חופשת פסח 2019: המדריך המלא לבילוי עם הילדים בחג

אירועי פסח 2022
אירועי פסח 2022

מבלים בפסטיבלים ואטרקציות, מטיילים בשבילי הארץ מהצפון ועד אילת, רואים הצגות ילדים ומופעים ועוד המון רעיונות לבילוי עם הילדים בחופשת פסח 2019: המדריך המלא לבילוי עם הילדים בחג

חופשת פסח 2019 תתקיים בין התאריכים 11-27 באפריל. ליל הסדר יתקיים ביום שישי, 19 באפריל. אז מה עושים עם הילדים בפסח? כל אירועי פסח 2019:


אירועי פסח בצפון
| אירועי פסח במרכז | אירועי פסח בירושלים | אירועי פסח בדרום | טיולי פסח בכל הארץ | פסח בחינם | סרטי פסח

 

אירועי פסח 2019 בצפון

פסטיבל מפה ומצה
הפסטיבל שמפגיש את הילדים עם אירועים ואנשים מעניינים מהעבר הקרוב, במקומות בהם הם חיו ופעלו מתקיים גם השנה בחופשת פסח. חגיגה של הצגות לילדים, מופעים לכל המשפחה, סדנאות יצירה, מפגשים עם סופרים, סדנאות מיחזור ויצירה וחידון באתרי המורשת של ישראל והשנה בסימן עבר בונה עתיד. הפסטיבל יתקיים ב-12 אתרי מורשת ברחבי הארץ. כל האירועים והפעילויות חינם.

איפה: באתרי המורשת ברחבי הארץ
מתי? חול המועד פסח 2019- ימים שלישי-רביעי בין השעות 09:30-16:00
פסטיבל מפה ומצה 2019…

פסטיבל מפה ומצה 2019
פסטיבל מפה ומצה 2019 בחצר ראשונים. באדיבות עין שמר

 

משחק ניווט לכל המשפחה- יש לאן
חול המועד פסח 2019 בפתח ומשפחות רבות רוצות לבלות יחד ומתלבטות בין אתרים שקורעים את הכיס, אירועים חינמיים הומי אדם, ומצד שני- מסלולי טיול שלא תמיד מתאימים לכל המשפחה ולכל גיל. יש לאן- פתרון למשפחות שמחפשות טיול בארץ עם אתגר וחוויה, גיבוש משפחתי, העשרה וידיעת הארץ וערכים חשובים. איך זה עובד? מזמינים ערכה באתר ניווט ברחבי הארץ ומקבלים מפה להדפסה וברקוד לאפליקציה ויוצאים למשחק ניווט משפחתי בפסחבמהלך המסלול מקבלים חידות ומשימות משעשעות ומגבשות לנייד. החידות דורשות חשיבה ומשלבות תוכן בידיעת הארץ.

איפה: ברחבי הארץ
להורדת המשחק לחצו כאן…

 

פעילויות פסח בקטופותי
חוויה אביבית המתאימה לחג – קטיף עצמי של ירקות וצמחי תבלין בקטופותי השוכן במושבה טמפלרית: אטרקציה קולינרית המתאימה לילדים ולהורים כאחד ומציעה מגוון פעילויות חקלאיות כייפיות לכל בני המשפחה ובסוף היום תחזרו הביתה עם סלים גדושים בכל טוב. בנוסף לקטיף תהנו מפינת יצירה- הכנת דחליל בעציץ, הכנת צ’יפס מתפו”א מהשדה,  האכלת עיזים, טיפוס על טרקטור ועוד הרבה פעילויות.

איפה: בית לחם הגלילית
מתי: 19-27.4 החל מ9:00
טלפון: 053-9382450
לפרטים נוספים על פסח בקטופותי…

 צילום: נגה וייס
קטיף עצמי בקטופותי. צילום: נגה וייס

אטרקציה לילדים בפסח בחינם במוזיאוני חיפה
חוגגים את חופשת פסח 2019 עם אטרקציה לילדים בפסח בחינם- כניסה חופשית למוזיאוני חיפה והרבה סדנאות ופעילויות לילדים: סדנת חכם ותם, רשע גדול וזה שלא ידע לשאול, סדנת ספינה מקיפולי נייר על ים כחול, סדנת פרחי סאקורה מאוריגמי, סדנת ציור נוף ממרפסת מוזיאון מאנה כץ, סדנת גרפיטי אביבית, הדרכות בתערוכות המוזיאונים ועוד.

