שווה ביקור? הצצה אל דינו פארק, פארק הדינוזאורים בתל אביב

משפחת פלס קפצה לספורטק בתל אביב ובילתה 3 שעות בין דינוזאורים, טיפסה על גשרים תלויים ועוד המון אטרקציות לילדים בפארק הדינוזאורים דינו פארק (DINO PARK) וחזרה לספר איך היה.

3.8.2021 משפחת פלס

“בואו לגלות עולם קסום” כתבו באתר ה-DINO PARK, אז באנו.. הגענו מבוגר(ת) + שני ילדים בני 8 ופגשנו במקום חברים עם ילדים בגילאי 4-10.

דינו פארק: המלצה או החמצה?

נתחיל מהסוף: הביקור בפארק מומלץ בחום! מדובר על בילוי משפחתי ייחודי ומלא באטרקציות, ונראה שמארגני הפעילות חשבו על הכל עד הפרט הקטן ביותר.

דינו פארק, גשרי החבלים, פארק דינזאורים
מבט על גשרי החבלים במתחם דינו פארק. צילום: דורין פלס

ועכשיו ניתן לחזור להתחלה: הגענו בשעות אחה”צ המאוחרות, חנינו בחניון הספורטק (נוח מאוד) ונכנסנו למתחם. כבר בכניסה היה ברור שהמקום לא דומה לתערוכות דינוזאורים אחרות שביקרנו בהן בארץ… והיינו בכמה וכמה כאלו.

איזה אטרקציות יש במתחם דינו פארק?

 

דגמי הדינוזאורים

התערוכה לקחה את תצוגת הדינוזאורים צעד אחד קדימה עם הסבר מפורט לגבי כל דינוזאור או חיה קדומה אחרת שזכתה לתיעוד בדמותה, אפשרות לסרוק ברקוד ולשמוע את ההסבר דרך הנייד, שלדי דינוזאורים עצומים ומרשימים ואפילו עמדת רכיבה על דגמי דינוזאור מוקטנים.

דגמי הדינוזאורים צילום: דורין פלס

מתנדנדים מעל הגשרים התלויים

אבל זה לא הכל.. האטרקציה העיקרית היא מספר גשרים תלויים מעל כל המיצגים שמעניקים ראיה רחבה על כל הפארק ובהחלט משווים לחוויה נקודת מבט חדשה ורעננה.

פעילויות לילדים בפארק

מעבר לכך בכל רחבי הפארק מפוזרות פינות פעילות, מנוחה ועשייה: מתחם מציאות מדומה (VR), מתחם פופים עם מסך ענק שמקרין סרטונים של, ובכן – דינוזאורים…

בנוסף מצאנו בדינו פארק מתחם “שקט” לילדים ולגדולים שצריכים מנוחה, פינת פליימוביל, מסלול קארטינג (מוגבל עד גיל 7 ולכן לצערנו לא התנסינו בו), תחנת קליעה למטרה מוצלחת ומקורית עם רובי נרף (NERF), ארגז חול שניתן לחפור ולמצוא בו חלקי מאובנים ומספר מתנפחים במתחם ייעודי שבהחלט העניקו לכל החוויה זריקת מרץ.

דינו פארק, פינות זולה למשפחות
פינות זולה. צילום: דורין פלס

אנחנו באופן אישי לא ידענו לאן ללכת קודם, וככה מצאנו את עצמנו מבלים קרוב ל-3 שעות (!) בפארק.

וברוח האולימפיאדה – אם יבקשו מאיתנו לבחור את שלוש הפעילויות המובילות לילדים אז אלו מתחם המתנפחים, הגשרים התלויים והקליעה למטרה ברובי הנרף.

כל הפארק כולו מרווח, נקי ומאורגן. הצוותים שאחראים על האטרקציות השונות אדיבים ומקפידים על כללי התנהגות ובטיחות.

מה אוכלים בפארק הדינוזאורים?

דינו פארק
ההברקה של הפארק: גשרי החבלים בדינו פארק. צילום: דורין פלס

מבחינת מזון ושתייה – המבחר רחב: ניתן למצוא כאן ארוחה שלמה או סתם נשנוש לדרך, כאשר בצמוד לדוכנים מפוזרים מספר ספסלי ישיבה לנוחות הסועדים.

איך מגיעים? פארק הדינוזאורים DINO PARK – ספורטק צפון – פארק גני יהושע.

 

דינו פארק – שורה תחתונה:

ה-DINO PARK הוא אטרקציה שיש בה הכל: בילוי משפחתי, מתחם שכולו באוויר הפתוח (למרות החום הכבד דאגו לאוורור והצללה שקצת מקלים על המצב), מגוון פעילויות למגוון גילאים, חניה בשפע באזור ועוד.

לפרטים והזמנות לחצו כאן…

תגובה אחת

  1. מקום זוועה לא להתקרב. יקר בטירוף, עמוס, מלוכלך ולא מתוחזק, אין הצללות, שעות של תורים, אפס תמורה עבור הכרטיסים. סבל אמיתי – לא מומלץ להתקרב אפילו!

השאר תגובה