רד טול בוקס

רד טול בוקס, Red Tool Box -קונספט חדש בעולם העשה זאת בעצמך, שפותח בישראל ומציע להורים וילדים את כל הכלים (תרתי משמע) לבילוי זמן איכות משותף ויצירתי.

מוצרי ה- Red Tool Boxכוללים מגוון כלי עבודה וערכות לבניית מוצרים שונים, מלווים בהוראות ביצוע מקצועיות וידידותיות להורים ולילדים ובנוסף, נותנים מענה לצורך בפעילויות משותפות של הורים וילדים שחסרות כל כך בעולם הרב ערוצי בו גדלים רוב הילדים של ימינו.

את פיתוח הקונספט מובילה מחשבה לחיזוק הנוכחות של האבות כשותפים למשחק ולחיי הילדים, על ידי יצירת אתגרים משותפים או בקיצור – תקני להם (או לכן) קצת זמן איכות בקופסא…

כלי העבודה הם כלים ארגונומיים המותאמים למידות של הילדים בעלי יכולות ומראה ממש כמו ה"דבר האמיתי",עם עשרות מוצרים קלים להרכבה, שימושים ויצירתיים החל מקופסאות ומגירות עץ, עגלות ילדים, משחקים וצעצועים, מיני גולף, בתי האכלה וקינון לציפורים, כלי בית שימושיים או דקורטיביים ועוד.

מוצרי ה- Red Tool Boxמיועדים להורים עם ילדים בגילאי 8ומעלה ואינם דורשים כל ניסיון בנגרות, בזכות הוראות ותרשימים פשוטים וקלים לביצוע.

רד טול בוקס - ערכות נגרות ויצירה לילדיםred tool box
בונים ביחד- Red Tool bOX

מאחר וזמן איכות הוא מצרך נדיר בימינו, ברגע שהגיעה ההזמנה לבלות את הבוקר באמצע החופש הגדול בפעילות משותפת, ניתקנו את האח הגדול לכמה שעות מבוב ספוג, או מה שלא ריצד בדיוק על המסך ויצאנו בשמחה לבדוק בשבילכם את הקונספט החדש. 
 
אחרי הסבר קצר, התחלנו לבנות במרץ לפי ההוראות שידת תכשיטים לאחות הקטנה שנשארה מאחור, "זה רק לבנים, את הולכת לחברה מהגן",כמו שהודיע לה בבוקר האח הגדול, שלמד בזמן קצר לנסר, לקדוח, להדביק ולהבריג והרוויח ביושר ארגז כלים שווה במיוחד ויבלת קטנה למזכרת מיום כיף קצת אחר באמצע החופש הגדול. 

שורה תחתונה -כל הכבוד על הרעיון והביצוע, אנחנו בעד- אם אתם מחפשים מתנה מקורית לילדים (ולהורים) עם ערך מוסף ליום ההולדת הבא או לחגים המתקרבים, אנחנו ממליצים בחום.

וכמה זה יעלה לנו?
מוצרי עץ – 110 – 70ש"ח
ערכות כלי עבודה – 199ש"ח
שולחן עבודה מקצועי -500 ש"ח
להשיג ברשת אייס.

 
 

אין תגובות

השאר תגובה