10 אטרקציות לילדים לשבוע האחרון של החופש הגדול

טיול ניווט משפחתי

מבלים בשבוע האחרון של החופש הגדול עם 10 אטרקציות לסיום החופש: 

 

הפנינג שחזור ההעפלה בחינם

החופש הגדול שתה לכם את הארנק? הפנינג שחזור ההעפלה לכל המשפחה חינם בחוף גורדון: ספינות מלאות “מעפילים” יגיעו אל חוף גורדון בליווי צופי ים ובעזרת הרוחצים בחוף הם יעלו ארצה, בדיוק כמו פעם. עוד בהפנינג: להקות רקדנים, שחקנים, עמדות צילום מעוצבות בסגנון שנות ה-40, פלאש מוב המוני, ריקודי עם, סדנאות והפעלות לכל המשפחה בהשראת אירועי ההעפלה. יום שני 27/08/18, חוף גורדון תל אביב, החל מהשעה 16:00.

שחזור ההעפלה בחוף גורדון…

אוניית המעפילים של הפלמ"ח. צילום מתוך פרויקט piciwiki
אוניית המעפילים של הפלמ”ח. צילום מתוך פרויקט piciwiki

 

יוצאים עם הילדים לטבע- טיול ניווט משפחתי

מחפשים אטרקציה לסוף החופש עם הילדים שתוציא אותם מהמסכים? יוצאים לטיול ניווט משפחתי שמשלב אתגר מחשבתי עם ערך מוסף ובילוי עם המשפחה, כך תוכלו לעודד את אמא שמצאה את הנ.צ שכולם פספסו, תראו את אבא נזכר בימיו בטירונות בגולני, ואם תרצו באמת להגיע לנקודת הציון, תתנו לילדים לנווט. מגיעים לנקודת ההתכנסות, מקבלים הסבר על המפה והמסלול, מקבלים מפה ודף חידון ויוצאים עצמאית לדרך. אתם בוחרים את המסלול ואת משך הניווט. אז למה אתם מחכים?

להרשמה ופרטים נוספים: 053-7106960

טיול ניווט משפחתי בטבע או בעיר…

טיול ניווט משפחתי
טיול ניווט משפחתי

פעילויות יצירה ומשחקי ענק- לול ארט 

במושב רמות נפתח מתחם חדש- לול ארט. המתחם  מציע פעילויות מגוונות לילדים- ערכות עשה זאת בעצמך שאפשר לעשות במקום או לקחת ולהכין ביחד עם הילדים במהלך החופשה המשפחתית, מתחם משחקי ענק בינהם דמקה ודומינו, בר חברתי בערב- מוזיקה, שתיה, משחקים ואמנות, גלריית עבודות יד ועוד. פתוח כל השבוע למעט שני.

מתחם לול ארט ברמות…

 

 

מכינים יין לראש השנה עם הילדים: יקב יפתחאל

יקב יפתחאל מזמין אתכם לפעילות בציר ייחודית הכוללת את תהליך הכנת התירוש- מהענב ועד לבקבוק: מקבלים תדריך, בוצרים ענבים בכרם, מפרידים מועכים וסוחטים את הענבים, ממלאים בבקבוק אישי ומקשטים את הבקבוק. לסיום מתקיים סיור ביקב וצופים בסרט שמתאר את התליך הכנת היין. המבוגרים מקבלים טעימות יין והילדים משחקים במשחקי עץ ובפינת הג’ימבורי לקטנטנים.

להרשמה ופרטים נוספים: 053-9382913

בוצרים ונהנים ביקב יפתחאל…

בוצרים ונהנים ביקב יפתחאל
בוצרים ונהנים ביקב יפתחאל

 

אטרקציה חדשה לילדים: gravity park

מתחם אתגרים חדש נפתח בכרמיאל- gravity park: פארק אתגרים גדול סגור וממוזג לכל הגילאים. במקום מתחם טרמפולינות, משחקייה לילדים עד גיל 9, קירות טיפוס מאתגרים במגוון גבהים, בריכת ספוגים, חדר כדורגל, קפיטריה עם פינות ישיבה להורים ועוד. הפארק מציע פתרון למגוון אירועים: ימי הולדת, בר/בת מצוות, ימי גיבוש צוותים, ימי ספורט ועוד.

גרביטי פארק כרמיאל…

gravity park karmiel 2

 

 

חוזרים לילדות: מרכז המבקרים של מיכל נגרין

העולם של מיכל נגרין בבת ים, מזמין אתכם להצטרף לחוויה הנוגעת בכל החושים ומחזירה אותנו לתמימות המרגשת של הילדות: שילוב של הקסם המנצנץ העומד מאחורי התכשיטים של המעצבת עם סיפור ההצלחה המרגש ומעורר ההשראה אשר מזכיר לכולנו שהכול אפשרי. בחופש הגדול מרכז המבקרים של מיכל נגרין מזמין לגלות את הקסם ולהכיר עולם נפלא בו פנטזיה ויצירה בסיור מרתק הכולל צפייה בסרט, הכרת תהליכי העבודה במחלקות המפעל וסדנת יצירה ייחודית לילדים.

טלפון: 053-7106984

חופש גדול בעולם של מיכל נגרין…

פעילות לילדים במרכז המבקרים של מיכל נגרין
פעילות לילדים במרכז המבקרים של מיכל נגרין

 

סיורים בחינם לכל המשפחה במרכזי מקורות

חברת מקורות פותחת את שעריה לקהל הרחב לכבוד החופש הגדול: מרכז המבקרים באתר אשכול והאתר ההיסטורי ספיר פתוחים לקהל הרחב ללא עלות ויתקיימו בהם פעילויות וסיורים מרתקים המציגים את ההיסטוריה של החברה ואת ההתפתחות הטכנולוגית אותה קידמה החברה כחלק מפיתוח משק המים בישראל. הסיורים מתקיימים בימים א-ה 09:00-14:00, חינם בהרשמה מראש בטלפון 1-800-250-270.

מתקן ספיר של חברת מקורות. צילום: דוברות מקורות
מתקן ספיר של חברת מקורות. צילום: דוברות מקורות

קופצים באנג’י בלגו פארק

לגו פארק מזמין אתכם להרפתקה אמיתית לכל המשפחה עם הרבה אטרקציות לילדים ומתקנים ייחודיים ברוח הנושא המרכזי ‘בונים את עיר העתיד’: גלגל ענק, רכבת, בנג׳י, אזור לגו מרכזי עם משחקייה, אזור בנייה של ילדים, טירה קסומה, מתחם יצירה, פלייסטיישן ואקס בוקס, מתחם משחקים עתידני לפעוטות, בית קפה ועוד.  בנוסף, תוצג תערוכת מודלים מלגו פרי יצירתם של ילדים שיוזמנו לבנות את עיר העתיד של לגו כשפאנל שופטים יבחר את המודל הזוכה שיזכה את הילד ומשפחתו בטיול שייזכר לכל החיים בפארק ההרפתקאות האגדי LegoLand שבקליפורניה.

לפרטים נוספים על לגו פארק קיץ 2018…

לגו פרק קיץ 2018
לגו פרק קיץ 2018

60 דקות לברוח: חדרי בריחה מסתורי

מחפשים אטרקציה לחופש הגדול שמשלבת גיבוש משפחתי בעזרת שיתוף פעולה, חשיבה מחוץ לקופסא ופתירת חידות? מתחם חדרי הבריחה מסתורי בראשון לציון מזמינים אתכם לפעילות חוויתית ומיוחדת- מתחם ובו 3 חדרי בריחה ברמות קושי שונות ונושאים שונים: בחדר בריחה אבירי השולחן העגול תהפכו לאבירים ותיקחו חלק בסיפור על המלך ארתור ואבירי השולחן העגול, בטורפדו תהפכו למהגרים בלתי חוקיים שמנסים להיחלץ מהספינה בה אתם כלואים, בחדר הודיני תיבחנו על כישורי הבריחה שלכם מבתי כלא ויכולת הופעה מול קהל. במקום גם חדר אירועים גדול ומאובזר.

טלפון: 053-9382948

מסתורי חדרי בריחה…

מסתורי- חדרי בריחה בראשון לציון
מסתורי- חדרי בריחה בראשון לציון

 

1+1 לגן המפלצות

בואו לבלות בהנחה מיוחדת לחברי קינדרלנד בתערוכת גן המפלצות- גן פלאות מיוחד ובו עשרות מפלצות ענק מפחידות, מצחיקות ומגעילות ששרות, מדברות, מספרות ומפתיעות. לכל מפלצת שם, אופי, תפקיד ותכונות משלה: הן עוסקות בפחדים, בכעסים, באהבות, בצחוקים ובשמחות גם יחד, תוך כדי קריצה שובבית.
עוד בתערוכהמתחם פעילות מיוחד לילדים הכולל מתחם לצביעת מפלצות, פעלטון, קיר סלפי מפלצות, כסא מלך המפלצות, עמדות משחקי מחשב של המפלצות ועוד.

לפרטים נוספים על גן המפלצות…

תערוכה גן המפלצות
תערוכה גן המפלצות

 

אין תגובות

השאר תגובה