שבועות גלילי של חברת ליר בגליל

חברתlirבגליל מציגה את שבועות גלילי- סיור בעיר צפת עם מורה דרך מוסמך, ביקור במחלבת המאירי, טעימת יינות ייחודים ביקב רימון סדנת גבינות בריחנייה, ולקינוח טעימת הגבינות שנעשו על ידי המשתתפים.
 
נתחיל את היום במחלבת המאירי שבצפת. המחלבה קיימת כבר למעלה מ-160 שנה ורק ביקור במקום יכול לתאר את יופיו של הבניין הבנוי מארבעה מפלסים של חדרים מקומרים. במחלבה העתיקה נערוך סיור בין חדרי המחלבה ונצפה בחזיון אור קולי על המחלבה וייצור הגבינות. 
 
נמשיך בטיול קסום בסמטאותיה הנסתרות של העיר צפת. נחזור אל ימי הזוהר של צפת, נשוטט בין בתי הכנסת עוטי הסוד, מקובלים עוטי לבן וסיפורים שרק צפת יכולה להביא לעולם.

הסיור יחל בכיכר עבו ומשם נפנה לבית הכנסת אבוהב–בית כנסת ספרדי הנחשב לאחד מבתי הכנסת היפים בגליל, נעלה במדרגות האר"י הקדוש לכיכר המגינים, ושם נשמע את סיפורי גבורה ולחימה על ארץ ישראל.
 

לאחר היכרות עם העיר צפת והגבינות המיוחדות נגיע לכפר הצ’רקסי ריחנייה, שם נחשף לתרבות חדשה ונעבור סדנת גבינה צ’רקסית ובנוסף הרצאה, סיור במוזיאון המקומי וטיול רגלי בכפר ריחנייה. המסיירים יכירו חלק מהתרבות העשירה והמרתקת של הקהילה שברחה ממולדתה בהרי הקווקז וקשרה את גורלה בגורל המדינה. כולל מאפה צ’רקסי מקורי עם גבינת עזים (חלוז’) ותה מתובל.
 
לאחר היכרות עם עולם הגבינות נגיע ליקב גלילי ייחודי המייצר את יינותיו מפרי הרימון יקב רימון, שם יערכו סיור לכל המשפחה עם הדרכה על עולם היין ותהליכי היצור ביקב. 
 
מחיר לילד:65 ₪
מחיר למבוגר:85 ₪
 
הסיור מותנה במינימום נרשמים!
הסיור המותאם במיוחד למשפחות עם ילדים .
 
חברת Lirבגליל מארגנת סיורים בגליל במגוון נושאים הקשורים ליין, אוכל טוב, תרבות וחיים טובים. לצד סיורי ייןלוגמים שישיבין יקבים ובין מסעדות מקוריות, מארגנת החברה גם סיורי אמצע שבוע, סיורים על הנשים היוצרות של הגליל, וכן ימי גיבוש ותמריץ לחברות.
 

שבועות גלילי עם 
Lirבגליל

14במאי, יום ג’ בשעה10:00
נקודת המפגש מחלבת המאירי בצפת 
סיום משוער:15:00
ההרשמה מראש בטלפון:050-6956385 ליאורה בגא 
 
 
 

אין תגובות

השאר תגובה