הצגות וגם אטרקציות לילדים בשבת

צילום – טרק ים

חגגנו את עצמאות, ראינו מטוסים, הופעות וזיקוקים, עכשיו קצת נרגעים ומבלים עם המשפחה בחוף הים, בהצגות מומלצות ואטרקציות לילדים לסוף השבוע- משתוללים בקיפצובה, עוזרים לבת הטוחן לגלות השם, משחקים בפארק המדע, פוגשים את אלאדין ומנורת הקסמים ונהנים מאטרקציות לכל המשפחה בפסטיבל בצפון

הצגות וגם אטרקציות לילדים בשבת:

ליצן החצר אורנה פורת

הצגת הילדים ליצן החצר מספרת על קונץ, ליצן החצר מגורש ע”י המלך מהממלכה ובמקומו מחפש המלך שחקנים צעירים ומוכשרים. אך קונץ אינו מוותר ונחוש בדעתו לחזור לממלכה. ליצן החצר הולך אל הקוסם הגדול בתקווה שמילת קסמים תהפוך אותו לשחקן, רקדן וזמר אך הקוסם שולח אותו למסע בו לומד קונץ שבכדי להיות אמן מרתק יש צורך בהרבה יותר ממילת קסמים. הצגה בשיתוף תיאטרון אורנה פורת לילדים ונוער.
לכרטיסים אחרונים לליצן החצר…

פסטיבל ים של גליל מערבי
פסטיבל ים של גליל מערבי 2017, במסגרתו יתקיימו במהלך סופי השבוע (חמישי-שישי-שבת) בחודשים מאי ויוני (בין התאריכים (4.5-1.6) שלל אירועים מיוחדים בכל רחבי האזור, ביניהם: טריאתלון ומשחה אכזיב (6.5), משט אכזיב קיאקים וסאפים – מבצת לנקרות בראש הנקרה (26.5), מגוון סיורים מודרכים משפחתיים במחיר סמלי של 10 ₪ בלבד לאדם שיתקיימו בסופי השבוע של הפסטיבל, סדרת מופעי ‘לילות בנקרות’ 2017 – מופעי מוסיקה ישראליים בלילות חמישי באווירה מיוחדת בין ההר לים מול הצוקים באתר התיירות ראש הנקרה (מופע ראשון ביום ה’, 4.5), ספינינג המוני בין הנקרות (25-26.5), הפנינג ‘דרך גוף bodyways’ בכפר המחול (11-13.5), קונצרט מיוחד בקשת אילון (12.5), ערב ג’אז ובלוז במושב לימן (26.5), “משחק מנווטים” בגליל המערבי, ועוד שלל פעילויות נוספות ברחבי אתרי התיירות באזור.
פסטיבל ים של גליל מערבי..

ילדים גלגליל צילום: יחצ
ילדים גלגליל צילום: יחצ

אלאדין ומנורת הקסמים
אלאדין ומנורת הקסמים תיאטרון אורנה פורת – מופע המספר על ילד עני ומלא קסם, שנופל למלכודת הכסף והעושר אותה מטמין לו ג’אפר הרשע בתוך מערת הזהב. הצגת הילדים מספרת סיפור הרפתקאות מלא תהפוכות שבמהלכו מגלה אלאדין את אומץ ליבו ומבין שלהיות עשיר זה לא בהכרח להיות מאושר. האגדה המוכרת והאהובה המגוללת את הרפתקאותיו של הנער אלאדין, מסופרת לקהל בשפת המחול בגרסה מיוחדת המשלבת בתוכה קטעי ריקוד, תיאטרון, תנועה, מוסיקה ותלבושות באוירה אוריינטאלית.
אלאדין ומנורת הקסמים…

אלאדין ומנורת הקסמים. צילום: תיאטרון אורנה פורת
אלאדין ומנורת הקסמים. צילום: תיאטרון אורנה פורת

קופצים בשבת לקיפצובה
קיפצובה – פארק של אטרקציות לילדים וחוויות לכל המשפחה, המשתרע על שטח של 12 דונם, שוכן אל מול הנוף המדהים של הרי ירושלים, הפועל כל ימות השבוע. פארק השעשועים והאטרקציות קיפצובה מתאים לילדים בגילאים שונים מתינוקות זוחלים ועד בני נוער ומבוגרים לימי כיף ו-ODT. בפארק ישנם מבנים מקורים, ממוזגים או מחוממים לפי הצורך. בין מתקני השעשועים הרים מדשאה ופינות ישיבה ומנוחה.
בראנץ’ שישי ישראלי במלון צובה וסיור יין ייחודי להורים- שישי – 5.5.2017 בין השעות 10:00-14:00: ארוחת הבראנץ’ המסורתית הנערכת מדי יום שישי בלובי מלון צובה תיוחד ליום העצמאות ה-69 למדינה עם מנות ישראליות כחול לבן, פינת אוכל ישראלי שתכלול פיתות, פלאפל חומוס וסלט, לצד מבחר גבינות איכותיות ולחמים כפריים, קישים, לזניה ירוקה, פסטות, משמשים ממולאים, אנטיפסטי, סלטי העונה, סלט קינואה, סלטי פסטה משולבים, ריבות הבית ועמדת קינוחים מפנקת בה מגוון עוגות ועוגיות.
קופצים לקיפצובה…

