אטרקציות לילדים בבחירות לכנסת: פעילויות לכל המשפחה בשבתון הבחירות לכנסת 2019

פארק המים אקווה כיף טבריה, פארק המים אקווה כייף חוף גנים, אטרקציות לילדים בצפון
פארק המים אקווה כיף טבריה

הבחירות לכנסת ה-21 יתקיימו ב-9 באפריל 2019. הילדים שוב יצאו לחופש ביום השבתון שיתקיים בבחירות והרבה אטרקציות לילדים יהיו פתוחות ויתקיימו פעילויות מיוחדות לילדים – קבלו כמה רעיונות לבילוי לפני או אחרי ההצבעה.

לא עומדים בקצב?… הגעתם לכתבה מהבחירות הקודמות… קבלו עדכון על מה שקורה בסבב הנוסף של הבחירות:

פעילויות לילדים בבחירות 2020, סבב שלישי 2.3.2020…

פעילויות לילדים בבחירות 2019 סבב שני 17.9.2019…

פעילויות לילדים בחינם בבחירות…

מעדיפים לטייל? יש המון פעילויות בשמורות הטבע…

קצת חם? אחרי ההצבעה הולכים לים…

 

———————– בחירות 2019 סבב ראשון – ארכיון ——————-

יום הבחירות הכלליות לכנסת ה-21 נקבע כיום שבתון – אז מה עושים עם הילדים ביום הבחירות? מאות אלפי משפחות ייצאו לטייל בשמורות הטבע ואתרי רשות הטבע והגנים וישתתפו בפעילויות לכל המשפחה, בגני החיות, אתרי הקטיף העצמי, חדרי הבריחה, פינות החי והליטוף קיימו פעילויות מיוחדות לילדים באווירה דמוקרטית לכבוד הבחירות ויציעו אלטרנטיבה למשפחות לבילוי בקניונים שגם יזמינו לחגיגה של שופינג ומבצעים וצפויים למשוך אליהם קהל רב.

אטרקציות לילדים בבחירות לכנסת

אטרקציה לילדים בבחירות ומבצע מיוחד במיני ישראל
פעילות לכל המשפחה בפארק מיני ישראל לכבוד יום השבתון: מופע אינטראקטיבי לילדים, אתגר משימות חווייתי נושא פרסים משפחתיים, סדנת יצירה עם מזכרת שלוקחים הביתה, סיור מודרך בין המיניאטורות ועוד והכל בכרטיס אחד במחיר מיוחד לבחירות- 119 ש”ח למשפחה במקום 276 ש”ח!

איפה: פארק מיני ישראל, לטרון
מתי: 9.4 בין השעות 10:00-17:00
טלפון: 053-7106966
בחירות 2019 במיני ישראל…

מיני ישראל, פעילות לילדים בשבת, אטרקציות לילדים במרכז
אטרקציה לילדים בבחירות 2019 במיני ישראל. צילום: ברק שקד

חגיגת אביב בגינת אוכל
חוגגים את שבתון הבחירות בגינת אוכל: בואו להתפנק על הערסלים והמחצלות בשמש המלטפת, לזרוע ולשתול ירקות קיץ, לבנות משחקים לארנבונים בפינת החי, לקטוף תוצרת טרייה ועונתית, ליצור יצירות מחומרים טבעיים, להשתתף בסדנת יצירה והשטת סירות נייר בשלולית החורף או בסיור לכוורות הדבורים, לאפות בטאבון פוקאצות עסיסיות, לאכול, לשחק ולאהוב. זמן איכותי ומשפחתי מובטח!

איפה: גינת אוכל, משק הלברכט ביתן אהרון
מתי: 9.4 בין השעות 15:00- 9:30
טלפון: 053-9382203

סיור בגינת אוכל

פותחים את עונת הרחצה באקווה כיף
פארק המים הצף הראשון בישראל בחוף גנים בטבריה מזמין אתכם לפתוח את עונת הרחצה ולהנות מפארק שלם של מתקנים אתגריים במים, המחולקים ל-3 רמות קושי שיתאימו לכל בני המשפחה. לכבוד יום הבחירות אקווה כיף יהיה פתוח למבקרים.

