פסטיבל בת ים לתיאטרון רחוב: חופש גדול 2018

טוטאל בלונד- פסטיבל בת ים 2018

פסטיבל בת ים הבינלאומי לתאטרון ואמנות רחוב- חופש גדול 2018: למעלה מ- 20 קבוצות, 120 אמנים, 33 מופעים ואירועים שונים של קרקס מודרני, מחול, תיאטרון, ליצנות, מוסיקה ואקרובטיקה, 21 בכורות, הפקות מקור ועוד

פסטיבל בת-ים לתאטרון ואמנות רחוב 2018, יתקיים זו הפעם ה- 21 לקראת סוף חופש גדול 2018, בין התאריכים 23-25 באוגוסט. זו הפעם הראשונה שהפסטיבל יתקיים במתכונת חדשה, כאשר במקום מוקד אחד, יתקיים הפסטיבל בשלושה מוקדים: לאורך טיילת בת ים החדשה והותיקה, במתחם כלים-נוצר (רחוב נפחא 2, בת-ים), ובטרמינל לעיצוב (רחוב אהוד קינמון 10, בת-ים).

בפסטיבל בת ים, בניהולם האמנותי של יואב ברתל, נטלי צוקרמן, רואי גורמזאנו ויוגי דקל, יתקיימו למעלה מ- 30 הופעות של אמנים הבאים מתחומי אמנות שונים כמו תיאטרון, מחול, קרקס מודרני ומוסיקה. כמדי שנה, יורכב הפסטיבל ממופעי תיאטרון רחוב, פרפורמנס, וידאו ומחול. במהלך הפסטיבל יוצגו 21 בכורות והפקות מקור, 33 מופעים ואירועים שונים בהשתתפותם של 120 אמנים.

בת ים הינה החלוצה ופורצת הדרך בייסוד תיאטרון הפועל במרחב הציבורי. הפסטיבל מעודד אירועי תרבות מגוונים וזמינים והוא מעצב תרבות חיים עירונית ותוססת, אשר מציבה אותו בשורה אחת עם פסטיבלים מובילים בעולם. המופעים מתאימים לכל המשפחה.

 

מופעים לכל המשפחה בפסטיבל בת ים

טיילת צפונית | חמישי 20:00-23:00, מוצ”ש 20:30-23:30

 

טוטאל בלונד – מופע בתנועה | יוצרים: קברט טוטאל

מרילין מונרו חזרה! היא מגיעה לטיילת בת-ים, ב-3 צבעים וסוחפת את הקהל בתהלוכה צבעונית ומרקידה עם שירים, עגלת תקליטים והמון בועות. המופע מסתיים במסיבה בשיתוף הקהל.

 

לא עוצרים באדום – מופע ליצנות פרוע | יוצרים: קזויו שיונוירי ודרור ליברמן

אחרי שהופיעו בעשרות כיכרות, מעברי חציה, איי-תנועה ורמזורים שונים ברחבי העולם, מגיעים שני אמני רחוב מוטרפים לבת-ים עם מופע חדש ועם צומת (רמזור ומעבר חצייה) שהיא כולה שלהם.

 

הפנסיונרים – תיאטרון רחוב בתנועה | יוצרים: דויד ‘דוש’ בראשי ויוסי רחמני

אחרי שהם ראו, שמעו, ניסו, וטעמו הכל – סעדיה וזכריה, בישורת האחרונה לחייהם, חושבים ובטוחים שאפשר גם אחרת. הם יוצאים לסיבוב אחרון בשכונה להעביר את משנתם… קיבינימט, החיים נגמרים – תחיו אותם!

 

אלפנקס: יום הולדת 10 – ברייקדאנס בטיילת | יוצרים: קבוצת אלפנקס

חברי קבוצת אלפנקס מגיעים למופע ברייקדאנס שאסור להחמיץ. החבר’ה האלה, שהשנה חוגגים עשור של פעילות, זכו באליפות הארץ לקבוצות ברייקדאנס 2017, ומתכוונים להפתיע בטיילת בת-ים גם אתכם וגם את עצמם.

 

Food Fight – תיאטרון ברחוב | יוצרים: סיון פרסלר וניתאי שלם

תרחיש קולינרי מלחמתי במהלכו שני חיילים מצבאות אויבים יסתכלו אחד לשני בלבן של הביצה, וילחמו זה בזה עד טיפת הקטשופ האחרונה. המופע עלה בבכורה בפסטיבל עכו 2016.

 

קופצים גבוה – אקרובטיקה | יוצרים: עמית קרוליצקי ואומרי עציוני

שני אקרובטים, מהמנוסים בסצינת הקרקס בישראל, מגיעים לטיילת ומקפיצים אחד את השני לגבהים. אחרי שהופיעו על במות רבות ברחבי הארץ, מגיעים השניים ומבצעים פריצות של קטעי אקרובטיקה עוצרי נשימה.

 

תחרות חתול רחוב | ניהול אמנותי: דויד ‘דוש’ בראשי

תחרות חתול רחוב מאפשרת, זו השנה השנייה, את יציאתו של האמן היחיד עם יצירתו, אל המפגש הקסום עם הקהל שברחוב. שישה אמנים יתחרו על פרס חתול הרחוב – הופעת היחיד הטובה לשנת 2018.

(בכורה – להוסיף בצד כמו אצל כולם)

 

טיילת חדשה | חמישי 20:00-23:00, מוצ”ש 20:30-23:30

 

שלל גבהים – קרקס על החוף | יוצרים: אורית נבו וקבוצת InBalance

חברי הקבוצה חושפים את הסודות שמאחורי הקלעים ואת הפחד מלאבד כיוון. בניסיון להחזיר את השליטה, הם זזים, קופצים, מאתגרים זה את זו, ואת הנורמות החברתיות. לקהל לא נותר אלא לשמוט לסתות.

 

מחול על מדרגות – גליץ’ בטיילת | יוצרת: מאיה ברינר

הרקדנים והכוריאוגרפית מאיה ברינר לא מאמינים במדרגות. הם יתגלגלו, ידלגו, ישתטחו ולרגעים כמעט יעופו והכל בהקשבה למרחב, לארכיטקטורה ולקהל, וייצרו מראה עירונית לתנועת הים.

 

GAME ON – פרפורמנס אינטראקטיבי | יוצרים: עתליה זהבי שגיא ואנסמבל פנים

הגעתם לעתיד. הרשת החברתית השתלטה על המרחב הממשי. אתם מוזמנים להשתתף, לענות על שאלות, לעבור בין אפליקציות ולבצע משימות כדי להצליח במשחק, אה, סליחה – בחיים.

 

אירוע חלום – מופע אינטראקטיבי לחולמים ולחולמות | יוצרת: מיכל סבירוני

ניסוי בעשרה עננים מעופפים ומיטת חלום אחת. האירוע האינטראקטיבי, מזמין את הקהל להכניס את ראשו לתוך ענן ולשמוע, להקליט, לצלם חלומות ולהצטרף למאגר החלומות הבינלאומי הגדול בעולם!

 

משפחה – מחול למשפחה מקומית | יוצרת: אהרונה ישראל

ארבע בנות משפחה בגילאים שונים נפגשות בין המרחב הפרטי והציבורי. הן מגלמות בתנועה סיפורים הנובעים ממחוות הגוף והקשרים האינטימיים המתקיימים בזכות קשרי המשפחה. בואו להציץ בהן ולזהות את עצמכן/ם.

 

PantherWalk – תיאטרון מחאה | יוצרים: תיאטרון זולת ואורנית קשת אדלשטיין

אם תתקלו בחבורה מגובשת עם פחים, מקלות תיפוף ואנרגיה סוחפת, זכיתם לקחת חלק בהפגנה/ תצוגת אופנה כמוה לא ראיתם. המופע נוצר במסגרת הפסט’פקטורי בת-ים. קריינות: רפי גינת

 

שיכונים – מיצג וידאו וסאונד | יוצרים: אוהד חדד וסיון מויאל

הזדמנות להביט בבת-ים כפי שהיא משתקפת בסיפורים שנלכדו במצלמה, במילים של התושבים ובצילומים המוקרנים על עיר עשויה קרטון. המופע נוצר במסגרת הפסט’פקטורי בת-ים.

 

בת-ים בבת-ים – תערוכה בטיילת | יוצרות: רותם וולק וסיון מויאל

בת-ים בכבודה ובעצמה הסתובבה בעיר. היא שוחחה עם תושבים, צפתה ונצפתה, התרגשה וריגשה – והכל מתועד בתערוכה משעשעת. הפרויקט נוצר במסגרת הפסט’פקטורי בת-ים. (בכורה)

 

 

מופע נע לאורך הטיילת | חמישי 20:00-23:00, מוצ”ש 20:30-23:30

 

המחוללים – מופע מחול לאורך הטיילת | יוצרת: איריס ארז

חבורת רקדנים מבצעת פעולה המונית לשינוי המרחב. הקבוצה תקיים 3 פריצות מתוך הקהל לאורך הערב, תזמין את הקהל למבט אחר על סביבתו ותאפשר לו להצטרף ולהיות שותף לפעולה חדשה, אולי אפילו אוטופית.

