פסטיבל תיאטרון בובות בחולון: חופש גדול 2018

ספר הג'ונגל אגדה הודית. צילום: כפיר בולוטין

הפסטיבל הבינלאומי ה-21 לתיאטרון בובות בחולון חופש גדול 2018: עשרות הצגות, הצגות בכורה, מופעי חוצות, ותערוכות לילדים ולמבוגרים

הפסטיבל הבינלאומי לתיאטרון וסרטי בובות פותח את שעריו זו השנה ה-21 ובמשך 10 ימים יציע חוויה תיאטרלית לכל המשפחה בעשרות מופעים, הצגות, תערוכות, סדנאות וחגיגה אמנותית יוצאת דופן.

השנה יציע הפסטיבל מגוון גדול ועשיר של הצגות מחו”ל בהן: ‘טי הקטן והדובונים האסורים’ הצגה סטירית למבוגרים המגיעה מדנמרק ומטפלת בנושא כאוב בדרך שנונה. ‘החברים הכי טובים’ – המגיעה מקרואטיה ובה הבובות, האביזרים והתאורה הם כולם מבלונים, ‘רחוב המלאכים’ – הצגת מריונטות פיוטית מרומניה שתפעים צופים צעירים ובוגרים.

הבכורות  הישראליות יכללו את ההצגות: ‘ספר הג’ונגל (ליאורה שוקרון) יצירתן של ליאורה שוקרון ואילאיל מטיאש  – עיבוד בניחוח הודי המבוסס על  סיפורו הידוע של ר.קיפלינג וצומח בין חבלי כביסה, חולצות ואטבים, ‘ליעלי יש חווה’ (תיאטרון במבולה) יצירתם של ניר טל ונעה אברמובסקי– הצגה לפעוטות בהשראת השיר המוכר ‘לדוד משה יש חווה’, ‘הכל מבראשית’ (מסיבת בובות) יצירתה של מאיה ציון שוטנפלד  – עיבוד חופשי ועכשווי למדרש ‘מיעוט הלבנה’ בו השמש והלבנה מתקשים להחליט מי מאיר טוב יותר.

לצד ההצגות והמופעים תתקיים במהלך הפסטיבל תערוכת מחווה ל’תיאטרון מוקיון’ שפעל בסוף שנות ה-30 ובנוסף, הפנינג פתיחה במתחם ‘לה פארק’ ובמרכזו מופע קצבי ומלא הומור עם 5 שחקנים, 30 מסכות וג’ינג’ה אחת ועוד עשרות הצגות, לילדים ולמבוגרים, תערוכות במוזיאון לאמנות תיאטרון הבובות, מופעי חוצות וסדנאות הפעלה לציבור הרחב.

הפסטיבל יארח  עשרות בובנאים מובילים מהארץ ומהעולם ועשרות פעילויות למבוגרים וילדים המשלבות מופעים וטכניקות שונות של הפעלת בובות. במסגרת הפסטיבל יתקיימו גם מגוון פעילויות לכל המשפחה הפתוחות לקהל הרחב ללא תשלום ובמשך ימי הפסטיבל יהיה המוזיאון לתיאטרון בובות פתוח חינם לציבור.

אילן סביר, מנהלו האמנותי של הפסטיבל: “הפסטיבל הוא אחד האירועים המרכזיים של מרכז תיאטרון הבובות, הפועל כל השנה לקידום אמנות תיאטרון הבובות בישראל והנגשתה לקהל הרחב. מרכז תיאטרון הבובות הוא מתחם אמנותי ייחודי אחד המקיף את אמנות תיאטרון הבובות מכל צדדיה וכולל עשיה גדושה בתחומי ההופעה, ההוראה, המחקר, התצוגה השימור והפיתוח. הפסטיבל חושף ילדים ומבוגרים במשך עשרה ימים לאיכויות ולגווניה של אמנות זו, המשלבת גם אינספור השראות וטכניקות מאמנויות הבמה והמסך, משקף את המציאות הקיימת בתחום, ומהווה סמן ומוביל. כמידי שנה, שם הפסטיבל זרקור על מורכבותה של העשייה האמנותית בתחום, כמו גם בתחום המוזיאלי ובתחומי החינוך והטיפול, ובנוסף מקדם ונותן במה ליצירה ישראלית איכותית, על ידי תמיכה בהפקות מקור”.

 

פסטיבל תיאטרון בובות חופש גדול 2018:

הפסטיבל יתקיים בתאריכים 26 ביולי עד ה-4 באוגוסט במרכז לתיאטרון בובות- רחוב רמז 13 חולון

מתאים לילדים ולמבוגרים

לרכישת כרטיסים: 03-6516848

לאתר הפסטיבל לחצו כאן…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חלק מהאירועים בתשלום וחלקם בחינם

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה