חופשה בקוס עם הילדים

קיפריוטיס ווילג' ריזורט, קוס

מחפשים יעד בטן-גב מושלם לחגים או לחופשת הקיץ עם הילדים? האי קוס בצפון הים האגאי ביוון יכול להיות בדיוק מה שתחפשו: המלונות שם על בסיס “הכל כלול” או חצי פנסיון, ברובם תמצאו מגלשות מים ואם יתחשק לכם לצאת להסתובב – כל האתרים של האי במרחק נסיעה קצר. חוץ מזה, הטיסה קצרה והמחירים נוחים.

העונה של קוס מתחילה באופן רשמי באמצע מאי, אז מתחילות אליה טיסות ישירות יומיות, ומסתיימת כשבועיים אחרי החגים. הטיסה אורכת כשעה ועשרים דקות ושדה התעופה המקומי יעיל ומהיר.

 

החופים של קוס

חוף פרדייס: החוף הזה דורש נסיעה של עשרים דקות מאזור המלונות (או מונית) אבל הוא לגמרי יהיה שווה את המאמץ! מדובר בחוף עם המון אפשרויות לאטרקציות וספורט ימי. יש כאן מצנח ים, השכרת אופנועי ים, בננות, אבובים וגם מתנפחים על המים שהקטנים יכולים להתגלש בכיף.

חוף אגיוס סטפנוס: ליד חוף פרדייס נמצא החוף הכי יפה של קוס, עם אי קטן במרכזו אליו אפשר לשחות. בחוף יש אתר קטן של עתיקות ואפשר לשכור שמשיות וכסאות.

לימנוס ביץ’: במפרץ קטן שוכן לו החוף הזה, שצבעיו טורקיז והמים שלו רדודים. הוא נהדר בשביל ילדים והורים שרוצים להיות רגועים. חוץ מזה, מעל החוף יש טברנה בשם לימנוס, עם מאכלי ים מעולים וטריים במיוחד.

 

שופינג בקוס

סביב העיר קוס מתרכזים רוב המלונות, ושם גם יש עיר נמל קטנה עם רחוב חנויות תיירותי ומסעדות (למקרה שתרצו להתרענן מהבופה במלון). כאן תמצאו גם כמה גלידריות ותוכלו לצאת להפלגות קצרות מהנמל של קוס אל האיים בסביבה או לבודרום הטורקית.

 

מלונות בקוס למשפחות עם ילדים

רוב המלונות בקוס נמצאים בצפון האי, סביב העיר קוס עצמה. בכלל האופי של “הכל כלול” אפשר בכלל לא לצאת מהם. קריית המלונות של קיפריוטיס מאפשרת את זה: שלושה מלונות צמודים זה לזה שמאפשרים למבקרים להכנס לכל אחד מהם ולהנות מהבריכות והאטרקציות לילדים.  להזמנת מלונות ומבצעים באי קוס לחצו כאן…

קיפריוטיס אקווה לנד Kipriotis Aqualand Hotel

המלון הזה נמצא בקריית המלונות של קוס, בקרבת הרבה מאוד מלונות וקלאבים אחרים. מלון 4 כוכבים שמפורסם במגלשות המים שלו: 12 מגלשות מים, שלוש בריכות מרשימות ואפילו אבובים, כך שמשפחות עם ילדים עפות עליו. הוא ממוקם עשרים דקות נסיעה משדה התעופה, אבל סביר להניח שהחבילה אליו תכלול הסעות לשם.

מלון אקווה לנד. צילום: כרמל קמין
מלון אקווה לנד. צילום: כרמל קמין

קיפריוטיס פנורמה  Kipriotis Panorama Hotel

המלון הצמוד אל מלון קיפריוטיס, וחולק איתו בחלק מהפסיליטיס. כך למשל, אם תשהו במלון הזה עדיין תוכלו ללכת לפארק המגלשות במלון השני ללא תוספת עלויות. זה מלון 5 כוכבים עם תצפית נוף מהממת אל חוף פסלידי בקוס. גם לו יש בריכות, מרכז ספא ומסעדות. אל תוורו על ביקור במסעדת סקיי בר, הבר הכי גבוה במלון עם נוף עוצר נשימה.

קיפריוטיס ווילג’ ריזורט  Kipriotis village resort

המלון הזה קרוב מאוד לחוף הים, אם כי סביר להניח שתעדיפו להשאר בין הבריכות שלו. גם כאן משפחות עם ילדים יהנו מאוד, כי המלון מציע בריכת גלים עם חמש מגלשות מים, מעוצבות כך שחלקן יוצאות מספינת פיראטים. האוכל על בסיס הכל כלול והוא די טעים ויש הרבה מאוד הופעות של צוות הווי ובידור לילדים.

לעוד מלונות ומבצעים בקוס לחצו כאן…

קוס עם הילדים – מאת כרמל קמין, בעלת הבלוג המקסים מסוף כרמלית www.terminal-ck.com

אין תגובות

השאר תגובה