המלצות לסוף שבוע באדום ירוק או לבן

המלצות לסוף שבוע- חוגגים סוף שבוע צבעוני: מצטלמים ליום המשפחה בין הכלניות בדרום, טיול בין השלוליות בתל אביב, שבת צבעונית במוזיאון אגם, סבא של פעם במיני ישראל, משחקים של פעם בגן גורו, רואים הצגה בתל אביב והזדמנות אחרונה להנות מהשלג לפני שיעלם…

 

מצטלמים בין הכלניות

פסטיבל דרום אדום שהחל בשבוע שעבר, נמשך גם בסוף השבוע הקרוב ומציע מגוון רחב של אטרקציות לכל המשפחה בין הכלניות, ובסופש הקרוב: מופעי קרקס סדנאות קרקס לכל המשפחה בפארק אשכול, פעילות מהנה לכל המשפחה ביער בפארק שרשרת עם משחקי שולחן עתיקים ומאתגרים, חגיגה ברזילאית בקיבוץ ברור חיל, סיורים בחינם ועוד.

טיולים לשבת עם הילדים - כלניות בדרום
פסטיבל דרום אדום

 

טיול שלוליות בתל אביב

מגלים את שלולית החורף בחווה: סיור סיפור בחווה בתל אביב בעקבות שלולית החורף, היצורים החיים בה ועוד.

ובנוסף לסיור בשלולית- בילוי בפינת החי, פינת יצירה, הכנת פיתה בטאבון והרבה כיף לילדים ולכל המשפחה.

טלפון: 053-7106944

פעילות לילדים בתל אביב: שלולית חורף בחווה
פעילות לילדים בתל אביב: שלולית חורף בחווה

 

הפנינג משחקים של פעם

עושים כבוד לסבא וסבתא בגן גורו: הפנינג משחקים של פעם והיסטוריה, והרבה פעילויות לסבים סבתות ונכדיהם ולכל המשפחה. ולכבוד הפננג משחקים של פעם- כניסה חינם לסבים וסבתות שיגיעו עם נכדיהם לגן גורו.

טלפון: 053-9382462

פינות ליטוף ופינות חי בגן גורו.
פינות ליטוף ופינות חי בגן גורו.

 

שבת צבעונית במוזיאון

מחפשים פעילות לילדים ולכל המשפחה שתהיה גם מהנה וגם תרבותית ומלמדת? במוזיאון יעקב אגם בראשון לציון מגוון רחב של תערוכות שמציגות את יצירותיו של יעקב אגם, שמקיפות מעל לשישה עשורי עבודה של האמן הבינלאומי. בנוסף לתערוכות ולפעילוית הקבועות בהן יתקיימו גם פעילויות יצירה לילדים בשבת.

טלפון: 053-9382681

פעילויות לילדים בשבת במוזיאון אגם
פעילויות לילדים בשבת במוזיאון אגם

 

סבא של פעם בפארק מיני ישראל

פעילות חוויתית לכל המשפחה בפארק מיני ישראל- כתב חידה מאתגר לכל המשפחה בין המיניאטורות בפארק, סיור מודרך בין המודלים והצגת ילדים- סבא של פעם.

 053-7106966

מיני ישראל, פעילות לילדים בשבת, אטרקציות לילדים במרכז
פעילות לילדים בשבת? שבת בבוקר יום יפה במיני ישראל

 

שבת אחרונה של טעמים

סוף שבוע אחרון לפסטיבל טעמים בעמקים- הזדמנות אחרונה להנות מפסטיבל קולינרי מיוחד, הרבה אטרקציות לילדים ולכל המשפחה בעמקים, שווקים חקלאיים, מסלולי טיול ונוף ירוק ומשגע.

טעמים בעמקים 2016
טעמים בעמקים

 

הצגה לקטנטנים

המלצות לסוף שבוע- הצגה לקטנטנים בתל אביב: ההצגה תאטרון פצפון של תיאטרון אורנה פורת תתקיים בשבת בבוקר. ההצגה היא מופע תיאטרלי ייחודי לפעוטות שמקנה לקטנטנים ביותר חוויה של תיאטרון. ההצגה מתאימה לגילאי שנה עד שלוש.

טלפון: 053-9382066 (שלוחה 9)

תיאטרון פצפון
צילום: כפיר בולוטין

 

שלג אחרון

עד מערכת השלג הבאה- בימים הקרובים הזדמנות אחרונה לבלות בשלג שעוד נותר בחרמון לפני שיימס לגמרי. עונת הסקי נפתחה וזו ההזדמנות של הגולשים לבלות בחרמון.

טלפון: 053-9382382

מבלים בסקי בחרמון
מבלים בסקי בחרמון

אין תגובות

השאר תגובה