אטרקציות לילדים בקיפצובה
אטרקציות לילדים בקיפצובה. צילום: הדר גל

עוץ לי גוץ לי ובת הטוחן
עוץ לי גוץ לי ובת הטוחן – תיאטרון הפארק- מחזמר בהפקה חדשה ומרשימה! טוחן עני המשתוקק להשיא את בתו למלך, מספר לו שהיא מסוגלת להפוך קש לזהב. כיוון שקופת הממלכה ריקה, קופץ המלך על המציאה. המלך כולא את בת הטוחן בחדר ומבקש ממנה להפוך קש לחוטי זהב. בת הטוחן ידעה שאין באפשרותה לעשות זאת ובכתה… עד שפתאום הופיע גמדון קטן והבטיח לעזור בתמורה למשהו קטן… וכך היה! רוצים לראות עוד?…
רואים את עוץ לי גוץ לי…

עוץ לי גוץ לי - תיאטרון הפארק
עוץ לי גוץ לי – תיאטרון הפארק

פעילות לילדים בשבת בפארק המדע
סולמות וחבלים, קליעה למטרה, באולינג, קליעה למטרה ואיקס עיגול הם רק חלק מהמשחקים שמחכים לכם בפארק המדע שממשיך את פעילויות משחקי הענק למשפחות גם בשבת הקרובה. חוץ מהמשחקים תוכלו גם להשתתף בסיורים מודרכים בפארק, להתנסות בסדנה לילדים להדפסה בתלת מימד, להשתתף ברוץ המדע ופעילויות נוספות..

לפרטים: 053-7106968

פעילות לילדים בשבת בפארק המדע
פעילות לילדים בשבת בפארק המדע

הקיץ 2017 כבר כאן- נפתחה עונת הרחצה
עונת הרחצה בחופי ישראל נפתחה השנה מוקדם מהרגיל בתאריך 27.4.17 ותמשך עד כ”ט תשרי תשע”ז, 19.10.17 (לאחר חופשת הסוכות). במהלך העונה, יהיו פתוחים לציבור הרחב 144 חופי רחצה בהם פועלים שירותי הצלה: 96 לאורך הים התיכון, 28 חופים סביב הכנרת, 16 חופים לאורך ים המלח וארבעה חופים לאורך ים סוף.
לרשימת החופים ופרטים נוספים… 

פתיחת עונת הרחצה קיץ 2017.
פתיחת עונת הרחצה קיץ 2017.

נשארים בבית?
הטירוף החדש: ספינרים
אז מה זה פידג’ט ספינר? אם אתם לא בגיל הנכון, אולי לא שמעתם על הטרנד החדש שמסובב את ההורים והילדים בארץ במיוחד בשבוע האחרון… ספינר הוא צעצוע קטן ומסתובב, שהגיע אלינו מאמריקה ואזל מהמלאי תוך כמה ימים ברוב החנויות בארץ, אחרי שהילדים המעודכנים קנו את כל הספינרים שהגיעו וכרגע קשה להשיג אותו, מה שמעלה את המחירים ויוצר תעשייה שלמה של תחליפים ברמות מחיר ואיכות שונות.
כבר השגתם ספינר?…

ספינר
ספינר

מטיילים עם הילדים:

מטיילים עם רשות הטבע והגנים ומגלים מי חי בנחל מערות ואיך חיו הקדמונים, חוגגים עצמאות בעיינות צוקים, חוגגים את יום הסלמנדרה בתל דן, מגלים אוצרות בטבריה, מכירים את התושבים הרומיים בבית שאן, סיורי עששיות בקיסריה, מצילים את צבי הים ומברכים את השבת מסביב לירושלים…
מצפון ועד דרום: מטיילים עם הילדים בשמורות הטבע ובגנים הלאומיים…

הירקון. צילום :רשות הטבע והגנים
הירקון. צילום :רשות הטבע והגנים

לקראת יום ירושלים: ספר הטיולים לכל אחד ירושלים
לכל אחד ואחת מאיתנו יש את ירושלים שלו: זיכרון מיוחד, מקום אהוב שהוא חוזר אליו שוב ושוב, או איזו פינה סודית שמעוררת התרגשות בלב. כולנו ביקרנו בירושלים כמה פעמים בחיים, אך דוד וערן מציגים את העיר באור שונה ואחר – דרך סיפורים אישיים וחווייתיים, מפגשים עם דמויות צבעוניות, סיורים ליליים מפתיעים, מקומות חדשים שלא הכרתם, ומתאימים גם למשפחות ולגם לקבוצות.
לקראת יום ירושלים: ספר הטיולים לכל אחד ירושלים…

סדרת הספרים לכל אחד ירושלים, הוצאת מסלולים, דוד וערן גל אור
סדרת הספרים לכל אחד ירושלים, הוצאת מסלולים, דוד וערן גל אור

 

לכל אירועי סופ”ש הקרוב…

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה