שבת סתווית עם קינדרלנד: אטרקציות לילדים בשבת

אטרקציה לילדים בתל אביב
החווה בתל אביב

שבת של סתיו עם קינדרלנד: הדרכות ופעילויות יצירה בצבעי הסתיו בעין חמד, חדש בנמל תל אביב- פליידייט להורים ולילדים, פותחים את עונת מסיק הזיתים, סיור סיפור בחווה בתל אביב או שיוצאים למסע לעידן הקרח- אטרקציות לילדים בשבת הקרובה

 

ללכת בשלכת…

גן לאומי עין חמד נצבע בסתיו בגוונים של כתום, אדום וצהוב בזכות אלפי עלי שלכת צבעוניים שנושרים מעצי הדולב הגבוהים שבגן ואתם מוזמנים לשחק, להצטלם או פשוט ליהנות מהמחזה המרהיב. בשבת יתקיימו הדרכות פעילות ופעילויות יצירה מקורית לילדים ולכל המשפחה בגן הלאומי ללא תשלום נוסף על דמי הכניסה לאתר.

איפה: גן לאומי עין חמד
מתי: ימי שבת 3.11, 10.11, בשעות 14:00-10:00

הגן הלאומי עין חמד, מסלולי טיול באזור ירושלים, טיול לשבת עם הילדים
גן לאומי עין חמד

חדש בתל אביב: פליידייט

חדש בנמל תל אביב- פליידייט להורים ולילדים: מרכז הדרכה להורים, ילדים והורים שבדרך. זמן איכות ומשחק משותפים במים וביבשה- שחיית תינוקות ופעוטות, סדנאות ליווי התפתחותי, יוגה תינוקות, פעילויות לנשים בהריון, טיפולי ואטסו, קורסי הכנה ללידה, ג’ימבורי, קורס עיסוי תינוקות ועוד.

איפה: נמל תל אביב
מתי: פתוח בכל ימי השבוע

 

פותחים את עונת המסיק

במרכז דרך השמן מזמינים אתכם לפתוח את עונת מסיק הזיתים עם פעילות מעשירה סביב עולם הזית: ביקור בחצר ארכיאולוגית המלמדת על חוויית ייצור שמן הזית בארץ ישראל, צפייה בסרטון במרכז המבקרים, השתתפות במסיק זיתים, ביקור בחצר בית הבד בו המבקרים יכינו שמן זית טהור, סדנת חימר להכנת כלי מאור קדומים, טעימות שמן זית ואפיית פיתות עם שמן זית בטאבון.

איפה: אגם המונפורט מעלות תרשיחא
מתי: בתיאום מראש בלבד בימים: א’ – ו’ בין השעות: 09:00-16:00

 

סיור סיפור ברוח הסתיו

חוגגים את הסתיו עם סיור סיפור בחווה בתל אביב: סיור בחווה בעקבות עלי השלכת, פעילויות יצירה אישיות ומקוריות, מתחפשים לחלזונות ולומדים עליהם, מבלים במבוך פיקוסים, מבקרים בפינת החי, מכינים מתקן האכלה לציפורים הנודדות שחולפות בחווה בדרכן לאפריקה הרחוקה ולסיום מכינים פיתות בטאבון, ועוד אטרקציות לילדים בשבת בחווה. יש להזמין כרטיסים מראש.

איפה: החווה בתל אביב, פארק הירקון
מתי: שבת 3,10,17,24 בנובמבר בשעות 10:00-12:00
טלפון: 053-7106944

החווה בתל אביב

מסע לעידן הקרח

דימה הממותה אמנם חזרה לרוסיה אבל תערוכת עידן הקרח בפארק קרסו למדע עדיין פתוחה ומזמינה אתכם לצאת למסע לעידן הקרח: דגמים רובוטיים בגדלים אמיתיים של חיות עידן הקרח מכל העולם, ציורי קיר של חיות עידן הקרח כפי שהתגלו במערות באירופה, שולחנות מגע אינטראקטיביים, אזור הפעלה מיוחד לילדים עם פאזלים ענקיים, מבוכים וקרחונים, מתחם לגעת בקרח עם סרטונים מרתקים על ההתחממות הגלובלית והפשרת הקרחונים, מתחם ילדים ססגוני ועוד הרבה פעילויות לילדים ולכל המשפחה.

איפה: פארק קרסו למדע, באר שבע
מתי: כל השבוע
טלפון: 053-7106968

תערוכת הממותה האחרונה- פארק קרסו למדע

אין תגובות

השאר תגובה