איפה: מוזיאוני חיפה
מתי: חול המועד פסח 21-25.4
פסח בחינם במוזיאוני חיפה…

אטרקציה לילדים בפסח בחינם
סדנת ציור נוף במוזיאון מאנה כץ. צילום: ענת גת

 

עליסה בארץ הפלאות מגיעה לסטריט מול
חוגגים פסח בסטריט מול עם עליסה בארץ ההגדות- פסטיבל שיכניס את הילדים אל תוך העולם המופלא והקסום של עליסה וחבריה ואל תוך מתחמי פעילות מיוחדים: מסיבת התה המפורסמת של הכובען המטורף במסגרתה ייכנסו הילדים ממש אל תוך הסיפור ויפגשו בדמויות המפורסמות, משחק קריקט קיפודים מאתגר ומבדר, פעילות “מטבח הדוכסית” במסגרתה יכינו הילדים עוגיות מבצק סוכר לכבוד מלכת הלבבות ועוד.

איפה: קניון סטריט מול
מתי: 23-24.4, בין השעות: 11:00-14:00 16:00-19:00
חוגגים פסח עם עליסה בארץ ההגדות…

סטריט מול
פסח בסטריט מול רמת ישי

 

בריכת הכדורים וויט פול
בריכת הכדורים הלבנים וויט פול מזמינה אתכם להנות ממתחם ייחודי: פארק כדורים המכוסה בכ-200,000 כדורים לבנים המחכים לכם בבריכת כדורים בשטח של 130 מ”ר, בריכה יחידה מסוגה הכוללת אומגה, באנג’י, קירות טיפוס, טרמפולינות, טרזן, מגלשה ענקית, סלים ועוד. ופסח הקרוב מבלים גם בוויט פול החדש במתחם ביג כרמיאל עם קירות לייזר, קירות אינטראקטיביים, מסלול מכשולים ועוד.

איפה: ביג רגבה, ביג באר שבע וחדש: סניף נוסף בכרמיאל
טלפון: 053-9382835
וויט פול ברגבה…
וויט פול באר שבע…

וויט פול
כאן קופצים בכייף: מתחמי וויט פול

 

פותחים את עונת הרחצה באקווה כיף
פארק המים הצף הראשון בישראל בחוף גנים בטבריה מזמין אתכם לפתוח את עונת הרחצה ולהנות מפארק שלם של מתקנים אתגריים במים, המחולקים ל-3 רמות קושי שיתאימו לכל בני המשפחה.

איפה: חוף גנים טבריה
טלפון: 053-9382733
לכל הפרטים על אקווה כיף…

פארק המים אקווה כיף טבריה, פארק המים אקווה כייף חוף גנים, אטרקציות לילדים בצפון
פארק המים אקווה כיף טבריה

 

בורחים מהפקקים של פסח – אסקייפ לנד
מתחם חדרי הבריחה אסקייפ לנד בחיפה, מציע 3 חדרי בריחה ומבוך אסטרטגיות ייחודי. בין חדרי הבריחה קיים חדר בובספוג- צוללים למעמקים, שמותאם במיוחד לילדים כך שגם הם יוכלו לפתור חידות, להיות שותפים ולהנות עם כל המשפחה.

איפה: המוסכים 22, חיפה
טלפון: 053-9382935
להזמנת חדרי בריחה אסקייפ לנד…

אסקייפ לנד חדרי בריחה בצפון- אוצר לאומי
אסקייפ לנד חדרי בריחה בצפון- אוצר לאומי

 

טיול למשפחות בעכו העתיקה
רעיון מקורי לבילוי עם הילדים בחופשת  פסח – ניווט בין הסמטאות של עכו בה תגלו סודות מימי הצלבנים ותהנו מיום מרתק בו תלמדו קצת על ההיסטוריה המרתקת והפינות הקסומות של עכו העתיקה בעזרת מפת ניווט והדרכה בחילת הפעילות ממנה תצאו עצמאית להרפתקה בסמטאות העתיקות.

