קסם הרשימה: ספר לילדים ולבני נוער מאת יובל אברמוביץ’

קסם הרשימה
ספר שמעודד אמונה בעצמך ומעודד אימוץ גישה עוצמתית לחיים... | צילום: קסם הרשימה

ספר חדש לבני נוער: קסם הרשימה. זהו ספר העצמה אישית, שמכוון במיוחד לילדים ונוער ומעודד אותם לאמץ גישה עוצמתית לחיים, להתנסות, להכיר את עצמם ולהגשים כל חלום שירצו…

הספר מעורר תעוזה, סקרנות ואופטימיות, ונותן כלים רבים שאפשר ליישם בחיי היומיום, לצד דוגמאות והסברים. יש גם תרגול מעשי, ורשימות מעוררות מחשבה שאפשר למלא באופן אישי.

קסם הרשימה הוא עיבוד לספר הרשימה, שניסח את פילוסופיית הרשימה, המעודדת אנשים לצעוק את חלומותיהם.
גישה זו עזרה עד היום להמון אנשים בארץ ובעולם לשים את עצמם ואת רשימת החלומות שלהם במרכז חייהם, ולהגשים חלומות קטנים כגדולים.

העיבוד לספר החדש כולל עדכונים וההתאמות הנדרשות כדי שיתאים לגילאי שמונה עד 18 ברמת התוכן וגם ברמה העיצובית, שנעשה בהשראת האינסטגרם והטיקטוק, ועם הצלחה אי אפשר להתווכח: הרשימה עובדת.

 

קסם הרשימה: ספר לבני נוער

המהדורה המודפסת הראשונה של הספר כללה 5,000 עותקים, ונמכרה עוד לפני שהגיעה לחנויות.
הספר לוקח למסע כדי שנכיר את עצמנו, דרך סיפור חייו של הסופר. יובל אברמוביץ’ הפך לנכה בגיל שש עשרה, וכתוצאה מהשעמום החל למלא את רשימת חייו, שכללה משאלות ומעשים שחלם לעשות. כשהחלים מהתאונה הוא גם הצליח להגשים אותה לחלוטין.

הספר מכוון לשאילת השאלות הנכונות, כאלה שעוזרות לפתח בטחון עצמי, להכיר בזכות להעז, ומעודד לחלום ולהגשים את כל מה שיביא לתחושת אושר.

בקסם הרשימה יש מידע חשוב. כמו למשל, איך משתמשים ברשתות החברתיות לקידום המטרות והחלומות, למה ההורים שלנו לפעמים מעצבנים, על פערי דורות, אנשים רעילים והמכשולים שאנחנו שמים לעצמנו.

הספר נותן ביטוי לדברים שמטרידים בני נוער, ויש בו תובנות חשובות מניסיונם של אחרים. בנוסף למענה על שאלות בקשר להצלחה: צריך מזל וכסף כדי להגשים חלומות?… (ספויילר: לא.)

 

יובל אברמוביץ
ספר חדש במיוחד לבני נוער בעקבות הספר המצליח למבוגרים: הרשימה… | צילום: ליה יפה

 

יובל אברמוביץ’: הרשימה

קסם הרשימה הוא ספר חדש לצעירים, שמבוסס על רב המכר הישראלי-בינלאומי: הרשימה מאת יובל אברמוביץ’, שהופץ עד כה בארצות הברית, סין, דרום קוריאה, הולנד, צרפת, בלגיה, שוויץ ועוד, ובמהלך השנה הבאה צפוי לצאת בשפות ערבית ורוסית.

אם חיפשת מתנה לסיום בית הספר היסודי או מעבר לתיכון, לבת או בר מצווה, סיום תיכון או גיוס, קסם הרשימה היא רעיון מעולה, שיקדם את הקורא בחייו.

יובל אברמוביץ’, בן 43, הוא סופר ומרצה בין לאומי, שחקן ואב לשתי בנות המתגורר בתל אביב.
זהו ספרו ה-15 והוא נחשב לאחד הסופרים הפוריים בישראל, שמכר עד כה כ- 400,000 עותקים מספריו. עד כה נחשפו להרצאותיו בישראל למעלה מחצי מיליון אנשים, ובימים אלו הוא ממשיך להופיע בארץ ובעולם באמצעות אפליקציית הזום.

זמין באתרי הספרים הדיגיטליים, בגרסת שמע באפליקציית iCast ובחנויות הספרים.
ניתן להזמין במחיר השקה מיוחד באתר האינטרנט: לחצו כאן…

כמה: 94 ₪ | 284 עמודים.

 

 

אין תגובות

השאר תגובה