איפה: חוף גנים, טבריה
טלפון: 053-9382733
עוד על אקווה כיף…

אקווה כיף. צילום: דוברות והסברה עיריית טבריה

 

מבלים בפארק קרסו למדע ב50% הנחה

פארק קרסו למדע מזמין אתכם לבלות ביום הבחירות בין עשרות התערוכות והסדנאות במוזיאון והכל ב 50% הנחה על כרטיסי הכניסה בקנייה בקופה או באתר המוזיאון. בפארק יתקיימו סדנאות סליים בהן יילמדו המשתתפים על הקשר בין חומרים שונים ויכינו בעצמם סליימים מגוונים בשלל צבעים, קישוטים וריחות. עוד ייהנו המבקרים מסדנאות תלת ממד, חידון משפחתי ברחבי המוזיאון נושא פרסים והפרס הראשון- ממנוי שנתי משפחתי לפארק.

איפה: פארק קרסו למדע, באר שבע
מתי: 9.4 החל מ9:00
טלפון: 053-7106968
מבצע בחירות בפארק קרסו למדע…

פארק קרסו למדע, אטרקציות לילדים בבחירות
פעילויות לילדים בפארק קרסו למדע

אטרקציה לילדים בבחירות 2019 בחינם- בוחרים אמנות במוזיאון אגם
במוזיאון אגם, המציג אוסף של עשרות מעבודותיו הבינלאומיות של האמן יעקב אגם לאורך שישה עשורי עבודה, קוראים למבקרים להיות אוצרים ליום אחד ולבחור בעצמם ביום זה. במסגרת הפעילות ייערכו סיורים לכל המשפחה שיתקיימו לאורך היום וילוו בשיח בין המבקרים בנושאי בחירה בין נקודות מבט דרך פריזמת האמנות וקלפי מיוחדת בין הילדים לבחירת עבודתו האהובה ביותר של אגם. לילדים עד גיל 18 הכניסה חופשית ביום הבחירות.

איפה: מוזיאון אגם, ראשון לציון
מתי: יום ג’ 9.4.19, בין השעות 16:00 -10:00
טלפון: 053-9382681
אטרקציה לילדים בבחירות במוזיאון אגם…

פעילות לילדים במוזיאון אגם, איפה מבלים עם הילדים בבחירות
איפה מבלים עם הילדים ביום הבחירות לכנסת? בתמונה: פעילות לילדים במוזיאון אגם

 

מחליקים על הקרח ב50% הנחה בהיכל הקרח חולון
מחפשים אטרקציה לילדים בבחירות 2019? מתחם Ice Peaks – היכל הקרח של ישראל בפארק פרס חולון, מזמין אתכם לחגוג ביום הבחירות באווירה כיפית במיוחד. בוחרים ומגיעים עם כל המשפחה להיכל הקרח. ביום הבחירות יום שלישי ה 09.04.2019  תוכלו ליהנות מ50% הנחה על כרטיס הכניסה בין השעות 15:00 עד 20:00, לפגוש את הקמע של המתחם – הפינגווין המחליק שישמח להצטלם עם המחליקים באווירה חגיגית.

איפה: היכל הקרח חולון, פארק פרס
מתי:
9.4 בין השעות 11:00-20:00. המבצע החל מ15:00
טלפון: 053-9382271
בוחרים להחליק בהיכל הקרח חולון…

החלקה על הקרח אייס פיקס חולון, ICE PEAKS HOLON
החלקה על הקרח – היכל הקרח חולון

פעילויות לילדים בזנזיבר במושב בצרה
זנזיבר כבר לא כל כך רחוקה – ממש בכניסה למושב בצרה נמצאת זנזיבר בישראל עם פינת ליטוף ומשחקייה בצמוד לרפת גדולה,  250 מטר של דשא מוצל, בעלי חיים כמו עיזים ותיישים, עגלים, תרנגולות, שרקנים, ברברים, ברווזים, תוכים, עופות וחיות שחלקן מסתובבות חופשי איתם תוכלו לשחק וללטף, מתחם ג’ימבורי עם מתנפחים ובית קפה…

איפה: זנזיבר מושב בצרה
מתי: 9.4 בין השעות 9:00-17:00
טלפון: 053-7106970
לפרטים נוספים על זנזיבר…

ג'ימבורי בזנזיבר.
בוחרים בג’ימבורי של זנזיבר

הפנינג בחירות בחוות הדר
אטרקציה לילדים בבחירות 2019- קודם בוחרים ואחר כך מבלים: חוות הדר לרכיבה על סוסים ושיקום חיות מזמינה אתכם לבלות בפינת חי וליטוף, רכיבה על סוסים ופוני, פינת בועות ענק, פינת יצירה, משחקי חצר ועוד.