איפה: עכו העתיקה
מתי: 24 באפריל בשעה 9:00 בעכו
טלפון: 053-7106960
להצטרפות לניווט בעכו…

ניווט לכל המשפחה בפסח
פעילות ניווט לכל המשפחה. צילום: עגור אירועי ניווט

 

פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים
פסטיבל חיפה להצגות ילדים יתקיים השנה בפעם ה-29  ומעלה כמדי שנה הצגות מקור איכותיות ומספק חוויה תרבותית מעשירה אשר מחזקת את המודעות לעולם התיאטרון וליצירה ישראלית מקורית. הפסטיבל יקיים השנה לראשונה הצגות המותאמות לילדים בעלי שונויות קוגניטיביות, צרכים מיוחדים ועל הספקטרום האוטיסטי וההצגות יתורגמו סימולטנית לשפת הסימנים.

איפה: תיאטרון חיפה
מתי: חול המועד פסח 2019 21-24.4
פסטיבל חיפה להצגות ילדים… 

ספר השיאים של פוז- תיאטרון חיפה. צילום: ז’ראר אלון

 

פסטיבל אבן בגליל
פסטיבל הפיסול הבינלאומי ה-29 יוצא לדרך בפסח ומציע מגוון רחב של אירועים ומופעים חינם לכל המשפחה והשנה בנושא חדשנות. אמנים מחו”ל ומישראל יעבדו על הפסלים באתר הסימפוזיון מתחילת חודש אפריל, וימשיכו בעבודתם לעיני הקהל בחול המועד. בתוכנית המופעים הופעות של סאבלימינל ומוקי, קרקס וקסמים לכל המשפחה, בילוי חוויתי בסימולטור טיסה, יריד דוכנים ססגוני הכולל מתחם משאיות אוכל (פוד טראקס), שדרת אומנים, סדנאות יצירה ועוד. בנוסף יהנו המבקרים מכל האטרקציות באגם מונפורט- שיט בסירות באגם, פארק האקסטרים המיוחד, החלקה על הקרח, פארק טרמפולינות, קארטינג, סגווי, טיולי רייזרים, מתחם הקמפינג על שפת האגם ועוד.

איפה: אגם מונפור, מעלות תרשיחא
מתי: 21-23.4 חול המועד פסח 2019
פסטיבל הפיסול באגם מונפורט…

אגם מונפורט. צילום: שלמה שרביט

 

השכונה של הופ- מחזמר לילדים
לראשונה על במה אחת הכוכבים הגדולים של ערוץ הופ במחזמר חדש לכל המשפחה בחול המועד פסח 2019. בואו להכיר את השכונה הקסומה של הופ! בכיכובם של דוד חיים, יובל המבולבל, מולי וצומי. כוכבים אורחים בשכונה: מטוסי על וסיימון. המופע לגילאי 2-6.

איפה: חיפה, תל אביב, ירושלים, באר שבע
מתי: בין התאריכים 14-24.4
לכל הפרטים ולצפיה בשיר מתוך השכונה של הופ פסח 2019…
לרכישת כרטיסים למופע השכונה של הופ >> לחצו כאן…

אטרקציות לילדים בפסח: השכונה של הופ
המחזמר השכונה של הופ. צילום: ערן לוי ורפי דלויה

 

 



אירועי פסח 2019 במרכז

 

פעילויות לילדים ולכל המשפחה בגינת אוכל
גינת אוכל במשק הלברכט מזמינים אתכם להגיע עם כל המשפחה להנות מחגיגת אביב בגינה עם סיורים אל הגינה בהם נלמד על הירקות והצומח, ניכנס אל כוורת הדבורים, נסחט מיצים טריים, הצגות תיאטרון לילדים, סדנאות מחומרים ממוחזרים, פינת חי, הפרחת בועות סבון, שתילה וזריעה, הכנת מצות בטאבון ועוד…

איפה: משק הלברכט- גינת אוכל, ביתן אהרון
מתי: 21-24.4, 26-27.4 בין השעות 9:30-15:00
טלפון: 053-9382203
לפרטים נוספים על גינת אוכל…

יצירה בגינה- גינת אוכל
יצירה בגינה- גינת אוכל


טיול ניווט לילדים ומשפחות
מנווטים עם כל המשפחה בפסח בסמטאות יפו או עכו, מטיילים, נהנים מצבעים, טעמים, ריחות של ים, ועל הדרך פותרים חידון בנושא ההיסטוריה המרתקת והפינות הקסומות של המקום. מגיעים עם הילדים והמשפחה, מקבלים מפת ניווט והסבר ויוצאים עצמאית להרפתקה בסמטאות העיר.

איפה: יפו ועכו העתיקה
מתי: 22 באפריל בשעה 9:00 בנמל יפו | 24 באפריל בשעה 9:00 בעכו
טלפון: 053-7106960
להצטרפות לטיולי הניווט בפסח…

ניווט משפחות בסמטאות יפו. צילום: עגור
ניווט משפחות בסמטאות יפו. צילום: עגור

קטיף עצמי במשתלת הראה
בואו להרגיש את האדמה והשורשים, לראות מאיפה מגיעים הירקות והעלים שבסלט שלנו ולהנות מפעילות קטיף עצמי בשדות. במשתלת הראה מזמינים אתכם לקטוף מגוון רחב של ירקות העונה: כרוב אדום, כרוב לבן, צנון שחור, שמיר, כוסברה, רוקט, מנגולד, תרד, צנון ארוך, צנוניות, בצל ירוק, בצל ירוק אדום, ברוקולי, חסה ערבית, חסה עגולה, מיזונה, סלק ארוך, 4 סוגי גזר: לבן, סגול, צהוב, כתום, סלק עגול, סלק צהוב, תפוח אדמה, סלרי עלים, פטרוזיליה, פטרוזיליה שורש וכלניות. בנוסף תהנו מפינות ישיבה ופינת יצירה.

איפה: משתלת הראה, עמק חפר
מתי: כל חופשת פסח למעט שבתות.
טלפון: 053-9382923
קטיף עצמי ופעילויות לילדים…

סיור צפרות בגני יהושע
פסח הגיע ואיתו הגיעו האביב והפריחה! צוף, חרקים, זרעים, פירות – אפשר גם לעצור לשכשוך במים. הצטרפו לטיול עם הילדים בחול המועד פסח- סיור בפארק הצפרות ‘ראש ציפור’ ואולי תזכו להגיד לציפורים הנודדות שלום ודרך צלחה, רגע לפני שימשיכו בדרכן הארוכה צפונה, לארצות אירופה ואסיה.

איפה: פארק הצפרות בגני יהושע, סמוך לשבע טחנות
מתי: 21-26.4 בשעה 9:00
טלפון: 053-9382946
לכל הפרטים על סיור צפרות בפארק הצפרות…

אטרקציה לילדים בתל אביב
סיור צפרות בגני יהושע. צילום: גיא יחיאלי

תערוכת רכבי אספנות
קבוצת לובינסקי, מקבוצות הרכב הוותיקות בישראל שנוסדה עוד ב-1936, פותחת גם השנה את שעריה למשפחות בחול המועד פסח עם אירוע ייחודי בסימן נוסטלגיה ובו פעילות חווייתית לכל המשפחה סביב תערוכת רכבי אספנות. בתערוכה יוצגו רכבי אספנות של אופל, פג’ו, סיטרואן וMG ויוקם מתחם פעילויות לכל המשפחה עם פינות הפעלה ומשחקים לקטנטנים, וכנים באווירת רטרו עם לימונדה, שערות סבתא, פופקורן ועוד. הכניסה חופשית בהרשמה מראש.

