רויאל קאריביין משיקה את אוניית הקרוזים קוואנטום

רויאל קאריביין אינטרנשיונל משיקה את סדרת הקוואנטום(QUANTUM-CLASS)- עיצוב שטרם נראה כמותו, חוויית צניחה חופשית, מכוניות מתנגשות, מרפסות וירטואליות ועוד.
 
כחלק ממורשת של יותר מ-40 שנות חדשנות ועיצוב יצירתי, רויאל קריביאן אינטרנשיונל חושפת פרטים ראשוניים על הדור הבא בחופשות השייט: שייט הקוואנטום. האוניות באיכות הקוואנטום תהיינה קפיצת מדרגה דרמטית קדימה, אשר ישנו את כללי המשחק של הראשונים בים, כמו למשל את חווית הצניחה החופשית –הרפתקה מרגשת שמעיפה את האורחים על יותר מ-100 מטרים באוויר במסע עוצר נשימה.
 
אתרי בילוי מהפכניים מקצה לקצה, כמו למשל מתחם הספורט והבידור הגדול ביותר בים עם מכוניות מתנגשות, זירת החלקת גלגליות ועוד; וכן תאי האורחים הגדולים והמתקדמים ביותר של חברת השייט. תאים גדולים וחדישים אלו מאפשרים חדשנות בעיצוב, אחסון ונוחות, כולל המרפסות הווירטואליות הראשונות בתעשייה. בכל תא בQuantum of the Seas ישקף נוף מהחלון.
 
הראשונים בים ללא תקדים- לאחר שהובילו את התעשייה בהשקת חוויות מקוריות כמו קיר טיפוס, החלקה על קרח, מדמה גלישת גליםFlowRider,סנטרל פארק ותיאטרון ימי(AquaTheater),הרויאל קריביאן תשלב על הסיפון חוויות מתקדמות עוד יותר, בהמשך הקו פורץ הדרך של הראשונים בים על-גבי אוניות באיכות קוואנטום. החוויות החדשות והבלעדיות לרויאל קריביאן הן: 
ידית המעוף(RipCord by iFly) –חווית הצניחה החופשית הראשונה בים המאפשרת לכל אחת ואחד, מהראשונים ועד למנוסים ביותר, ליהנות מהריגוש העצום והתרוממות הרוח של צניחה חופשית, בסביבה מדומה, בטוחה ומבוקרת.
כוכב הצפון(North Star) –פלא הנדסי, הלוקח את האורחים לגבהים חדשים, פשוטו כמשמעו, עם כמוסה בצורת תכשיט זכוכית, המעבירה את הנוסעים במסע מופלא של יותר מ-100 מטרים מעל הים ומעל צידי האוניה, ומספקת נוף מעורר השתאות של 360 מעלות.
 
מתחמים חדשים ובלעדיים אשר ישנו את פני השוק:
עם איכות קוואנטום, רויאל קריביאן ממזגת בין חדשנות לעיצובים ארכיטקטוניים נושאי משמעות ויוצרת מתחמים מרהיבים. אורחיQuantum of the Seasו-Anthem of the Seasימצאו אינסוף אפשרויות בשלושה מתחמים חדשים ובלעדיים.
קונספט מהפכני, Two70°,הוא חדר ענק רב-שלבי אשר בוודאי יהפוך לאחד מן המתחמים האיקונים על-גבי סיפוני איכות הקוואנטום. המתחם נקרא בצדק, על שם הנוף הפנוראמי והמרהיב לים בן270 מעלות, באמצעות רצפה-עד-תקרה מזכוכית, המשתרע על פני כמעט שלושה מפלסים בירכתי האוניה.

ה- Two70°חובק בתוכו טכנולוגיה ובידור במטרה ליצור מסע מהפכני מיום ללילה. התפאורה המושלמת להתחבר עם הים במהלך היום, כשה-Two70°מציע חלל סלון מודרני ונוח לאורחים המעוניינים לנוח ולהירגע. עם השקיעה ודמדום האורות, המתחם המסנוור חושף לאיטו את אופי הערביים שלו, ומענג את האורחים בבידור מרהיב, מסתורי ובלתי צפוי של לילה. טכנולוגיה שטרם נבראה הופכת כל תוכנית של ה- Two70°לרב ממדית ומשלבת את הקהל עם אמנים חיים, כולל אקרובטים, וכן וידאו עוצר נשימה עם תפאורה דיגיטאלית.

המתחם המקורה הגדול ביותר בים, SeaPlex,הוא מרכז לספורט ייחודי ואיזור בילוי עם מגוון אפשרויות מרתקות אשר יעניקו השראה לאורחים בכל הגילאים, להשתחרר ולהתחבר לצד השובב שלהם. כשהאורחים זוכים לחוויות של הראשונים בים, הם יכולים להתנסות בבית ספר לקרקס עם טרפז מעופף, או לשחק כדורסל במגרש ענק ורשמי על-פי כלליים בינלאומיים. עם עת השקיעה, המגרש הופך למרחב המכוניות המתנגשות וזירת החלקת גלגליות מלאת כיף ובידור. לחלופין, אורחים יכולים לרקוד למוסיקה מתוזמרת מעמדת ה-DJהצפה, שמרחפת מעל הפעילות בשטח.
 
אולם ההופעות והמקום החם ביותר למוסיקה חיה על-גבי הקוואנטום, מיוזיק הול(Music Hall)הוא האתר שבו אורחים יכולים ליהנות באופן אינטימי ובלעדי מהופעות חיות, תקליטנים, מסיבות לילה, שולחנות ביליארד ועוד. מרדני ועצבני, העיצוב בן שני הסיפונים זוכה להשראת הרוק’נרול.

הדור הבא של תאי לינה
כשנוחות ונוחיות האורחים בראש סדר העדיפויות, הרויאל קריביאן משיק את תאי הלינה המרווחים והמפוארים ביותר אי פעם, ומציג חדרים הגדולים בממוצע של תשעה אחוזים מאלו שבאוניות באיכות אואזיס(Oasis).עיצוב וגימור מתוחכם ויוקרתי מעניקים תחושה של בית הרחק מהבית. תפיסת העיצוב החכמה של רויאל קריביאן מעניקה לכל התאים עיצובים עכשוויים עם אפשרויות להתאמה אישית ופתרונות אחסון גדולים עוד יותר.
עכשיו בכל חדר על-גביQuantum of the Seasיש נוף, עם ההשקה המרגשת של המרפסת הוירטואלית(Virtual Balcony).רעיון עיצובי זה מכניס מרפסת מדומה לחדרי היוקרה ומציע נופים רחבי ידיים בזמן אמת של האוקיינוס ושל היעדים המרגשים.

למשפחות עם ילדים, תאי משפחה(Family-Connected)המספקים גמישות והתאמה רבה עוד יותר, תוך שימוש בשלוש קטגוריות של עיצוב, ומאפשרים פריסה מיוחדת המספקת חדרי שינה ושירותים נפרדים לכולם. התאמות אלו מאפשרות למשפחות ולקבוצות חברים הנוסעים יחד ליהנות מהטוב שבשני העולמות, כשמגיע הזמן של ביחד ושל לבד. 

עםQuantum of the Seas,הרויאל קריביאן מציגה את המגוון הגדול ביותר של תאי אירוח, כולל תאי סטודיו(Studio),חלקם עם מרפסות למטיילים בודדים, שלוש רמות של סוויטות קטנות(Junior)וכן סוויטות ענק(Loft).
 
החוויות הבלעדיות חוזרות ועוד כמה הפתעות בהמשך
מיטות שיזוף למבוגרים בלבד, יחד עם בריכה חיצונית, בריכה פנימית חדשה המקורה בגג חדיש ופארק מים(H20)לילדים, יוצעו לאורחים על הסיפון העליון. מתחמי רויאל קריביאן בלעדיים וחוויות פופולאריות בקרב משפחות, כמו קיר טיפוס, מדמה גלישהFlowRider,תוכנית ההרפתקה הימית לילדים זוכת הפרסים, התינוקייה ואזור הפעוטות, האירועים עם דמויות ההנפשה של חברת דרימוורקס: שרק, קונג פו פנדה ומדגסקר; כולם יהיו חלק מחוויות איכות הקוואנטום.

ה-Quantum of the Seasוכן ה- Anthem of the Seas.תבצענה גם קפיצת מדרגה במבחר הקולינארי ותספקנה מבחר עצום ומגוון של מסעדות מאי פעם. מידע נוסף על מסעדות, בידור ועוד חוויות מפתיעות ומתקנים חדשים על ה- Quantum of the Seasיפורט בחודשים הקרובים.
 

איכות הקוואנטום תפליג לראשונה בסתיו2014 עם Quantum of the Seas,ולאחריה אחותה, Anthem of the Sea,באביב2015. אוניות הקוואנטום בנות 18 סיפונים, במשקל כולל של 167,800 טון ברוטו, עם יכולת לענג כ-4,180 אורחים בכ-2,090 תאים יחדיו. ה- Quantum of the Seasתצא מנמל ניו יורק בקייפ ליברטי למסעות בני7 עד 12 לילות במהלך עונת החורף של 2014/15. הזמנות למינויים יתקבלו החל מ-27 במאי, 2013, ולקהל הרחב החל מ-4 ביוני, 2013.
 
אודות רויאל קריביאן
חברת סנורמה הינה מספקי שירותי התיירות והחברות הוותיקות והמקצועיות ביותר בישראל בתחום חופשות שייט בעולם והיא נציגתה בישראל של רויאל קריביאן, בישראל מזה15 שנים. תאגיד רויאל קריביאן כולל את חברות השייט: רויאל קריביין אינטרנשיונאלRoyal Caribbean International,סלבריטי קרוזסCelebrity Cruisesואזמרה קלאב קרוזסAzamara Club Cruises.זהו תאגיד השייט השני בגודלו בעולם וכולל למעלה מ-30 אוניות המשייטות במעל מ-170 יעדים ברחבי עולם.

סנורמה מייצגת מספר חברות שייט בינלאומיות נוספות בישראל. סנורמה מקושרת לחברות השייט על ידי מערכת אונליין מתקדמת המציגה את המסלולים והמחירים בזמן אמת. אתר האינטרנט שלה מאפשר חיפוש בזמן אמת אחר ההפלגה המבוקשת, קבלת מידע מלא על המסלולים והאוניות המוצעות ועוד מידע רב על עולם השייט. חברת סנורמה בבעלות אורי שנבל וקבוצת קשרי תעופה. משרדי החברה ממוקמים ברמת השרון.

 
 

אין תגובות

השאר תגובה