פעילויות לילדים בדרום – שבת סיפור במוזיאון הפתוח בעומר

צילום: המוזיאון הפתוח בעומר

המוזיאון הפתוח בעומר המקיים מדי פעם פעילויות לילדים בדרום, מזמין לשבת משפחתית וחורפית בהשראת המטריה הגדולה של אבא – תיאטרון סיפור עם השחקנית פלורנס- תיאטרון אדם ולבסוף יצירת בובת כפפה של מר חורף.

טל, שקוראים לו טלטל, קם בבוקר ורצה ללכת אל הגנון. אך בחוץ היה מעונן וגשם דפק על שמשת החלון: טיפ-טיפ טף! טיפ-טפ-טף! אמרה אמא של טל: היום לא תלך אל הגנון, הגשם דופק על שמשת החלון!
הגשם דופק – שידפוק לו! אני אקח את המטריה הגדולה של אבא.
מיהר טל, שתה, אכל, לבש, חבש. את המטריה הגדולה לקח- והלך…

המטריה הגדולה של אבא סיפור חורף לשבת עם השחקנית פלורנס מתיאטרון אדם. סיפור בשילוב מוסיקה מקורית, שחקנית, בובה גדולה, אביזרים ומטריה אחת גדולה! בשילוב הפעלה לילדים בתנועה, משחק והרבה הומור – עיבוד ייחודי לסיפור בילדים האהוב והמוכר. בתום המפגש סדנת יצירה בה יכינו בובת כפפה של מר חורף.

פעילויות לילדים בדרום - המטריה הגדולה של אבא
המטריה הגדולה של אבא- צילום מתן חכם

מתאים לילדים בגילאי 2-5.

עוד במוזיאון שלל פעילויות לילדים בדרום: חדר “סיפורים עגלגלים” עם פעילות לגיל הרך, חדר אמנות מדע “בין מציאות לדמיון”- אמצעי המחשה מעוררי מחשבה: קלידוסקופ, ציור באמצעות מראה ועוד. לגילאי 6-15, חדר “המצאות על גלגלים” – מתקן המחשה- גלגלי שיניים, מתקן מכונית גדולה מעץ המאפשרת פרוק והרכבה של גלגלים, גן פסלים ועוד.

מספר המקומות מוגבל, יש להזמין כרטיסים מראש.

לפרטים בטלפון: 08-9908121

לפרטים נוספים אודות המוזיאון הפתוח בעומר…

ואם כבר הגעתם לאזור… בפארק קרסו למדע מתקיימות בשבתות ינואר הצגות ילדים ועוד המון פעילויות מדע לכל המשפחה, מתחם בניה לילדים בלבני ענק, סרט חדש על תעופה ופעילויות נוספות…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



08-9908121 2-4 בתשלום

מחירים

מחיר כניסה כולל פעילות וסדנה: 25 שקלים לילד 15 שקלים למבוגר מלווה

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה