פעילויות לילדים ולכל המשפחה בסוף השבוע הקרוב

התחנה לחקר ציפורי ירושלים

פעילויות לילדים לסוף השבוע: רואים ציפורים נודדות בירושלים ומשתתפים בטיבוע, פותחים את עונת קטיף הקלמנטינות, לומדים על השלכת בחווה בתל אביב, מנווטים עם הילדים, מבלים בשבוע האיור ברחבי תל אביב והצגה חדשה לחנוכה עם שירי הילדים הגדולים

 

 

עונת הנדידה בירושלים

עונת הנדידה הגיעה וזאת ההזדמנות לראות את הנדידה ממקום קצת שונה – בירושלים הוקמה על ידי קבוצה של חובבי טבע התחנה לחקר ציפורי ירושלים. מתחת לכנסת מסתתרים מגוון בתי גידול שמשמשים מוקד משיכה לאלפי ציפורים במסלול הנדידה שלהם. בתחנה מתקיים מעקב שוטף אחרי ציפורים נודדות ויציבות ומפגשי לימוד חוויתיים בין חוקרים לתלמידים הנחשפים במקום לאחת מתופעות הטבע המדהימות – נדידת הציפורים. בסופ”ש הקרוב- טיבוע ציפורים חורפות, סרט על טבע עירוני, סיור בשטח וביקור בגלריה לאמנות ע”ש גייל רובין. הכניסה ללא תשלום וללא הרשמה מראש.

איפה: התחנה לחקר ציפורי ירושלים, רח’ רוטשילד
מתי: שבת 17.11 בין השעות 8:00-11:00

צילום: עמיר בלבן

עונת קטיף הקלמנטינות נפתחת

עונת הקלמנטינות מגיעה: בואו להנות מקטיף הקלמנטינות שיפתח בשבת בגינת אוכל- לטעום, לקטוף ולסחוט מיץ טרי ובריא ועל הדרך לעזור להוריד את הפרי מהעצים. עוד בגינת אוכל- סיור מודרך בגינה, סיור לכוורות הדבורים, יצירה עם ירקות וממרחים צבעוניים, בישול בגינה, מתחם בועות סבון, ארגז מטמון, פינת חי ועוד.

איפה: גינת אוכל- משק הלברכט ביתן אהרון.
מתי: שבתות בין השעות 15:00- 9:30
טלפון: 053-9382203

גינת אוכל

סיור סיפור בעקבות השלכת

חוגגים את הסתיו עם סיור סיפור בחווה בתל אביב: סיור סיפור עם רוח הסתיו עם פעילויות בנושא שלכת וסימני סתיו, פעילות יצירה- יצירת מתקן האכלה לציפורים נודדות, ביקור בפינת החי ובמבוך הפיקוסים, הכנת פיתות בטאבון ועוד אטרקציות לילדים.

איפה: החווה בתל אביב, מתחם ראש ציפור
מתי: שבתות בשעות 10:00-12:00
טלפון: 053-7106944

החווה בתל אביב

 

טיול ניווט משפחתי

מחפשים פעילות שתתאים ותסחוף את כל המשפחה, פעילות שיש בה ערך מוסף, אתגר מחשבתי ומתאימה ממש לכולם? אז למה שלא תצטרפו לניווט משפחות? כך תוכלו לעודד את אמא שמצאה את הנ.צ שכולם פספסו, תראו את אבא נזכר בימיו בטירונות בגולני, ואם תרצו באמת להגיע לנקודת הציון, תתנו לילדים לנווט. בשבת הקרובה- טיול ניווט ביער שוהם.

איפה: יער שוהם
מתי: בשעות הבוקר
טלפון: 053-7106960

טיול ניווט בטבע לכל המשפחה

 

פעילויות לילדים בשבוע האיור

שבוע האיור מתקיים זו השנה ה-5 ברחבי תל אביב יפו- 50 תערוכות של מאות מאיירים, מעצבים ואמנים ישראלים שיפתחו לקהל הרחב בגלריות, מוזיאונים וברחובות העיר. בין התערוכות יתקיימו תערוכות ופעילויות לילדים: ציור משותף בשוק בנמל ת”א, תערוכת כלבים מאוירים בשיתוף תנו לחיות לחיות, סדנאות יצירה לכל הגילאים, מופע תאטרון בובות דיגיטלי ועוד.

איפה: רחבי תל אביב יפו
מתי: 15-24.11

שבוע האיור 2018
שבוע האיור 2018: חיבוקים למתחילים. איור יובל ישראלי

 

הצגה חדשה לילדים- פלפלים

הצגת ילדים חדשה של תיאטרון אורנה פורת: בואו לשמוע את שירי הילדים ממקום קצת אחר- קברט שירים לילדים בפורמט יחודי לילדים, שבו שחקנים זמרים ופסנתרן מגישים את השירים הקלאסיים והאהובים שמוכרים לילדים וגם להורים באוירה כיפית, אישית והומוריסטית. במופע הילדים וגם הורים משתתפים בשירה.

איפה: מוזיאון תל אביב לאמנות
מתי: החל מחנוכה הקרוב
טלפון: 053-9382066

פלפלים הצגת ילדים, תיאטרון אורנה פורת
פלפלים תיאטרון אורנה פורת

 

אין תגובות

השאר תגובה