ספר לילדים- דמי כיס: חינוך פיננסי לילדים המשלב בין כסף חוויה ויזמות

הספר דמי כיס
כריכת הספר דמי כיס

נָכוֹן שֶׁאַתֶּם רוֹצִים שֶׁאַבָּא וְאִמָּא יִקְנוּ לָכֶם אֶת כָּל מָה שֶׁאַתֶּם מְבַקְּשִׁים? וְהֵם לֹא תָּמִיד

קוֹנִים לָכֶם וְזֶה מְעַצְבֵּן, כִּי הַכֶּסֶף נִמְצָא בָּאַרְנָק שֶׁלָּהֶם! אָז אֲנִי וְאָחִי גִּלִּינוּ אֶת הַסִּבָּה

הָאֲמִתִּית לְכָךְ וְאֶת הַכֹּל לָמַדְנוּ בְּאֶמְצָעוּת דְּמֵי כִּיס. בִּזְכוּת כָּךְ אֲנִי וְאוּרִי הִצְלַחְנוּ לִקְנוֹת

הֲמוֹן דְּבָרִים… כְּדַאי לָכֶם לְהִצְטָרֵף אֵלֵינוּ.

אורית לוי, מחברת ויוצרת הספר “דמי כיס” לקחה  את תחום החינוך הפיננסי למחוזות יצירתיים, כיפיים וקלילים. הספר “דמי כיס” מאפשר לנו כהורים לתת לילדים שלנו כלים פרקטיים לניהול הכסף ולהעביר לילדנו את הידע בצורה קלילה המותאמת לגילם הצעיר.

באמצעות סיפורם של  שני אחים “דמי כיס” חושף את הקוראים הצעירים לחינוך פיננסי חוויתי כבר מגיל צעיר, הקוראים הצעירים לומדים בדיוק רב איך לנהל כסף, איך לחסוך כסף, איך לדחות סיפוקים ואיך לזהות קניה רגשית.

“דמי כיס” מביא עמו עידן חדש של לימוד והבנה כלכלית והתנהגותית עבור הדור הצעיר שחשוף בכל יום ויום לאלפי פרסומות גלויות וסמויות. הפרסומות משפיעות על הקניות הרגשיות של הילדים ומרוקנות את הכיס של ההורים. לכן ישנה חשיבות גדולה להטמיע הרגלים לניהול הכסף כבר מגיל צעיר.

לספר מצטרף גם פנקס “דמי כיס” מקיף, עשיר, איכותי, לימודי וחינוכי המותאם לילדים. הפנקס האישי מאפשר לכל ילד להטמיע הרגלים קבועים לניהול הכסף. לפנקס ישנה חשיבות גדולה להטמעת ההרגלים בגיל צעיר, מה שישפיע באופן ניכר על ניהול הכסף גם בבגרותם.

הספר “דמי כיס” יצירתי, מקורי ומומלץ כמתנה ערכית וחווייתית לילדים, נכדים, אחיינים וחברים. הספר מאויר בהומור, המחשות ושלל רגשות המוסיפים יופי, סקרנות ועניין.

 

מיוחד: ערכת דמי כיס שמשלבת בתוכה את ספר הילדים דמי כיס ופנקס דמי כיס וגם מתנה שמעודדת חשיבה לצרכנות נבונה. לפרטים נוספים ורכישה לחצו כאן…

אין תגובות

השאר תגובה