אטרקציות לילדים בשבת: 4 רעיונות לבילוי עם הילדים בסוף השבוע

מבוך התירס. צילום: ברצי

אטרקציות לילדים בשבת: מבלים במבוך התירס החדש וקוטפים תירס מתוק, יוצאים לנווט עם הילדים ותורמים לעמותת make a wish, מתחברים לאדם הקדמון בפסטיבל מיוחד, מטיילים במרכז המבקרים החדש בעין הקשתות או שמסיירים בין הכרמים וקוטפים ענבים

בים בם בם תירס חם

הולכים לאיבוד במבוך תירס חדש בהוד השרון: מבוך בשדות תירס שיפעל בחודשים אוקטובר נובמבר מדי שבת ומזמין את הילדים להתחבר לטבע ולחקלאות, משימות, חוויות ושלטי הסברה על התירס, מוצאו, תהליך גידולו ועוד פרטי טריוויה מעניינים וקטיף עצמי של תירס מתוק ישר מהשדה.

מתי: שבתות אוקטובר-נובמבר בשעות 9:00-14:00

מבוך התירס בהוד השרון, קטיף עצמי של תירס הוד השרון
מבוך התירס בהוד השרון. צילום: אורי וייס

מגשימים משאלות ביער

מתי בפעם האחרונה ביליתם עם הילדים ועשיתם משהו טוב? פעילות מיוחדת של עמותת make a wish ביער המגינים שליד כרמי יוסף. ניווט משפחות עם מפה וחידון שכולו תרומה לעמותה שעוזרת לילדים חולים להגשים משאלות.

מתי: שבת בבוקר ביער המגינים – כרמי יוסף

 

שבת עם משפחת פלינסטון

קופצים לשבת במערה של משפחת פלינסטון במערות האדם הקדמון שבכרמל שם יתקיים הפנינג קדמונים במערות שיהפוך אתכם לאדם קדמון ליום אחד. תפגשו את זוג הקדמונים שיצא מהמערה ובא לביקור, תגלו איך גילו את האש, תראו איך מסתתים כלי צור ותכירו את הארכיאולוג מנחל מערות + פעילות יצירה והסברה לכל המשפחה

מתי: שבת ה-13.10 בשעות 15:00-10:00

פסטיבל האדם הקדמון- נחל מערות. צילום: אבי בהרי

 

עין הקשתות- מרכז המבקרים החדש

טיול קצר אל מעיין הקשתות בו נפתח מרכז מבקרים חדש שמספר את סיפורו של המקום – בית כנסת עתיק בן 1,500, מעיין הקשתות המשקיף אל הכנרת. במקום סיורים מודרכים, סרט המציג את הסיפור ההיסטורי מאחורי המקום, שבילים מסודרים, מקומות ישיבה ופינות צל רבות. הסיורים במחירי הרצה במחיר מוזל 23 שקלים למבוגר, 15 ₪ לילד מגיל 3.

מרכז המבקרים עין הקשתות

 

קוטפים ענבים

הכרש בלכיש מזמין אתכם לסיור בין הכרמים בארץ הענבים: סיור מודרך שמתאים למשפחות ולקבוצות, במהלכו נוסעים בין הכרמים, בוצרים ענבים ואוכלים כמה שרוצים, הילדים דורכים על ענבים ומייצרים מיץ ענבים בגת משוחזרת. הסיור אורך כשעתיים, במחיר 40 ₪ למשתתף מגיל שנתיים.

מתי: בין החודשים יולי- דצמבר במושב לכיש
טלפון: 053-9382717

הכרם בלכיש. צילום: ניצן אשוח-שאול

 

 

אין תגובות

השאר תגובה