5 יעדים לחופשות מושלמות עם הילדים

חופשה משפחתית
חופשה משפחתית

חופשה משפחתית עם הילדים היא דרך מצוינת להרוויח זמן איכות ולצבור חוויות לכל החיים. אבל לאן כדאי להגיע ומה  המאפיינים של היעדים המומלצים? הנה 5 הצעות שונות לחופשות מושלמות עם הילדים:

הורים לא מקבלים כיום הרבה הזדמנויות לבלות זמן איכות עם הילדים שלהם. קצב החיים המודרני, המשימות שמלוות אותנו על בסיס יום יומי וגם פיתויים ממסך המחשב מונעים מבני המשפחה צבירה של חוויות משותפות ועלולים לפגוע בקשר האישי בין ההורים והילדים. עם זאת, ניתן לפתור את הבעיה באמצעות בחירת יעד לחופשה מושלמת.
הנה למשל 5 יעדים שונים לחופשות שעבורן לא בהכרח צריך לקחת הלוואה גדולה:

1. ברצלונה
אנשים שאוהבים את אירופה לא יוותרו על ביקור בברצלונה עם הילדים. היתרון של ברצלונה עבור הורים לילדים בא לידי ביטוי בעובדה שבמרכז העיר ניתן לטייל בקלות ובהליכה רגלית, כמו גם להשתמש בעגלה על מנת להגיע ממקום למקום. בברצלונה לא צריכים להיות תלויים בתחבורה ציבורית ויש אטרקציות ופעילויות שמתאימות לכל הגילאים.

2. מיאמי
הורים שמעדיפים את ארצות הברית ומוכנים לטוס כמה שעות ברצף צריכים לנחות במיאמי. עיר הנופש של ארצות הברית קורצת גם לישראלים, יש בה מזג אוויר מושלם כמעט לכל אורך השנה וממנה ניתן לצאת להפלגות וקרוזים בקריביים, באיי הבהאמס ועוד. מיאמי היא יעד נוח ונגיש להורים ועוד לא נולד הילד שלא ישמח לרוץ על החול הלבן באחד מחופי הים החלומיים שלה.

3. יוון
ישראל נמצאת במיקום אסטרטגי בכל הנוגע לבחירת יעדים לחופשות בחו”ל, בעיקר עבור אלו שרוצים רק לשכב ולנוח. חופשת הבטן-גב המושלמת נמצאת מבחינת הורים לילדים במרחק של שעתיים טיסה ויש אפילו יעדים קרובים יותר. בתוך כך, הורים לילדים לא צריכים להתאמץ כדי לתכנן חופשה ביוון והם יכולים למצוא ריזורט או מתחם אירוח שמציע להם מסלול הכל-כלול במרחק נגיעה. חופשה מן הסוג הזה משתלמת מאוד מבחינה כלכלית ואפשר לצאת אליה באופן ספונטני.

4. קרואטיה
בשנים האחרונות יש הרבה הורים לילדים שמגלים את היתרונות של טיולי ג’יפים בחו”ל. זה כמובן לא מתאים לכל אחד וילדים מתחת לגיל מסוים בכלל לא יכולים לעלות על הג’יפ, אך מי שזה רלוונטי עבורו חייב לקחת בחשבון את קרואטיה. המדינה שנמצאת במזרח אירופה מספקת מסלולים מאתגרים לטיולי ג’יפים וטיול בה מתאים למי שרוצה לרענן את השגרה.

5. אילת
האמת היא שחופשה מושלמת עם הילדים יכולה גם להתקיים בתוך גבולות הארץ. העיר אילת למשל מציעה להורים לילדים תחושת ביטחון, המון פעילויות מיוחדות באתרי נופש מושקעים וגם אטרקציות לגילאים קטנים. ניתן לטוס לאילת משדה דב בתל אביב או מנתב”ג, ויש הורים שמתחילים את החופשה מוקדם באמצעות נסיעה ברכב ועצירה באתרי תיירות ליד מצפה רמון, בנגב ובכביש הערבה.

אין תגובות

השאר תגובה