פעילות לילדים בחינם ברחובות

טאוור טאג רחובות. צילום: ארתור ארונוב

טאוור טאג ברחובות – משחק מציאות מדומה מרובה משתתפים פותח סניף חדש ואתם מוזמנים לשחק ולהתנסות במשחק המציאות המדומה בחינם למשך יום שלם

טאוור טאג- משחק המציאות המדומה של 1Sync ברחובות חונכים סניף חדש שנפתח ברחוב הרצל 220 ברחובות. מתחם המשחקים של טאוור-טאג נפתח בעיר רחובות על ידי 1Sync,חברה ובה 3 יזמים צעירים שהחליטו לקחת את האהבה שלהם לטכנולוגיות מתקדמות ולמשחקים שלב אחד קדימה ולהביא בשורה עולמית לישראל. במתחם מספר חדרים שמוקדשים למשחקים מתקדמים, טאוור-טאג הוא הראשון מבין המשחקים שהשלושה חושפים.

בדומה למשחקי לייזר-טאג ולייזר-קווסט שהיו נפוצים בישראל באמצע שנות ה-90, חברי שתי קבוצות משחקים אחת נגד השניה, אך כאן נגמר הדמיון. השחקנים נפרדים מחברי הקבוצה שנמצאים לידם בחדר המשחק, לובשים את קסדות ה-VR, ובפעם הבאה שייפגשו זה יהיה בתוך עולם אחר שם הם הופכים ל”אוואטרים” על לוח משחק מדומה, גדול פי 100 משטח המרחב שבו בפועל הם נמצאים במציאות, עליו הם נלחמים משחק יריות בלייזר, קבוצה נגד קבוצה. המשחק מעודד אסטרטגיה קבוצתית, שיתוף פעולה, שימוש במפות שונות, סיוע בהגנה על שותפים למשחק ועוד.

המשחק כולל אסטרטגיה שמכריחה את השחקנים לבצע פעילות גופנית ומכילה אלמנטים של ESPORTS (ספורט אלקטרוני – משולב טכנולוגיה) דבר ההופך את המשחק לתחרותי, עם ניקוד.

 

בתוכנית:

10:00 – 20:00 – משחק חופשי – הגעה ללא הרשמה.
20:00 – הרמת כוסית חגיגית עם כל היזמים מאחורי הפרויקט
20:30 – הרצאת בעלים – “המציאות המדומה כאן כדי להשאר” – מאת צבי טובול לביא.
21:00 – המשך משחק חופשי

  • אין צורך בהרשמה מוקדמת
  • שוברים וחינמיים יחולקו במהלך הערב
  • עמדות משחק רטרו ארקייד – מריו, אלאדין, הנסיך הפרסי, הוגו ועוד רבים וטובים

 

 

השקת המתחם תתקיים ב-25.11 במתחם החדש- הרצל 220 רחובות.

אין תגובות

השאר תגובה