איפה: חוות הדר, ראשון לציון
מתי: 9.4 בין השעות 9:30-17:00
טלפון: 053-9382601
חגיגת בחירות בחוות הדר…

 

קטיף עצמי בפרדס הקסום
הפרדס הקסום בכפר מעש מזמין אתכם להעביר את יום הבחירות באווירה רגועה הכוללת קטיף עצמי עם פינת החי, ליטוף והאכלה, פינת יצירה, משחקייה עם טרמפולינות, ג’ימבורי, שעשועי מים וטיול מודרך בפרדס להכרות וחיי הדבורים.

איפה: כפר מעש
מתי: 9.4 בין השעות 10:00-14:00.
טלפון: 053-9382225
הפרדס הקסום בכפר מעש…

הפרדס הקסום כפר מעש
צילום: הפרדס הקסום

 

בוחרים במדע
11 סיבות לבחור ביום הבחירות לבקר במוזיאון המדע בירושלים:

במוזיאון מוצגות 11 תערוכות עם מוצגים פעילים שמזמינים את הילדים לגעת ולהפעיל אותם, תערוכות המציגות את המדע והטכנולוגיה כרלבנטיות לחיי היומיום שלנו:

אשליות מבלבלים את המוח: עשרות אשליות מפתיעות ומסקרנות שההסברים להן מאפשרים הצצה אל התהליכים והעקרונות על פיהם עובד המוח. מה יוצר את האשליה? מה קורה במוח שלנו שלעיתים גורם לנו לתפוס את המציאות כמשהו אחר?

נבל אורות: מוצג אינטראקטיבי שמזמין את המבקרים לנגן בעזרת 24 אלומות לייזר וליצור מוזיקת אורות מרהיבה. הנבל ששודרג עבר למקומו החדש בתערוכה משחקי אור וצל ומוצג בתנאי החשכה וערפול. נגינה על מיתרי האור יוצרת אפקט מרשים של תאורה ומוזיקה.

מנוף לגילוי: תערוכה לגיל הרך על מכונות פשוטות ועוד תופעות. בתערוכה מוצג גדול ומרכזי של האמן פיליפ רנצר. הילדים פועלים בתערוכה ביחד ולחוד, כשכל סביבה בתערוכה ממחישה עקרונות מדעיים שונים ומהווה מוצג פעיל ועשיר.
תערוכה לילדים קטנים ופעוטות

למה בנינים לא נופלים? על עקרונות בנייה, על פתרונות טכנולוגיים והנדסיים, ועל מבנים שונים, שדות המחר כיצד נאכיל את כולם? התערוכה מתמקדת באתגר העומד בפני החקלאות, כשאוכלוסיית העולם גדלה בקצב של 2% בשנה,

פנס חושך: תערוכה סדנאית בה מכבים את האור בשביל לראות קצת אחרת. המבקרים מתנסים בגורמים המשפיעים על תפיסתנו את העולם. הביקור בתערוכה הוא בליווי מדריך.

לאור החשמל: מה זה חשמל? איך מפיקים אותו? ומה הקשר בין חשמל ומגנטיות? התערוכה בנויה כחלון שקוף שמאפשר הצצה אל העולם הנסתר מעבר לשקע שבקיר.

בונים בחול: עולם בנייה אתגרי וחווייתי לילדים מגיל 3 הכולל בית חרושת לייצור לבני חול לבנייה, ובעזרתן משימות אתגר מרתקות לילדים ולהורים, המעודדות דמיון, חשיבה יצירתיות ועבודת צוות. בסופה של החוויה עמדת שאיבה וניקיון להמשך ביקור מהנה במוזיאון.

CAPTCHA: התערוכה בוחנת שאלות מרכזיות שבבסיס מדעי המחשב. מהם גבולות היכולת של המחשב, ומה לעולם לא יוכל לחשב? האם המחשב יעבור אותנו בתבונתו – והאם יגיע אי פעם למודעות עצמית כמו שלנו? האם מחשב יכול להיות יצירתי? ומה כל זה אומר. עלינו ועל מחשבתנו?
לנוער ומבוגרים

בא בחשבון על היופי שבמתמטיקה ויישומיה במדע, בטכנולוגיה ובחיי היומיום. מוצגים נבחרים מתוך התערוכה “meet math” שהוצגה בעבר במוזיאון (ניתן להשאיל את מוצגי התערוכה).

תערוכות נודדות: בא בחשבון, למה בניינים לא נופלים?, פינת מראות

מוצגים מיוחדים: כדור אבן, טיסה, מגדל פיזה, נבל ללא מיתרים, מגלגלים כספים, שעון שמש, עץ שבשבות, מוצגי רוח ומוצגים בנושא אוויר.

בפסח תתקיים במוזיאון פלסטיקולוג’י  – מפעל למיחזור פלסטיק – פלסטיFactory מיצבי אמנות מפלסטיק ממוחזר, הכנת ארנק צבעוני משקיות פלסטיק, הדגמה מדעית מרתקת, פלסטיקטיבה – הצגת מקור לכל המשפחה, ועוד מחכים לכם במוזיאון המדע בירושלים במהלך חוה”מ פסח במהלך הפנינג אביבי שיכלול סדנאות בניה, הדגמה מדעית, הצגה מקורית, מיצבי אמנות, פעילות מחזור וסרט בתלת מימד חדש ‘המסע אל החלל’. במטרה להעלות מודעות ליתרונות ולחסרונות הטמונים בפלסטיק מוזמנים עם כל המשפחה, להכיר את החומר הכל כך שימושי – הפלסטיק,

לפרטים: 02-6544888 או באתר www.mada.org.il

 

יום הבחירות במוזיאון המדע בירושלים
יום הבחירות במוזיאון המדע בירושלים

טיולים ופעילויות לילדים בבחירות

בוחרים בכוכבים: קמפינג בערב הבחירות 2019
יוצאים לקמפינג, מטיילים ומספיקים לחזור בזמן לקלפי: בערב הבחירות יפתחו מספר חניוני לילה של רשות הטבע והגנים ואתם מוזמנים לנצל את השבתון בטבע עם הילדים: נהנים מקמפינג בחניוני הלילה ערב הבחירות ויוצאים לטייל ביום הבחירות. בין החניונים שיהיו פתוחים בבחירות 2019: חניון לילה כוכב הירדן, חניון לילה מקורות הירקון, חי בר יטבתה, מצדה, חניון חאן בארות- מכתש רמון ועוד. 

לכל החניונים שיהיו פתוחים לקמפינג בבחירות 2019…

להזמנת לינה בחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים לחצו כאן…

תל ערד. צילום: מנו גרינשפן

טיולים ופעילויות באתרי רשות הטבע והגנים
בואו לנצל את יום השבתון בטיול עם הילדים בטבע באתרי רשות הטבע והגנים ולהנות מהרבה פעילויות לכל המשפחה- בחירות במערות בית גוברין, בחירת הלוחם המרשים באפולוניה, חגיגת בחירות משעשעת ושמחה בנמל קיסריה ועוד הרבה פעילויות לכל המשפחה, סדנאות יצירה, מופעים לילדים, סיורים מודרכים, משחקים ומשימות ולינה באתרי הקמפינג שייפתחו במידה ומזג האוויר בבחירות ייאפשר זאת.

איפה: אתרי רשות הטבע והגנים
לכל טיולי רשות הטבע והגנים בבחירות 2019…

בית גוברין. צילום: מנו גרינשפן

טיול עם הילדים בבחירות 2019- משחק ניווט סלולרי לכל המשפחה
משחק ניווט סלולרי לכל המשפחה ליום הבחירות: יוצאים לנווט בארץ בעזרת אפליקציה בלבד! מורידים את משחק הניווט לפי האזור הרצוי בארץ ויוצאים לדרך, ובמהלך הניווט מקבלים חידות ומשימות משעשעות ומגבשות לנייד. החידות דורשות חשיבה ומשלבות תוכן בידיעת הארץ. חוויה נהדרת, מלאת פעילות ותוכן איכותי שמעניקה זמן איכות משפחתי נהדר שמתאים לכל גיל.

איפה ומתי: בכל הארץ, מתי שבוחרים
לכל הפרטים על יש לאן- משחק ניווט משפחתי בסלולר…

טיול עם הילדים בבחירות 2019: יש לאן
טיול עם הילדים בבחירות 2019: יש לאן

 

 

 

פעילויות ואטרקציות נוספות:

חייבים מנהיג כריש חוגגים דמוקרטיה בגן החיות התנ”כי בירושלים
מתמודדי הבחירות כבר נערכים לישורת האחרונה לקראת הבחירות שיתקיימו ב-9 באפריל, אבל דיירי גן החיות התנ”כי בירושלים עסוקים בעניינים חשובים משלהם. בחירת מנהיגות לממשלת בעלי החיים ממפלגות בעלי החיים והיצורים הימיים. הבחירות יהיו בחירות דמוקרטיות, והמפלגה הזוכה תבחר על פי הצבעות המבקרים בגן. בין המועמדים מפלגת הפילים המיתולוגית (כי פיל אי אפשר להפיל) בראשות תמר הפילה שאף מצביעה בקלפי, דגי המוסר האדום הענקיים (כי לנו יש מוסר..) הקנגורו (שמבטיחים למלא לכם את הכיסים) והכרישים בראשות בוניטו הכריש המאיים (כי צריך מנהיג כריש).

ביום הבחירות הגן יהיה פתוח בשעות 9:00-18:00, באקווריום הכניסה רק ברכישה מראש באתר האקווריום. ברחבת הגן יפוזרו המצעים של המפלגות השונות. המבקרים מוזמנים לטייל וליהנות בגן, להתרשם מהמצעים ולהצביע לפלגה התואמת ביותר לתפישת עולמם. כל מבקר רשאי לבחור פעם אחת בלבד.  זכות הבחירה מגיל 3 ומעלה. התוצאות יפורסמו לקראת ערב, לאחר ספירת קולות הימאים מהאקווריום

איפה: גן החיות התנ”כי ובאקווריום ישראל
מתי: 9 באפריל בשעות 9:00-18:00
מחיר: בגן החיות: ילד (גיל 3-18) 44 ₪, מבוגר 58 ₪. באקווריום: ילד (גיל 3-18) 45 ₪, מבוגר 50 ₪

פעילות לילדים בבחירות
פעילות לילדים בבחירות בגן החיות התנכ”י. צילום: יערה פורסט תמרי

 

בצפון: סדנת עיצוב לכל המשפחה וסיור בתערוכות במוזיאון הפתוח בתפן
המוזיאון הפתוח בגן התעשייה תפן, מזמין את הקהל הרחב ביום הבחירות ליהנות מסדנת עיצוב לכל המשפחה, וסיור בתערוכות המוזיאון. סדנה לעיצוב מעטפת יום א’, בהשראת התערוכה. מתאים לגילאי 3 ומעלה.

במוזיאון מוצגות מספר תערוכות מרתקות:

התערוכה פסלים החדשה שאצרה רותי אופק, והובאה במיוחד מארה”ב, בה מוצגים פסליו של בועז ועדיה, הפסל הבינלאומי, שיצר בסטודיו בניו יורק, טרם נפטר ממחלה קשה בפברואר 2017

ייקה בול- תערוכת עיצוב בולים מהסקיצות ועד הבול האמיתי.

תערוכת מכוניות קלאסיות עשרות מכוניות קלאסיות מדהימות ביופיין, שנסעו על כבישי הארץ.

70 שנה למדינה- תערוכת צילומים המציגים את תהליכי בנייתה של המדינה, בשנים 1947-1953 ומתבססים על מאגר דימויים מארכיון אוצר התמונות הלאומי,

איפה: המוזיאון הפתוח גן התעשייה תפן
מתי: 11:00-16:00
מחיר: 35 שקלים (מגיל 3 ומעלה)
לאתר לחצו כאן…

המוזיאון הפתוח בתפן. צילום: יחצ

 

 

לראשונה ילדי ישראל מצביעים ובוחרים את הירק של המדינה
לכבוד הבחירות שביל הידע במדבר מעניקים הזדמנות גם לילדי ישראל להשתתף בבחירות, להצביע ולהשפיע מי מהירקות יזכה לתואר הירק של המדינה, כאשר כל הירקות המועמדים הינם ירקות הגדלים באזור הנגב בפתחת ניצנה על מים מעורבבים (מים מליחים+מים מותפלים). שביל הידע במדבר מתמחים בסיורים חוויתים סביב נושא של חדשנות וחקלאות מדברית באיזור רמת הנגב וכולל סיור בחממות התיירותיות, קטיף של תותים ועגבניות שרי באזור קדש ברנע וסיור תצפית על הפרויקט והמגדל הסולארי בין הגבוהים בעולם שכל ישראלי יוכל להתגאות.

