פסטיבל יפן: חופש גדול 2018 בתל אביב

תופי טאיקו- פסטיבל יפן חופש גדול 2018

רוצים לעשות קפיצה קטנה ליפן? מתחשק לכם לראות, לשמוע ולהתרשם מתרבות קסומה מעבר לים? פסטיבל יפן- פסטיבל אומנויות יפניות בבית ציוני אמריקה: חופש גדול 2018 בתל אביב 

רגע לפני שחופשת הקיץ תגיע לסיומה, אתם מוזמנים להנות מחוויה תרבותית יפנית שתכלול הופעות, פעילויות, הפעלות לילדים, דוכנים, אוכל יפני של השפית היפנית מנאמי אונו, סדנאות (בהרשמה מראש!) ועוד.


מה בתכנית?

  • ריקוד יפני מסורתי – מופע מרהיב של ריקוד יפני מסורתי אותו יציגו 8 רקדניות יפניות בליווי המוסיקה המקורית.
  • מופע אייקידו – (合気道) “הדרך להרמוניה עם האנרגיה” – אמנות לחימה יפנית, דרך חיים ופילוסופיה חברתית שוחרת שלום.
  • מופע טאיקו – (太鼓) “תוף ענק” ושם נרדף לסגנון התיפוף היפני. הטאיקו משמש לטקסים במקדשים הציבוריים ומבוסס על אומנויות לחימה ומדיטציה.
  • היכרות עם המשחק שמשגע את הרחוב היפני: קנדמה. מטרת המשחק היא להצליח להעביר את הכדור בין הכפות (spike) ולהשחיל את חוד העץ בכדור.
  • מכורים למשחקי מחשב? עדיין לא? זה הזמן להתמכר! מוזמנים להגיע ולשחק ב-סוניפלייסטיישן, אקס בוקס, ווי, שטיח ריקוד וסימולטור נהיגה.

 


בנוסף יתקיימו מגוון סדנאות מקצועיות – שימו לב שמספר המקומות מוגבל וצריך להירשם מראש:

  • טקס תה יפני מסורתי – מיהו קטאוקה ארליך תערוך את טקס התה היפני המסורתי, במהלכו היא תכין את תה המאצ’ה על פי כל הכללים הנוקשים. בסוף הטקס תוכלו לשתות את התה ולטעום ממתק יפני אותנטי שמוגש לצד תה המאצ’ה. להרשמה לחצו כאן…

    2. סדנת סושי כמו מקצוענים – השף בועז צאירי יפתח שתי סדנאות מיוחדות:
    * סדנה להורים ולילדים מעל גיל 8 (10:30) – איך להכין סושי טעים במיוחד: החל מהטיפול בחומרי הגלם, בישול האורז בצורה מקצועית ועד הגילגול המדויק. ואחרי שהתאמצתם כל כך – יגיע הרגע לאכול!

    *סדנה למבוגרים (13:30) – הזדמנות להעמיק את הידע על בחירת סוג האורז והכנתו, עם הסבר מפורט על הטיפול ובחירת הדגים, ההבדלים בין סוגי הנורי השונים ודגש מיוחד על טכניקות הגילגול השונות. ולבסוף – לטרוף!
    להרשמה לחצו כאן…

  • סדנת איקבנה, אמנות סידור פרחים יפנית – (生け花) – מאיו זדוף תלמד אתכם את עקרונות האיקבנה. כל משתתף יוכל להתנסות בעצמו בסידור הפרחים ויקבל את הערכה שלו הביתה להמשך תירגול עצמי.
    להרשמה לחצו כאן…
  • סדנת טאיקו, תיפוף יפני – (太鼓) מילה יפנית שמשמעותה היא “תוף ענק” ושם נרדף לסגנון התיפוף היפני. ניתאי זלניקר, מי שהקים את טאיקו לייף – הקבוצה המקצועית הראשונה של תיפוף טאיקו בישראל, מזמין אתכם לסדנת תיפוף יפני מקצועי המבוסס על אומנויות לחימה ומדיטציה.
    להרשמה לחצו כאן…

 

 


פסטיבל יפן לאומנויות יפניות חופש גדול 2018

24.8.2018 בין השעות 10:00-15:00 בבית ציוני אמריקה.

ניתן לרכוש כרטיס מראש- 30 ש”ח לילד, 20 ש”ח למבוגר. לרכישה לחצו כאן…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה בתשלום

מחירים

30 ש"ח 20 ש"ח

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה