אטרקציות לילדים ביום הבחירות בירושלים: מוזיאון מגדל דוד

מוזיאון מגדל דוד

מתלבטים מה לעשות ביום החופשי של הבחירות המקומיות? אטרקציות לילדים ביום הבחירות בירושלים: מוזיאון מגדל דוד ריכז בין כתליו שלל תערוכות, פעילויות ואירועים מרתקים לכל המשפחה

 

לונדון בירושלים – תרבות בריטית ברחובות העיר

התערוכה “לונדון בירושלים” עוסקת ברגעים הנדירים בהם בראשית המאה ה-20, תחת שלטון המנדט, הפכה ירושלים מעיר קטנה ומוזנחת בה הביוב זורם ברחובות, לעיר מערבית משגשגת עם ניחוח בינלאומי. התערוכה מסיטה לרגע קט את המבט מירושלים הפוליטית והדתית, ומביאה את החלק הטוב בסיפור חיי היום יום של העיר המנדטורית – מוסדות התרבות והבילוי, התערוכות והירידים, חוגי התיאטרון, אולמות הקולנוע, הקונצרטים הקלאסיים והריקודים הסלוניים, מועדוני הספורט, בתי הקפה, האוכל והאלכוהול. בואו לבקר באולפן ירושלים המשוחזר של ימי הרדיו הבריטיים, להשתתף בנשף ריקודים ובמסיבות הסלון של החברה הבריטית הגבוהה, להציץ בחוויית הקולנוע הבריטית, לשבת בבר הבריטי המיתולוגי ‘פינק’, לצפות בפרסומות ומודעות ישנות המבשרות על אירועי התרבות, ולהתרשם מסרטונים על יצירות האדריכלות הבריטית של התקופה המנדטורית.

ביום הבחירות (ג’, 30.10) בשעה 13:00 יתקיים סיור מודרך על ימי המנדט בירושלים, המשלב בין שתי התערוכות – ‘גנרל וג’נטלמן’ ו-‘לונדון בירושלים’. הסיור מיועד למבוגרים וכלול במחיר הכניסה.

 

התצפית המרהיבה ביותר בירושלים 

כל ביקור בירושלים מתחיל במוזיאון מגדל דוד, וכל סיור במגדל דוד מתחיל בתצפית ממגדלי המצודה. התצפית היחידה מסוגה בירושלים המעניקה לצופה את כל העיר המזרחית והמערבית על כף ידו. מגדל המצודה משמש כנקודת התצפית היפה והאטרקטיבית ביותר על ירושלים, תחתיה נפרש נופה המהפנט של העיר המזרחית והמערבית, הישנה והחדשה, במבט פנורמי מרהיב של 360 מעלות הסוקר את ירושלים כולה.

 

חוויית הלילה של מגדל דוד עולה מדרגה

דוד המלך חוזר למגדל באירוע שכולו מחווה אמנותית ומוזיקלית לדמותו רבת הפנים. לאורך ההיסטוריה האנושית אין דמות שזכתה למחוות אמנותיות רבות כל כך כדוד המלך – גדולי הציירים, הפסלים והמשוררים מכל התקופות הקדישו לו את פרי יצירתם. כאשר כל העושר האמנותי והתרבותי הזה מוקרן עם רדת הלילה על חומות המצודה במגדל דוד נוצרת חוויה חד-פעמית, מרתקת ועוצרת נשימה. מוזיאון מגדל דוד מציע נקודת מבט עכשווית, אמנותית ומוזיקלית על סיפורו התנ”כי של המלך דוד.

המופע החדש עושה שימוש באמצעי הטכנולוגיה המתקדמים בעולם – מקרני לייזר עוצמתיים ומערכת מחשוב המפעילה 20 מקרנים, 10 נגנים, 14 מחשבים, 14 רמקולים ותשתית כבלים באורך 10 קילומטרים.

חוויית הלילה החדשה במגדל דוד היא חגיגה רב-חושית המשלבת עבר, הווה ועתיד באמצעות הטכנולוגיות המתקדמות בעולם. מקרני לייזר וצליל איכותי ועוצמתי משתלבים יחדיו ליצירת תחושה על-זמנית שכולה קסם וצבע ונושאים את הצופה למסע סוחף ומפעים בתוך הדרמה ההיסטורית הגדולה של המלך דוד. תחילתו של המופע בסיור וירטואלי בין יצירותיהם של גדולי האמנים – שאגאל, מאטיס, מיכלאנג’לו, רמברנדט ורבים אחרים. המשכו בתמונות ובאירועים מסיפור חייו הסוער של דוד המלך, המבוססים על מקורות תנ”כיים, היסטוריים וארכאולוגיים. לצד אלה שזורים במופע, באור ובצליל, מזמורי תהילים המיוחסים לדוד, והם מגיעים לשיאם בסיום המופע בחגיגה מוזיקלית עכשווית של שירי שמחה והלל למלך ולירושלים. ה”מזמור לדוד” המפורסם, בביצועו של הזמר ארז לב-ארי ובלחן העממי המוכר והידוע, גורם לצופי המופע לפצוח בשיר אל מול חומות המצודה ההופכות לדפי ספר תהילים ענק, עתיק ומאויר בצבעים מרהיבים.

ב- 29.10, ערב יום הבחירות, יתקיימו שלושה מופעים: 19:00 חיזיון לילי, 20:00 החיזיון הלילי החדש על המלך דוד, 21:00 חיזיון לילי נוסף.

החזיון האור קולי במגדל דוד

סיורי מציאות מדומה – VR

רוצים להרכיב משקפי תלת ממד ולראות את חומות ירושלים כמו לפני 2,000 שנה? להצטרף למסע צלבנים וירטואלי או לבלות בתוך ארמון הורדוס המפואר באפליקציה תלת ממדית דרך הנייד? השנה הוקמה במגדל דוד מעבדת חדשנות דיגיטלית ייחודית ופורצת דרך – TOD Innovation Lab. כחלק מתוצרי המעבדה הושק בימים אלו  פרויקט משותף של מוזיאון מגדל דוד ו-Lithodomos VR Technology – סיורים מודרכים בשילוב VR הראשונים מסוגם בישראל.

ביום הבחירות (ג, 30.10) יתקיימו סיורי מציאות מדומה (VR) של שעה וחצי במוזיאון מגדל דוד ובקישלה בשעה 11:00 ובשעה 14:00. המחיר: 100 ₪ למשתתף בהרשמה מראש.

הסיור מתאים למבוגרים ולבוגרים מגיל 13 ומעלה. מספר המקומות מוגבל (הקצאה לכל סיור: 13 איש)

 

עוד אטרקציות לילדים ביום הבחירות במוזיאון מגדל דוד:

  • במהלך יום הבחירות, יחולקו חוברות פעילות ‘החוקר הצעיר’ בעברית ובאנגלית. הפעילות לכל המשפחה, כלול במחיר הכניסה
  • במהלך היום יתקיימו שלושה סיורים במוזיאון ובתערוכות, כלול במחיר הכניסה:
    בשעה 10:30 סיור מודרך במצודה ובמוזיאון בעברית (סיור הרגולר)
    בשעה 11:00 סיור מודרך במצודה ובמוזיאון באנגלית (סיור הרגולר)

 

 

טלפון: 053-9382871

עוד על מוזיאון מגדל דוד…

לפרטים נוספים והזמנת כרטיסים לחצו כאן…

מוזיאון מגדל דוד בירושלים זהו אתר היסטורי וארכיאולוגי בו מתרחשים כל העת אירועי תרבות ואמנות, תערוכות מתחלפות, פעילויות חינוך, הופעות ומסיבות. אירועי התרבות והפעילויות במגדל דוד מיועדים לכולם – לישראלים ולתיירים בכל גיל, מכל דת ולאום. הם מחברים בין מזרח ומערב, בין קודש לחול, בין ימי קדם לימינו אנו, ומציגים את ירושלים הנצחית והעכשווית, האוניברסלית והרב-תרבותית.

פרטי המקום
נשמח לדעת!



053-9382871 כל המשפחה בתשלום

מחירים

חינם 40 ש"ח

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה