תפריט ילדים חדש במסעדת טיו בתל אביב

המסעדה היפניתTYOבניצוחו הקולינרי של המאסטר סושי העולמי יאמה סאן משיקה תפריט לילדים ופותחת את שעריה גם בימי שבת צהריים

מסעדתTYOהיפנית פותחת את שעריה החל מה-8.11 גם בימי שבת בצהריים (בין השעות 12:00-17:00), לתפריט הקבוע והאהוב יתווסף בשעות אלו תפריט ילדים. במסגרת תפריט הילדים יוכלו הזאטוטים לבחור מנה מהתפריט שלהלן + כוס שתייה (מיץ תפוחים/תפוזים/לימונדה), ולקינוח כדור גלידה – וכל זה ב-52 ₪ בלבד.

מנות ילדים לבחירה:
קומבינציית סושי מאקי
שניצל שילדים אוהבים, אורז וסלט
נקניקיותTYOסטייל עם פירה של תפוחי אדמה וסלט
ירקות בקארי יפני ואורז מאודה
יאקיסובה מוקפצת עם ירקות/חזה עוף 

גם בימי שישי בערב, יוגשו שתי מנות מתחלפות מתפריט הילדים (לא ארוחה) במחיר48 ₪. 

TYOשנפתח לאחרונה בבניין לשימור מהמיוחדים בישראל,  הינו מקום שחי על קו התפר בין מסעדה לבר ומקבל השראה משני העולמות, תוך שהוא מציע חווית בילוי ייחודית, שהדגש המרכזי בו הוא לא רק האוכל, אלא האווירה. הקונספט ב-TYOכולל 2סבבים: סבב ראשון ב-19:00, סבב שני ב-21:30, ולאחר מכן המקום הופך את עורו למקום בילוי לילי.

הכוחות המשולבים מאחוריTYOהם חיים לוזון ויקי כביר, שי דוידוף, עדי וכלר מקבוצת חיי הלילה המובילה בתל אביב, האחראית על מקומות כמו קולנוע זמיר, וואליום והפאטיו, ורועי לאון ובני רוזן בעלי רשת המסעדות דרבי בר, שותף נוסף הוא מי שעומד בקדמת הבמה הקולינרית–השף היפני היחידי בישראל יאמה אוימאודה הידוע בכינוי יאמה- סאן, אשר נחשב לאחד מהמאסטר סושי המובילים בעולם ועבד בין היתר במקדש הסושי מורי מוטו בניו יורק.

התפריט, כולל מגוון מנות מהמטבח היפני החדש מגוון רחב של סושי, מנות ראשונות, מנות עיקריות, קינוחים מעולים וקוקטיילים מכל העולם. בתפריט הסושי ניתן למצוא ספיידר TYO-  סרטן בטמפורה, בצל ירוק, אספרגוס, מלפפון, אבוקדו, טוביקו ומיונז יפני, סלמון מוצרלה- צ’ילי אדום, בצל סגול, סלמון ומוצרלה, ספייסי מיונז, טריאקי ושבבי בטטה. בין המנות הראשונות: נאגי מאקי- אספרגוס ובצל ירוק עטופים בקובה ביף וטריאקי חם, טונה פואגרה- נתחי כבד אווז צלויים על נגירי של טונה, טוביקו שחור ונענע. טטאקי לוקוס- יוזו, שמן שומשום חם וצ’ילי אדום.

בין המנות העיקריות: בלק קוד: בלק קוד במיסו, אורז שומשום, בקושי קטצו ופטריות שיטאקה. פילה בקר עם כבד אווז פירה טריו, מירין וויניגרט שחור מתקתק. יאמה סאן מכין את כל הרטבים המוגשים בעצמו, כולל רקיחת סויה מיוחדת והחמצת הג’ינג’ר.

על העיצוב של המקום אחראי ירון טל, אשר בחר להעניק למקום מראה בהשראה ניו יורקית. אין במקום אלמנטים יפנים, אלא צבעים בהירים משולבים עם זהב וכסף, המעניקים למקום מראה יוקרתי, משחק בגבהים, בצבעים ובאורות.

 

TYO  
מונטיפיורי7, תל אביב
שעות פעילות: א’-ה’19:00 עד אחרון הסועדים
ימי ו18:00-אחרון הסועדים, שבת- 12:00- 17:00, 19:00- אחרון הסועדים.  
טלפון:03-9300333

 

צילום: מיכאלו.

אין תגובות

השאר תגובה