 

טרמינל עיצוב | חמישי 20:00-23:00, מוצ”ש 20:30-23:30 | הסוללים 8 בת-ים

 

עשתונות – תיאטרון אימה בטרמינל | יוצרים: אבי גיבסון בראל וסהר עזימי

מופע פרפורמנס-תיאטרון-מחול בהשראת היצירה Five Car Stud של אדוארד קינהולץ העוסק בתרבות ״ההכחשה״.  (בכורה)

 

האיש המשתין – מופע נקמה אינטראקטיבי | יוצר: אורן עילם

אמן מתוסכל מרוקן את השלפוחית שלו על קירות הטרמינל לעיצוב. משנתפס, הוא מחליט לחשוף את יצירתו שנדחתה ע”י מתחם האומנים ומשתף את הקהל בפעולת הנקם אותה הוא נחוש לבצע. (להוריד את מה שאחרי)

 

בום התאהבתי – מופע מוסיקה מדוברת | יוצרות: יעל טל ונעמה רדלר

מופע קאלט שצבר מעריצים רבים, מגיע לפסטיבל בת-ים למופע לילה בטרמינל. יעל טל ונעמה רדלר מדברות ושרות על גבריות ונשיות, מלחמה ואהבה ועל המלחמה לאהוב.

 

אריק אבר והלופר – ספוקן וורד בטרמינל | יוצר: אריק אבר

ספוקן וורד, סיפורים מרוסיה והיפ הופ – והכל ברצינות תהומית מהולה ברוח שטות על מצע ביטים עסיסיים. מופע קצר מאת אחד מחלוצי הז’אנר בארץ וממייסדי פואטרי סלאם בישראל.

 

שוקה – שוק יד שניה

שוק המופעל ע”י נשים ומציע בגדים, כלי בית ומטבח, צעצועים, מוצרי חשמל, ספרים, תקליטים, פיצ’פקס וכל מה שהכי מתחשק לקנות. מחירים: משקל בודד ועד 30 ש”ח. חלק מההכנסות יתרמו לגופים חברתיים בעיר.

 

 

כלים / נוצר | שישי 13:00-16:00  | יצחק נפחא 10 בת-ים

זה צריך להיות ראשון –

החברים של ג’ורג’ – חווית האזנה בת-ימית | יוצרת: נדיה רז

מופע מוזיקלי בהשתתפות מוזיקאים תושבי בת-ים, כולם אוהבי העיר. בואו לשכשך רגליים בגיגיות מים צוננים, לנגוס בשלגונים, ולהתרגש ממקהלה מקומית, מההרכב “החברים של ג’ורג'” ועוד. הפרויקט נולד במסגרת הפסט’פקטורי בת-ים.

 

אצל עליזה בחצר – הצגת תיאטרון באולם ממוזג | יוצרים: תיאטרון נוצר וערן בוהם

גרסה מיוחדת לפסטיבל בת-ים 2018, להצגה המבוססת על אסופת שירים וסיפורים מאת אשת התיאטרון עליזה עליון ישראלי ז”ל. זהו מפגש נשים על עולם הולך ונעלם, מלווה בשירה ובנגינה חיה.

 

מחול בשישי – שלוש יצירות מחול ב”כלים” | יוצרים: נועם פרנק, מתן תאופיק ודינה פריימן מאיר

שלוש יצירות מחול של שלושה יוצרים צעירים: “מרחב פוטנציאלי” מאת נועם פרנק,

“Biodegradable / נופים מבפנים” מאת מתן תאופיק ו- “Running Out Of” מאת דינה פריימן מאיר. המופעים נוצרו במסגרת התכנית לכוריאוגרפיה ב”כלים” בהנחיית שרון צוקרמן ויזר.

 

שלושה מאלתרים | יוצרים: איציק לילך, ערן שדר ויואב ברתל

תיאטרון האימפרוב, הבית הישראלי לאימפרוביזציה, מעלה הצגה קומית מאולתרת באורך מלא. שלושה מאלתרים מבכירי סצנת האימפרוב בארץ ביחד עם מוזיקה חיה.

 

פסטיבל בת ים לתיאטרון רחוב

הפסטיבל יתקיים בתאריכים 23-25/8/2018.

המופעין יתחילו ביום חמישי 23.8 בטיילת בת ים ובטרמינל לעיצוב מהשעה 20:00 עד 23:00, במוצ”ש מהשעה 20:30 עד 23:30 וביום שישי במתחם כלים נוצר בין השעות מהשעה 13:00 עד 16:00

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חינם

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה