תערוכת התיירות IMTM 2023

יותר מעשרים אלף מבקרים צפויים לבקר ב-IMTM 2023 תערוכת התיירות הבינלאומית שתתקיים השבוע בתל אביב עם עשרות מדינות שיציגו לראשונה, כנסים מקצועיים וביתנים של חברות תעופה, בתי מלון ועמותות תיירות מהארץ מרחבי העולם. 

 

IMTM 2023: מה חדש השנה?

תערוכת התיירות של ישראל או בשמה הרשמי IMTM 2023-  International Mediterranean Tourism Market חוזרת לאקספו תל אביב (גני התערוכה) עם מיצגים של למעלה מ-50 מדינות מסביב העולם. השנה יצטרפו לראשונה לתערוכת התיירות המתקיימת בפעם ה-29 גם נציגויות מדובאי ואיסלנד, מקירגיסטן ומונטנגרו.

מדי שנה מגיעים אל אקספו תל אביב נציגים מעשרות מדינות המעוניינים למשוך את התייר הישראלי עם חוויות ואטרקציות, יעדים ומסלולי טיול ייחודיים אותם הם מציגים בתערוכת התיירות IMTM. בטקס הפתיחה ותערוכה ייקחו חלק בכירים ושרי תיירות מטורקיה, סלובקיה, קירגיזסטן וטאיוון ומנכ”לי משרד התיירות של מרוקו ושל אזרבייג’אן.

תערוכת IMTM היא המפגש השנתי של כל העוסקים בעולם התיירות – תיירות מקומית בישראל, תיירות נכנסת ותיירות יוצאת. כמידי שנה צפויה להיות התערוכה לחגיגה צבעונית בה יחשפו יעדים חדשים, יוצגו ביתנים מקומיים ובינלאומיים מרשימים. התערוכה כוללת מפגשים וחיבורים בין אישיים, הרצאות וכנסים מקצועיים.  בנוסף ישנה תכנית לסוכנים מוזמנים אליה יגיעו מקבלי החלטות מרחבי העולם המשווקים את ישראל כיעד תיירותי.

לתערוכה צפויים להגיע כ-20,000 מבקרים ועשרות שרים, שגרירים ובכירי עולם התיירות מרחבי העולם שצפויים לקחת חלק. ניתן להרשם לתערוכה ללא עלות בהרשמה מהירה ופשוטה דרך אתר האינטרנט הרשמי של IMTM 2023.

המציגים בתערוכת התיירות:

השנה צפויות להשתתף לראשונה למעלה מ-50 מדינות ביניהן איסלנד, דובאי, מונטנגרו וקירגיסטן שיציגו לראשונה בתערוכה. משרד התיירות של איסלנד יציג פרזנטציה במסגרת הכנסים המתקיימים במהלך התערוכה, כמו כן יוקמו ביתנים של משרדי התיירות ממונטגרו וקירגיסטן וכן של חברת תיירות מדובאי.

בנוסף, יוצבו בתערוכה גם חברות התעופה הישראליות שיציגו אל על, סאן דור, ארקיע וישראיר. בזירה הבינלאומית יציגו TUS Airways – חברת התעופה הקפריסאית, Iceland Air – חברת התעופה הלאומית של איסלנד ו-Uzbekistan airways חברת התעופה הלאומית של אוזבקיסטאן.

המדינות המציגות בתערוכה מיוצגות על ידי משרדי תיירות לאומיים ואזוריים, מרכזי כנסים, מלונות, אתרי נופש, חברות ספנות, חברות להשכרת רכב, חברות תעופה ממגוון מדינות, סוכנים ומשרדי נסיעות, חברות ניהול יעדי תיירות, איגודי מסחר, ספקי שירותים ואטרקציות מסוגים שונים בתחום התיירות מהארץ ומחו”ל.

התערוכה נערכת על ידי חברת ארטרא בע”מ וחברת Israel Travel News, בשיתוף משרד התיירות, תתקיים בין התאריכים 14-15 בפברואר ב-EXPO תל אביב.

ניתן להרשם ללא עלות בהרשמה מהירה ופשוטה דרך אתר האינטרנט הרשמי של IMTM 2023.
אייל שמואלי, מו”ל I.T.N ומיזמי תערוכת IMTM: “הצטרפותן של מדינות חדשות מדי שנה לתערוכת התיירות, מסמלת על כך שמדובר בארוע משמעותי ברמה הבינלאומית בענף התיירות” הנציגויות החדשות שיגיעו ממדינות איסלנד, דובאי, מונטנגרו וקירגיסטן, רואות בתייר הישראלי כחלק בלתי נפרד מהתיירות בארצן. מחכים להצטרפותן של מדינות נוספות לקחת חלק בתערוכת התיירות הגדולה ביותר במזרח התיכון”.

 

תערוכת IMTM 2023

14-15 בפברואר 2023

expo תל אביב

כל הפרטים והרשמה באתר התערוכה www.imtm.co.il

 

 

 

אין תגובות

השאר תגובה