ניתן  להצטרף לטיולי משפחות המתקיימים מדי יום בתיאום מראש, ולהצביע בקלפי שיוצב בחנות תוצרת הנגב הנמצאת במרכז לחקלאות מדברית ברמת הנגב. אפשר גם להצביע באתר ובדף הפייסבוק- שביל הידע במדבר.

אם קשה לכם להחליט, תוכלו לקראת במצע של כל ירק וירק. בין הירקות המתמודדות לתואר: עגבניה, מלפפון, פלפל, קולורבי, כרובית, כרוב, חציל, בצל, ברוקולי, תרד, עגבניות שרי ופלפל סוויט בייט.

הסיור מותנה בהרשמה מראש, ובמסירת פרטי ת.ז. של כל המשתתפים על מנת לאפשר כניסה לתחנת הכח הסולארית.

איפה: שביל הידע במדבר- המרכז לחקלאות מדברית רמת הנגב.
מתי: 9/4 בשעה 10:00
מחיר: 60 ₪ למשתתף מגיל 4.
להרשמה: 08-8528852 או לחצו כאן…

 

 

מצביעים ברגליים-  יום הבחירות בפארק נאות קדומים
יום הבחירות זו הזדמנות מצוינת לצאת לטיול רגלי בשבילי פארק נאות קדומים ולהנות עם כל המשפחה במרחבי הטבע הירוקים. להנאת המבקרים קיימים בשטח: מסלולים משולטים לסיור עצמאי (נגישים), כתבי חידה לילדים, גן בוטני, מתקנים חקלאיים משוחזרים, צמחייה עשירה ומגוונת, מתחמי פיקניק מוצלים, מתקני מים קרים ועוד.
מצע הבחירות של נאות קדומים כולל: מפה לטיול עצמאי בה ניתן לבחור בין שני מסלולים חווייתיים המלווים בשלטי תוכן והסבר, חידון הפעלה לילדים המשלב אתגר בין מתקנים חקלאיים, מתקני מים וצמחי ארץ ישראל.

זה הזמן לבחור בין: מסלול קצר ונגיש (כ-1.5 ק”מ) במהלכו המטיילים יבקרו בגינת ההצלה של הגן הבוטני, בגורן, בית-בד, גלגל אנטיליה, קילון, שומרה, טחנת קמח ותחנות נוספות.
או מסלול ארוך (כ-3.5 ק”מ) למיטיבי לכת, במהלכו המטיילים יבקרו בבית בד, בור מים, רובע מגורים קדום, גת, מקווה טהרה, אנטיליה, טחנת קמח, גורן ותחנות נוספות.

המסלולים מלווים בכתב חידה לכל המשפחה; המבקרים יפתרו חידות ויבצעו משימות הקשורות בחקלאות הקדומה, מתקני המים ועולם הצומח שהיוו חלק בלתי נפרד מעולמם של אבותינו. ינסו לגלות מה גובהם בעזרת קנה מידה קדום, יפענחו איך השיגו מים בתקופת התנ”ך ומהי כמות המים שצרכה משפחה, ימצאו באיזה כלים השתמשו בגורן, יפענחו חידה בכתב עברי קדום ועוד המון חוויות וגילויים.

איפה: פארק נאות קדומים
מתי: יום שלישי, 9.4.2019 בין השעות 8:30-17:00, כניסה אחרונה ב-15:00
מחיר: מבוגר – 25 ₪. ילד – 20 ₪ (תשלום מגיל 4).

נאות קדומים. צילום: פארק נאות קדומים
פעילויות לילדים בבחירות בפארק קרסו למדע
פעילויות לילדים בבחירות בפארק קרסו למדע

 

חצר היעלים – לגעת בטבע בכפר הירוק

 

צילום: חווה בגבעה

מתחם הקטר בבאר שבע, פעילויות לילדים בחינם בבאר שבע
מתחם הקטר בבאר שבע: אטרקציות לילדים בבחירות לכנסת בבאר שבע

 

קטיף עצמי משתלת הראה- קטיף בטטות

 

יצירה לילדים – זנזיבר במושב בצרה

אסקייפ לנד חדרי בריחה בצפון
אטרקציות לילדים בבחירות לכנסת בצפון- אסקייפ לנד חדרי בריחה בצפון  אוצר לאומי

מסתורי- חדרי בריחה בראשון לציון

 

שיעורי רכיבה בחוות הדר
שיעורי רכיבה בחוות הדר

 

פעילות לילדים במוזיאון נחום גוטמן לאומנות. צילום: דורי עינת

אין תגובות

השאר תגובה