תחפושות לתינוקות פורים 2020: באטמן, מיקי מאוס, חיות ועוד…

תחפושות לתינוקות
חליפת פורים לפעוטות מפוקס בייבי | צילום: גיא כושי ויריב פיין

גם לתינוקות יש תחפושות בפורים 2020, עם תחפושות חדשות מרשת קרטרס האמריקאית, חליפות גיבורי על ודמויות לפורים של פוקס בייבי שהילדים ישמחו להתחפש אליהם, בובת בלרינה עם חצאית ועוד… 

כבר סיפרנו לכם על התחפושות החדשות למבוגרים וילדים בפורים הקרוב. אם איכשהוא פספסתם תוכלו למצוא את זה, ועוד הצעות לטיולים, פעילויות ועדלאידעות במדריך שמרכז את כל אירועי פורים 2020

 

תחפושות לפעוטות
תחפושת אננס לפורים מבית קרטר’ס | צילום: אסף לוי

 

פורים 2020: תחפושות לתינוקות

תחפושת לתינוק ברשת שילב

שילב משיקה קולקציית תחפושות פורים איכותית, בטיחותית וטרנדית לתינוקות בגילאי 0-24 חודשים, המאפשרת לקטנטנים להתחפש ולהרגיש בנוח כמו בבגדי היום יום. בנוסף אפשר להשתמש בתחפושת כפריט לבוש גם בכל שאר ימות השנה.

קולקציה של תחפושות פרקטיות הכוללת 4 עיצובים: אריה, כלב, נמרה ופיה, העשויים מבד נעים ואיכותי, 100% כותנה, תפרים שטוחים המונעים גרוד או שפשוף של העור ואינן כוללות תוויות פנימיות. הסגירה הקלה, המהירה והנוחה של התחפושת נעשית באמצעות תיקתקים הנמצאים בתחתית בגד הגוף שנבדקו בקפידה כך שהם לא יפלו או ישרטו את עור התינוק.

העיצוב המקסים של התחפושות נעשה בצורה מתוחכמת, מקצועית ויצירתית, כך שהאלמנטים הדקורטיביים בתחפושות מעבירים את המסר בלי להטריד או להפריע להתנהלות היומיומית של התינוק. כדי שהתינוקות יוכלו לשבת בצורה נוחה וללא הפרעה, זנבות האריה והכלב אוירו על גבי הבד, בעוד בתחפושת הנמרה והפיה שולב בד הטול כעיטור חיצוני ובשכבה דקה.

בכל אחת מהתחפושות אביזר ראש, כובע או סרט, קל משקל המותאם למידות ראש התינוק ורגליות מחממות שאינן מחליקות מהרגל ומשלבות הדפס המונע החלקה.
כל התחפושות עברו בקרת איכות והן אינן דליקות.

לגילאי 0-24 חודשים
מחיר מומלץ: 89.90 ₪
להשיג בסניפי שילב ובאתר האינטרנט: לחצו כאן…

 

תחפושת לתינוקת
תחפושת זברה מבית שילב | צילום: ירון וינברג

 

תחפושות לפעוטות של מותג הילדים Carter’s

מותג אופנת הילדים והתינוקות מארה”ב, קרטר’ס, מציע בימים אלה קולקציית תחפושות לתינוקות ולפעוטות בגילאי 6 חודשים עד 3 שנים. הקולקציה כוללת תחפושות מקוריות העשויות מפליז, מחממות ומרופדות. בין הדמויות שניתן למצוא: אבוקדו, אלפקה, דב פנדה, כלב דלמטי, תרנגולת, חד קרן, אריה, אננס, דינוזאור, חד קרן מן הים ועוד…

בקרטר’ס חשבו על הנוחות לתנועת הפעוט ולמגע עורו העדין של התינוק, לצד העיצוב והמקוריות. הן מצטיינות באיכות של קרטרס ועומדות בתו התקן המחמיר של ארה”ב.

התחפושות עשויות מיקרו פליז נעים, נוחות ללבישה ומורכבות ממכנס וקרדיגן עם רוכסן לבנים, ואוברול עם חולצה וגרביון לבנות. בשילוב כובע-ראש מדליק המאפיין את התחפושת – כך הופכת התחפושת לפריט שימושי, גם בתום ימי החג.

ועכשיו במבצע עד ה 11.3.19: 99.90 ₪ במקום 169.90 ₪.

להשיג ברשת חנויות קרטרס: אושקוש, רשת H&O ובאתר האינטרנט: כאן…

 

תחפושות לתינוק
תחפושת אבוקדו לתינוק מבית קרטר’ס | צילום: אסף לוי

 

Fox Baby עם קולקציית חליפות פורים

לראשונה לקראת פורים, פוקס בייבי משיקים קולקציית חליפות פורים ובה 6 דגמים עם גיבורי העל ודמויות האהובות על הילדים: באטמן, מיקי מאוס, מיני מאוס, פו הדב, כלב דלמטי וחד קרן.
החליפות מוצגות במידות NB עד מידה 2 כחליפת שני חלקים המשלבת חולצה או טוניקה עם טייץ או מכנסיים או בגד גוף עם רגליות. לכל אחת מהחליפות מותאם כובע קליל ונוח המותאם לראש התינוק.

כל אחת מחליפות פורים עשויה מבדים נוחים ובשילוב אלמנטים מצוירים או שילובי בדים בשכבה דקה התחפושת לא מעיקה על התינוקות. הקולקציה מאפשרת שימוש ורסטילי, כך שניתן להשתמש בה בכל ימות השנה, ולא רק בפורים.

מחיר מומלץ: 89.90 ₪

להשיג בסניפי Fox Baby ובאתר: לחצו כאן…

 

תחפושת פורים לתינוק
תחפושת חד קרן לפורים מבית פוקס בייבי | צילום: גיא כושי ויריב פיין

 

בובת בלרינה עם בגד תואם מבית הנסיך הקטן

התגשמות החלום של כל ילדה, בובת ענק במראה נסיכה מהאגדות, בגובה של כ-80 ס”מ. החברה הכי טובה אותה תוכל לסרק, לעצב לה תסרוקת ולתבל את המציאות בשפע דמיון. הבובות יכולה להזיז את ידיה ורגליה, עומדת בצורה יציבה על משטח קשה.
עשויה מחומרים באיכות גבוהה ולא רעילים. ערכת בובת הבלרינה כוללת בובה בבגדי ריקוד ותחפושת / חצאית בלרינה לילדה, כך שבפורים הזה כל ילדה תוכל להתחפש עם החברה הכי טובה שלה.

לגילאי 2+.
מחיר מומלץ: 259.90 ₪

 

תחפושת לפורים
בובת בלרינה גדולה שמגיעה עם חצאית לילדה | צילום: סטודיו הנסיך הקטן

 

 

אין תגובות

השאר תגובה