חופש גדול 2016: עשרה חופים מומלצים למשפחות

דילים לאילת, חבילת אילת, טיסות ארקיע לאילת, חורף 2017, חורף 2018
החוף של מוש

מה בסך הכל ביקשנו? חוף שקט ונקי לבנות בו ארמון בחול עם הילדים, סוכת מציל עם שרותי הצלה, חניה במרחק סביר, מוכר קרטיבים כמו פעם, מים בצבע טורקיז ולא יזיק גם איזה אי קטן שאפשר להגיע אליו ברגל… אז לקראת החופש המתחמם, קבלו הצעה ל-10 חופים מומלצים למשפחות מתוך מאות החופים המוכרזים שיש בארץ בים התיכון, בכנרת, בים המלח וים האדום, חלקם חופים שגם אפשר להקים בהם אוהל ולהישאר לישון מול הגלים, רשימה לגמרי אישית של חופים שאנחנו אוהבים, כי כל משפחה והחוף שלה… רק אל תשכחו להקפיד שלא נכנסים למים אם אין בחוף מציל ולהשמע להוראות שלו, להגן על הילדים ועליכם עם קרם הגנה ולהשאיר את החוף נקי גם אחרי שביליתם בו.

חופש גדול 2016: עשרה חופים מומלצים למשפחות

1 חוף אכזיב
חוף אכזיב, שליד ראש הנקרה הוא חוף ים סלעי עם בריכות טבעיות ולגונות בהם מגוון בעלי חיים ימיים כמו תמנונים, שושנות ים וצבים וממול בקרבת החוף, רואים בים כמה איים שמשמשים מושבה של שחפים. בחוף משטחי דשא, בעלי חיים בטבע, ים כחול עד האופק ותצפית לצוקי ראש הנקרה הלבנים מצפון – הכל חלק מהגן הלאומי אכזיב, הממוקם כחמישה קילומטרים מצפון לנהריה שאפשר להגיע אליו לבילוי משפחתי בימי הקיץ החמים.
חוף אכזיב בראש הנקרה…

חוף אכזיב
החוף הסלעי בחוף אכזיב – בריכות מקסימות לילדים. רק זהירות האבנים עלולות להיות חלקות

2 כנרת – החוף הירוק חקוק צפון
חוף חוקוק בכנרת שוכן בצפון מערב הכנרת ואינו חוף מוכרז אך משפחות רבות עם ילדים מתארחות בחוף לקמפינג לילי, וארוחות מנגל בחוף. בחוף לא קיימים שירותי הצלה. 
חוף חוקות בכנרת…

חוף חוקוק בכנרת.
חוף חוקוק בכנרת.

3 חיפה – חוף דדו
חוף מוכרז וגדול עם 4 תחנות הצלה, מסעדות, בתי קפה, תחנות עזרה ראשונה, טיילת מוצלת, דשא ירוק ואפילו בריכת שכשוך של מים מתוקים לקטנטנים.
חוף דדו זמיר…

חוף דדו זמיר בחיפה.
חוף דדו זמיר בחיפה

 

חוף מרחצאות עין גדי
ים המלח קצת פחות מתאים לילדים, הקטנים לפחות… אבל תמונה יפה אז לא התאפקנו לשים אותה פה… צולם בחוף מרחצאות עין גדי, ים המלח

4 חוף דור נחשולים
חוף דור נחשולים הוא אחד החופים המעניינים והיפים בארץ בזכות קבוצת איים הממוקמת מול החוף שאל אחד מהם גם ניתן להגיע ברגל בהליכה קצרה עם הילדים במים הרדודים, לשחות במים הרגועים יחסית, לשוט בקייאקים או לבלות באחת ממסעדות החוף. בצמוד לחוף נמצאים כפרי הנופש של קיבוץ נחשולים ושל דור שמאפשרים לינה בקמפינג, בצימרים, בונגלוס, בקראוונים או במבנים בצורת איגלו.
חוף דור נחשולים…

חוף דור נחשולים.
חוף דור נחשולים.

5 חוף נמל קיסריה
 על שרידי הנמל העתיק שבנה הורדוס בשנת 22 לפני הספירה פועל עתה חוף רחצה ציורי, מהיפים בארץ, שבו שובר הגלים שנותר מימיו של הורדוס הופך את מי הים בנמל לרדודים, שקטים ובטוחים לרחצה. בחוף פועל ביץ’ בר המציע לצד חול נקי, מלתחות, מיטות שיזוף ושמשיות, משטחי דשא ונוף רגוע,בריזה נעימה, שקיעות רומנטיות, גם מסעדה/בית קפה ובר משקאות קייצי עם היצע קולינרי מגוון מאוד ותפריט ייחודי לילדים.
חוף נמל קיסריה…

חוף נמל קיסריה.
חוף נמל קיסריה.

6 חוף בית ינאי
חוף מוסדר וגן לאומי שמנוהל על ידי רשות הטבע והגנים והוא חלק מהגן הלאומי של נחל אלכסנדר. הכניסה לחוף בתשלום וכוללת שירותי הצלה ועזרה ראשונה. בחלק הצפוני של החוף תוכלו לראות את שרידיו של מזח ישן שנבנה כביכול לייבוא דשנים לפרדסי השרון אך בפועל שימש כמעגן לאוניות שניסו להבריח מתחת לאפם של הבריטים את המעפילים שנמלטו מאירופה.מעבר לבילוי בים והצפייה בגלשני הרוח והקייט סרפינג, חובבי הדיונים הצעירים ישמחו למצוא בחלק הצפון-מזרחי של החוף דיונה גדולה שאפשר להתגלגל עליה, מומלץ גם לטייל אל חלק הדרומי של החוף מתחת למצוקים של היישוב בית ינאי ולעצור. ניתן ללון בחוף.
חוף בית ינאי…

חוף בית ינאי
קמפינג ילדים וגלשנים – חוף בית ינאי

7 תל אביב – חוף הצוק
חוף במרכז שהצליח לשמור על נוף טבעי בזכות צוקי הכורכר והיעדר שובר הגלים – מה שמחייב השגחה והקפדה על כללי הבטיחות. מדרום לחוף בריכות טבעיות בשביל הילדים שנוצרו בין סלעי הכורכר והחוף.
חוף הצוק…

חוף הצוק בתל אביב.
חוף הצוק בתל אביב.

8 תל אביב – חוף מציצים
החוף התל אביבי המפורסם מסרטם המיתולוגי של אורי זוהר ואריק איינשטיין, ממשיך להציע את אותו נוף של ים כחול רק באווירה קצת יותר ממוסדת למרות גוטה המקורי שעדיין מסתובב בחוף. בחוף מתקיימים שירותי הצלה, פינות משחק ובית קפה מסעדה.
חוף מציצים…

חוף מציצים בתל אביב.
חוף מציצים בתל אביב.

9 חוף פלמחים
חוף פלמחים שממוקם מדרום לראשון לציון הוא חוף ים מוכרז ללא שובר גלים, המציע באמצע השבוע חוף ים יפיפה וטבעי עם אזור רחצה מוכרז בקרבת סוכת המצילים שבסופי שבוע רק אם תגיעו מוקדם תצליחו להתמקם לידם.
ניתן למקם אוהלים בקמפינג על החוף ולהשאר בו ללון, להרדם מול המדורה ולהתעורר בבוקר מול הים עם רחש הגלים ולעשות טיול רגלי אל יבנה ים, תל העתיקות שבו ישב פעם הסנהדרין, או צפונה אל החוף של הקיבוץ.
חוף פלמחים…

חוף פלמחים צילום: רשות הטבע והגנים
חוף פלמחים צילום: רשות הטבע והגנים

10 החוף של מוש
החוף של מוש ממוקם באילת בתחילת רצועת החוף. בחוף תוכלו לשבת בזולות הצבעוניות, להתנדנד בנדנדות או לפרוש את הסדין שלכם. במקום פועלת גם מסעדה המציעה תפריט רחב, טבעוני ואפילו פיתה עם שוקולד.

החוף באילת
החוף באילת

רוצים לדעת איפה יש עוד חופים לבילוי עם הילדים?
פתיחת עונת הרחצה קיץ 2016 – כניסה חופשית, חופים מוכרזים ודגל סגול נגד מדוזות…

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה