תחרות הילד הירוק ברדיו אקו99

 

תחרות הילד הירוק ברדיו אקו99

דור העתיד: רדיו אקו99 FMמחפש את ‘הילד הירוק’

 

 
תחנת הרדיו ‘אקו99 FM’ממשיכה זו השנה השלישית בפרויקט המיוחד לאיתור ‘הילד הירוק’ המוביל בתחומו, אשר יצטרף לקאסט שדרני התחנה. בשנה שעברה זכה המיזם בפרס הרשות השנייה על שם רחל פרימור לתחקיר עיתונאי בנושא חברתי. 
 
כחלק מאג’נדת התחנה, השמה דגש על קידום נושאי איכות הסביבה, מקפיד הרדיו לטפח גם את דור הצעירים, במטרה לסייע לחינוך הילדים לשמירה על כדור הארץ.

במסגרת מגזין הסביבה לילדים ‘סבבה’ (מדי שבת בבוקר), החוגג בימים אלה מעל150 תכניות, מועלת  הפינהילד ירוקבהשתתפות שני ילדים (בן ובת) מבתי ספר באזור השרון והמרכז (אזור הזיכיון של התחנה), שהוסמכו על ידי משרד החינוך והגנת הסביבה ל-ירוקים, או בתי ספר הנמצאים בהליך הסמכה.

 
בפינה משוחחים הילדים עם מגישת התכנית, בת שבע לפר, על נושאי סביבה שונים, המועברים להם בבתי הספר או כאלה שבחרו לעלות בעצמם. בשנה האחרונה עלו לשידור תלמידים מבית הספר הממלכתי ‘בני עטרות’ במושב בני עטרות ומבית הספר ‘לב טוב’ בהרצליה.
 
בחודשים הקרובים יעלו לשידור מספר מתמודדים מבתי הספר השונים באזור, תלמידי כיתות ה’ ו-ו’. התלמידים יציגו עצמם ויספרו למאזינים מדוע דווקא הם מתאימים לתפקיד הילד הירוק של התוכנית.

בסוף התהליך יועמדו לבחירת המאזינים שלל התלמידים שהציעו מועמדות, ואלה יצביעו בשיטת מסרוני ה- SMSואתר האינטרנט של התחנה.

הילדים שיבחרו בסוף התחרות יעלו לשידור באופן קבוע לאורך שנת הלימודים הנוכחית.
 
ילדים והוריהם המעוניינים לקחת חלק בתחרות מוזמנים לכתוב למערכת הרדיו למייל- yarok@eco99.fm.
 
 ‘סבבה’, כל שבת ב-08:00, באקו 99 FM.
 

 

אין תגובות

השאר תגובה