ראש דשא חסכוני

29.5.2012הנקודה הירוקה

ראש הדשא של טל פרידמן מהקמפיין מתחילים לחשוב ירוק של המשרד להגנת הסביבה זכה בתואר הפרסומת האהובה ביותר בסקר של מכון גיאוקרטוגרפיה, ובמקום השלישי ברשימת הפרסומות הזכורות ביותר.

הפרסומת שעלתה לאוויר רק לפני כשבועיים התייצבה מיד בראש מצעד הפרסומות האהובות ובמקום השלישי ברשימת הפרסומות הזכורות. הפרסומת של המשרד מובילה על פרסומות כמו מזגן טורנדו, בזק, מזרחי-טפחות וביטוח9 מיליון עם שני כהן.

מה, אנחנו קמצנים?
בפרסומת נראה פרידמן בעל"ראש הדשא"מסביר לבנו כיצד ניתן לחסוך בהוצאות באמצעות שינוי פשוט של הרגלי היום-יום. כך למשל, השניים עורכים קניות עם רשימה מוכנה מראש, מעדיפים שימוש באופניים על פני נסיעה ברכב (סע סע מחדרה זה הכל ירידות…) ושמירה על טמפרטורה נכונה במזגן.

המסר הוא שבאמצעות שינויים פשוטים כאלה ואחרים משפחה יכולה לחסוך יותר מ-6,000 שקלים בשנה –
מה שמבטיח שאנחנו כנראה לא קמצנים, רק חסכנים…

מעניין איפה אפשר להשיג פיאה כזאת – אולי היא תהפוך ללהיט הבא שלתחפושות פורים2013?…

השר גלעד ארדן מציין כי תמשך הגברת המודעות הציבורית ליכולת לחסוך בהוצאות ולשפר בכך את הסביבה בה אנו חיים.

אפליקציה סביבתית
במקביל לפרסומת, השיק המשרד גם אפליקציה לשימוש בפלאפונים החכמים ובה ניתנים שלל טיפים לחיסכון מיידי בכסף באמצעות התנהגות סביבתית.

 

 

אין תגובות

השאר תגובה