תחפושות לתינוקות לפורים 2019

שילב תחפושות פורים 2019
שילב תחפושות פורים 2019

מחפשים תחפושות לתינוקות לפורים? רשת החנויות לתינוקות שילב מציגה: פורים של גורים.

תחפושות פורים יפות, אופנתיות, איכותיות ונוחות לתינוקות בגילאי 0-24 חודשים, המשלב עיצוב מרשים ומרהיב, חומרים איכותיים ומחשבה על הקטנים שאוהבים להתחפש כל השנה.

 

תחפושות לתינוקות לפורים 

שילב, רשת חנויות לתינוקות משיקה אוסף של תחפושות פורים, איכותיות, בטיחותיות, יפות ואופנתיות לתינוקות בגילאי 0-24 חודשים, ומאפשרת לילדים להתלבש ולהרגיש בנוח, כמו בבגדים יומיומיים. שילב דואגת לתינוקות גם אחרי פורים ותאפשר לכם ההורים, להשתמש בתחפושת כפריט לבוש במשך כל השנה.

היכרותו המקצועית והאישי של סטודיו העיצוב שילבה את צרכיו של התינוק וההורים, ויצרה אוסף מושקע, שבו ניתנה תשומת לב לא רק לפרטי הופעתה של התחפושת, אלא גם למעשיותה.

הקולקציה כוללת ארבעה עיצובים: מלכת הכוכבים, שועל, פנדה ופלמגו, עשויים מבד כותנה 100%, תפורים בתפרים שטוחים המונעים גירוד או שפשוף של העור ואינם כוללים תוויות פנימיות כדי להגן על העור העדין של תינוקות. הסגירה הקלה, המהיר והנוחה של התלבושת נעשה על ידי תיקתקים בחלק התחתון של הבגד הגוף שנבדקו בקפידה כך שהם לא ייפלו או יגרדו את העור של התינוק.

העיצוב המקסים של התלבושות הוא מתוחכם, מקצועי ויצירתי, כך שהאלמנטים הדקורטיביים בתחפושת יוצרים הצהרה ייחודית מבלי להפריע או לשבש את התפקוד היומיומי של התינוק. כדי שהתינוקות יישבו בנוחות וללא הפרעה, זנבות השועל והפנדה צוירו על הבד, ואילו בתלבושת של מלכת הכוכבים והפלמנקו, הטול שולב כקישוט חיצוני ובשכבה דקה.

לכל שמלה יש ראש קל, כובע או אביזר סרט שמתאים לגודל הראש של התינוק ורגליות מחממות, שאינן מחליקות מהרגל ומשלבות הדפס מונע החלקה.

כל התלבושות עברו בקרת איכות קפדנית ביותר על ידי מכון התקנים ואינן דליקות.

מידות: 0-24 חודשים

מחיר: 89.90, לחברי מועדון  59.90 ש”ח

להשיג בסניפי שילב ובאתר www.shilav.co.il

 

מחפשים תחפושות לילדים לקראת פורים 2019? לרשימת חנויות תחפושות המלאה…

אין תגובות

השאר תגובה