סניף חדש לרשת בתי הקולנוע גלובוס מקס בגרנד קניון חיפה

צילום: יחצ

גלובוס מקס  פותחת היום את קומפלקס בתי הקולנוע החדיש ביותר בישראל עם הסאונד המתקדם ביותר בעולם “עופר בגראנד קניון” (קב’ “מליסון”) בחיפה עם 23 אולמות קולנוע בטכנולוגיה חדשנית.

גלובוס מקס גרנד קניון מהווה קפיצת מדרגה משמעותית בעיצוב התרבות הקולנועית, משנה את כל תבניות הקולנוע המוכרות באמצעות ארכיטקטורה חדשה, מעוררת מחשבה ומתווה דרך לעיצוב בתי הקולנוע של העתיד. יתרה מזאת, בהיבט הטכנולוגי, אימצנו את מיטב החידושים: ממערכת הסאונד המתקדמת בעולם דולבי אטמוס, דרך מסך לד בגובה 16 מטר שהותאם ללובי הקולנוע ועד למערכת ההקרנה (Boothless ) המאפשרת לבנות בתי קולנוע רציפים לגובה 3 קומות – כך שגלובוס מקס גרנד קניון ממציג חידושים כמעט בכל פרמטר קולנועי מוכר.

קומפלקס בתי הקולנוע ב”עופר גרנד קניון” בחיפה יכלול 23 אולמות קולנוע מתוכם 6 אולמות באירוח “GOLD CLASS” (V.I.P), שאליהם יוצמד לובי אירוח בו יוגש מבחר אוכל ומשקאות איכותיים והצפייה תתבצע מתוך כורסאות מרווחות במיוחד ומתכווננות אלקטרונית לתנאי צפייה מפנקים במיוחד.

צילום: יחצ
צילום: יחצ

מתחם אולמות הקולנוע בחיפה כולל 3 מפלסים בשטח בנוי של כ-7000 מ”ר. בעתיד מתוכננים 3 אולמות נוספים לסה”כ של כ 2,000 מקומות ישיבה. במתחם בתי הקולנוע תפתח רשת “קפה לנדוור” קפה- מסעדה כולל דק מרפסת עם נוף מרהיב לתוך הוואדי.

לראשונה צוידו כל אולמות הקולנוע בגרנד קניון, במערכות הסאונד המתקדמות ביותר בעולם עם חווית צליל אולטימטיבית- צלילים תוססים, ברורים וחזקים יותר – מערכת DOLBY ATMOS .
מתחם בתי הקולנוע החדש עוצב ע”י משרד אדריכלים גדי שמיר ופיני ויינברג. בלובי המרכזי של מתחם בתי הקולנוע ימוקם מסך לד באורך של 6 מ’ וברוחב של 14 מ’ שיופעל ע”י אטרקציית צילום ייחודית בה יוכלו מבקרי המתחם להצטלם ולהציג את עצמם בתוך פוסטר של סרט שיוקרן על המסך הענק. קומפלקס בתי הקולנוע עוצב בקונספט עירוני-אורבני כאשר כל אחד מאולמות הקולנוע עוצב בצבע ייחודי.

בתי הקולנוע בחיפה יפעלו 7 ימים בשבוע, 6 עד 7 הקרנות ביום בכל אולם, סה”כ במתחם יוקרנו מידי יום בין 102 ל-119 סרטים.

אין תגובות

השאר תגובה