רשת האוס אין

רשת האוס אין מציגה עיצוב מאגדה ירוקה
לרגל חג הפסח מציגה רשת"האוס אין"קולקציית רהיטים, הכוללת חדרי ילדים שעוצבו בהשראת אגדות ילדים מוכרות כמו"סינדרלה"ו"היפה והחיה",תוך שימוש מעץ מלא בעלי תקןPEFC,שנכרת מיערות שמנוהלים בצורה כזאת שמבטיחה שלא תהיה כריתה מוגזמת, כאשר תחת כל עץ שנכרת נשתל אחד חדש. זאת לצד, ייצור מקומי המבטא את האחריות החברתית שלה מחויבת החברה.

הקולקציה שואבת השראתה מאגדות ילדים האהובות"סינדרלה"ו"היפה והחיה"המתבטאות בשילוב מוטיבים מסגנון הפרובאנס האירופאי הזכורים מסצנות הסרט המצויר ב"היפה והחיה",ומתכתבים עם עיצוב החדרים מבחינת החומרים, עץ וזכוכית, והמראה הכולל כאחד. המראה הרומנטי ששלט בסיפור סינדרלה מוזכר גם הוא בחדר נוסף שמציגה הרשת, בזכות דיטיילז ייחודיים, בין היתר דלת הארון האמצעית העשויה זכוכית במראה אובאלי עוצבה בהשראת דלת הכרכרה של סינדרלה. מילי עשור, מנכ"ל ומבעלי רשת"האוס-אין": "בשנים האחרונות, ניתן להבחין בהשקעה הניכרת בעיצוב חדר הילדים, חלל שחשוב להפוך אותו לנעים ובטוח, נוח למשחק, לאירוח, לקריאה וללמידה אך יותר מכל למעיין ממלכה קסומה, לכזו שמעוררת דמיון ומוטיבציה".

"אחת הדרכים ליצירת חדר ילדים באווירה קסומה, כזו שתעורר פנטזיות ואף תעודד יצירתיות ושימוש בדמיון, היא דרך שילוב של פריטי ריהוט בסגנון עיצוב רומנטי שיישוו לו מראה של חדר נסיכות מהאגדות. מיטת אפריון גדולה ורחבה בקווים מעוגלים ורכים בשילוב כילה, טואלט בעיצוב תואם עם מראה אליפטית, שולחן כתיבה בעל רגליים פיסוליות וארון משולב בויטרינת זכוכית, הם רק חלק מהפריטים שבקלות יכולים להוסיף לחלל החדר מימד מלכותי המגשים את חלומן של מתבגרות לא מעטות הרוצות להרגיש נסיכות".מוסיפה עשור.

לצד עיצוב מסוגנן וייחודי, לרהיטי הקולקציה ערך מוסף בדמות ערכים סביבתיים שננקטו בהליכי ייצור הרהיטים. לדברי עשור, "יש לשים לב ברכישת ריהוט מעץ מלא להשלכות השונות הנלוות לתהליך ייצורו ומאילו עצים למעשה הוא בנוי. באופן כללי, ריהוט שעשוי מעץ מלא שהינו חומר טבעי , בריא וירוק ידידותי יותר לסביבה בהשוואה לריהוט העשוי מחומרים מעובדים המורכבים ברובם מדבקים, שרפים וכימיקלים המזהמים את הסביבה בתהליך ייצורם. יחד עם זאת, גם לסוג העצים בהם משתמשים לייצור הרהיטים חשיבות שהרי שימוש לא מבוקר עלול לפגוע במערכת האקולוגית. על מנת לפתור זאת ולשמור על סביבה ירוקה יותר, מומלץ לרכוש רהיטים עשויים מעץ מלא בעלי תקןPEFC,שנכרת מיערות שמנוהלים בצורה כזאת שמבטיחה שלא תהיה כריתה מוגזמת, כלומר על כל עץ שנכרת שותלים אחר חדש".
עשור מוסיפה כי קיימת מגמה הירוקה מתחזקת הזוכה לעדיפות בקרב הצרכן הישראלי, "הצרכן הישראלי פיתח מודעות סביבתית בשנים האחרונות, המורגשת היטב בשוק ומתבטאת בעדיפות גוברת לקנות מוצרים שנוצרו תוך התחשבות בסביבה וברצון לבחון את ערכי המוצר, והבנה שעדיף להשקיע במוצר מעץ מלא ולא בכאלה העשויים מחומרים מעובדים, המתגלה כמשתלמת לאורך זמן".
לצד המגמה הירוקה, שינוי נוסף שאותו מגדירה עשור, מתייחס לחדירת פריטים משלימים בתחום עיצובי ריהוט הילדים. לדבריה, "התפיסה המסורתית של חדר המורכב משולחן כתיבה, מיטת יחיד וארון הוחלפה בתפיסה כי לילדים ובני הנוער ישנם צרכים רבים שהם מעבר למקום המיועד להכנת שיעורי בית אחרי שעות בית הספר ומיטה עליה ניתן לישון. כיום, המגמה המתפתחת הולידה פריטי סטיילינג ופנאי בעלי קריצה לבגרות כמו שידות טואלט ושידות איפור עם מגירות, ספסל מגירות או קומודה לצד המיטה, שמשרתים את חלל החדר מבחינה אסתטית ופרקטית גם יחד",מסבירה עשור.

לסיום, עשור מרחיבה על הדגשת הנוחות והפונקציונאליות כערך מרכזי בעיצוב חדרי הילדים כיום. "התאמת הרהיטים בחדרי ילדים והדגשת חווית הנוחות והמרחב האישי החלו את דרכם לפני מספר שנים עם מיטות גדולות יותר לשינה מפנקת, מיטות אפריון משולבות עם מיטות אירוח לחברים וארונות גדולים יותר שיכולים להכיל את אוסף הבגדים בהם מצוידים בני נוער בעידן המודרני".

"
למידע על נקודות המכירה:
09-9510879
www.housein.co.il

 

אין תגובות

השאר תגובה