספט המיתוג של קו אופנת הילדים של קסטרו נוצר מתוך ההבנה כי חווית דמיון מפותחת אצל ילדים בונה זהות עצמית, מעניקה יכולות יצירתיות, יכולות מחשבה ודרך להכיר את עצמך ואת הסביבה. עולם הדמיון אצל ילדים הוא דרך ביטוי לרגשותיהם וכך סביבון הופך לחללית, כובע הוא כתר של מלכת הלבבות, קופסת קרטון היא רובוט וחולצה קשורה על מטאטא הופכת לפיראט.

 קסטרו ילדים - הינשוף, קסטרו קידס
קסטרו ילדים – עולם של דמיון

הילדים של קסטרו – גילאים
הקולקציה של קסטרו לילדים פונה לילדים בגילאי0 עד 14 – בגדי ילדים לילדים בגילאי2-14 ובגדי תינוקות לגילאי 0-24 חודש בחלוקה לניו בורן 0-6 ולתינקות בגילאי 6 עד 24 חודש.


קולקציית אופנת הילדים של קסטרו
מעצבי בית האופנה ישיקו מדי עונה קולקציית אופנה ולייף סטייל לילדים מגיל ינקות ועד14 – מבגדי קז’ואל ליומיום דרך לבוש חגיגי לאירועים ואפילו מתנות שילדים אוהבים במיוחד. את קולקציית הלבוש מלווה גם קולקציית אקססוריז הכוללת נעליים חגורות, כובעים ועוד.

ערכיו של בית האופנה קסטרו הותאמו לקטגוריית הילדים בשפת מיתוג חדשה המציבה במרכזה ערכים של אהבה, משפחה, משחק וקוליות – כולם בהשראת עולם הדמיון של הילדים:  איורי חיות וסמלים המשולבים עם סמל הלוגו של קסטרו, הפס האדם(red bar),מובילים את שפת המותג ויופיעו על הבגדים, האביזרים, שקיות הקניות, תוויות המוצרים, האריזות, וכו’. שפת המיתוג החדשה פותחה בשיתוף חברת המיתוגblend it.

קסטרו אופנת ילדים
קסטרו ילדים – הקו העיצובי

קו אופנת הילדים של קסטרו יציג עולם שלם וקסום של אופנה ולייף סטייל לתינוקות מגילNewbornועד ילדים בגיל14 ותציע קולקציה עשירה ומגוונת – מבגדי קז’ואל ועד אופנה חגיגית לילדים. את הקולקציה עיצבו מעצבי הסטודיו של בית האופנה, לפי ערכי המותג ובהתאמה לכתב ידה ושפתה של קסטרו. הקו נחלק לשתי קבוצות גיל בכדי ליצור התאמה לצרכיה השונים של כל קבוצה, ובהתאמה לבנים ובנות. קבוצת התינוקות מגיל 0 –עד24 חודשים, נחלקת ל-2 קבוצות: Newbornעד6 חודשים ומ-6 עד 24 חודשים, ואילו קבוצת הילדים פונה לגיל שנתיים עד 14.

בשפת קונספט הילדים נוכל לראות איורי דמויות מעולם הילדים, איורים תמימים ונקיים המופיעים על רקע לבן. בכל איור משולב הלוגו של קסטרו- RED BAR.האיורים יהוו את שפת החלוקה הפנימית של הקולקציה, כך למשל בגדי תינוקותNewbornיעוצבו באיור של ירח וכוכבים, בגדי התינוקות והפעוטות ימותגו עם איור הינשוף והצב, ובנוסף להם נראה גם כתר לנסיכות וגיטרה לבנים, רובוט, גלגיליות, חייזר חמוד בחללית, שבלול, צפרדע ועוד.


קסטרו ילדים – הסניפים
רשת אופנת הילדים של קסטרו תפעל כבר עם ההשקה שתתקיים במהלך אוגוסט הקרוב, לקראת שנת הלימודים והחזרה לבית הספר, ב-23 חנויות ו-2 חנויות ילדים ייעודיות בפריסה ארצית מדן ועד אילת ומכירה גם באתר האינטרנט של קסטרו. גודל חנות ממוצעת לתחום בגדי הילדים של קסטרו תהיה בשטח של כ-100 מ"ר ומבנה החנויות יהיה זהה בחלוקה נוחה לפי גילאים, בנים ובנות.

חנויות קסטרו לילדים יעוצבו תחת קונספט עיצוב חדשני אשר יבדיל את קו הילדים מקטגוריית הנשים והגברים בחנויות. לקוחות קסטרו ייהנו מחווית קניה אופנתית, נעימה ונגישה, תוך התמצאות קלה ונוחה בחנות על פי חלוקה לגילאים וחלוקה לבנים ובנות. קולקציית האופנה אשר תיחשף ותושק לקראת החגים תציג את התמהיל האופנתי המתאים ביותר לאורח החיים והאקלים הישראלי, תוך דגש על אופנתיות ואיכות.

קסטרו ילדים - קסטרו תינוקות - הסניפים, קסטרו קידס

שוק אופנת ובגדי הילדים בישראל

קסטרו נכנסת לראשונה לתחום בגדי הילדים, שוק המוערך בישראל בכ-1-1.5 מיליארד ש"ח, שוק בו כנראה50% מהלקוחות (שזה אנחנו ההורים…) קונים בגדי ילדים לפחות פעם בחודש ובהוצאה ממוצעת360 ש"ח. (חישבתם פעם איך זה אצלכם?…).
אין ספק שכניסה של שחקן חדש ומשמעותי כמו קסטרו לתחום תעורר את שוק אופנת הילדים ותרחיב את המגוון והיצע המחירים לטובת קהל הצרכנים.

קסטרו תינוקות - הסניפים, קסטרו ילדים - הסניפים
קסטרו ילדים – בקרוב.. הסניפים. צילום: אלירן אביטל

הילדים של קסטרו -אהבה ממבט ראשון
גבי רוטר מנכ"ל משותף בקסטרו אמר הבוקר: "אנו חושפים הבוקר לעיניכם את אחד המהלכים המרגשים של קסטרו – הכניסה שלנו אל תחום אופנת הילדים. זהו צעד טבעי והרמוני עבור בית האופנה שלנו שממשיך להתחדש ולהפתיע מעונה לעונה. אנו גאים להוביל את האופנה בישראל, והצבנו לנו למטרה להוביל גם בתחום אופנת הילדים… קולקציית האופנה לילדים של קסטרו תיצור עולם שלם מלא קסם ודמיון של אופנה ולייף סטייל",הוסיף רוטר, "ותכלול מגוון עשיר של בגדים ואביזרים שילדים אוהבים – והורים אוהבים לאהוב. במשך למעלה משנה עמלו מעצבי הסטודיו החדש על הקמת הקטגוריה, ויצרו אותו בשפת האופנה וכתב היד המובהק של קסטרו, במטרה להעניק חוויית אופנה מרגשת, איכותית ומקורית גם לילדים, ומתוך מחשבה מעמיקה וכמובן, מלאת אהבה".

 

 

אין תגובות

השאר תגובה