איפה: מתחם לובינסקי רח’ מרק מושביץ 3 ראשון לציון
מתי: 21-24 אפריל, ראשון ועד רביעי בין השעות 10:00 ל-17:00
לתערוכת רכבי האספנות…

פעילות בפסח בחינם? תערוכת המכוניות של לובינסקי
פעילות בפסח בחינם? תערוכת המכוניות במתחם לובינסקי

 

הצגת ילדים לחול המועד- אל תקרא לי זחל
בממלכה אשר על הגבעה חיו בשלווה הנסיכה וחבריה החיות, עד אשר הזדחל פנימה זחל משונה ואז הכל השתבש! הזחל מציק לכולם, אבל כאשר פוגעים בו הוא סופג את העלבונות וגדל, וגדל…
אל תקרא לי זחל היא הצגה לילדים של תיאטרון הזמיר- עיבוד תיאטרלי בהשראת ספר הילדים הקלאסי של אלונה פרנקל סיפור על נסיכה באמצעות מוסיקה קלאסית, צלליות צבעוניות, תנועה, מסכות ושירה חיה והרבה הרבה הומור.

איפה: צוותא, תל אביב
מתי: 22.4 בשעה 17:00
מבצע מיוחד לגולשי קינדרלנד: כרטיס ב40 ש”ח במקום 55 בהזנת קוד ההטבה: ידיד
לכל הפרטים על ההצגה אל תקרא לי זחל…

הצגה לילדים
אל תקרא לי זחל- הצגה לילדים של תיאטרון הזמיר. צילום: תאטרון הזמיר

 

הפנינג פסח במרכז מהותי
מהותי הוא מרכז חווייתי אינטראקטיבי היחיד מסוגו בארץ, ובו מגוון פעילויות מרתקות ומהנות לילדים ולנוער בשיתוף עם ההורים. בפסח מוזמנים המבקרים להנות מהפנינג אביבי- במיוחד לכבוד הפסח, יוחבאו בתוך בריכת הכדורים מעוררי מחשבה, אפיקומנים בצורת מצה. המשתתפים יצטרכו למצוא את האפיקומן שלהם בין הכדורים ולענות על שאלות הכתובות באפיקומן, לדוגמה: מה אני אוהב לעשות בחופש? במה אני פרחתי השנה? ועוד. בנוסף, יוכלו המבקרים להשתתף בכתב החידה המסקרן הרפתקה באי והקטנטנים יוכלו לצפות בהצגה מסע בארץ האור.

איפה: שדרות שאול המלך 21, תל אביב
מתי: 21-25.4 בין השעות 10:00-17:00
טלפון: 053-7106941
לכל פעילויות פסח במרכז מהותי…

חירות עם מהות- פעילויות לילדים במרכז מהותי פסח 2017/
חירות עם מהות- פעילויות לילדים במרכז מהותי פסח 2019.

הפנינג אביב עם פעילויות לכל המשפחה במוזיאון אגם
מוזיאון אגם בראשון לציון מזמין את הקהל להנות מהפנינג אביב – סיורי משפחות לכבוד האביב, סדנאות ליצירת פרחים קינטיים, כתב חידה- 13 מי יודע עם חידות ומשימות ברחבי המוזיאון ועוד. לצד הפעילויות במוזיאון מוצגת בתנועה מתמדת, תצוגת קבע הכוללת עשרות יצירות מרהיבות שמקיפות שישה עשורי עבודה האמן הבינלאומי פורץ הדרך, שבישראל מזוהה במיוחד עם מזרקת מים ואש בכיכר צינה דיזנגוף בתל אביב.

איפה: מוזיאון אגם, רחוב מיש”ר 1, קרית הלאום ראשון לציון
מתי: מועדי סיורים- ימי שני עד חמישי 15-18.4.19 בשעה 13:00. חוה”מ, ימי שני עד רביעי 22-24.4.19 ואסרו חג, שבת 27.4.19 בשעות 10:30, 12:00, 13:30 ו-15:00.
טלפון: 053-9382681
לכל הפרטים על הפנינג אביב במוזיאון אגם…

פעילויות לילדים במוזיאון אגם ראשון לציון
פעילויות לילדים במוזיאון אגם ראשון לציון

פסח בחווה בתל אביב
החווה בתל אביב מזמינה אתכם להנות מפעילות סיור סיפור- חוזרים למצרים העתיקה: מכינים שרשראות פרעוניות ומתחפשים לפרעונים, בונים פירמידות בבית הקוביות, מבקרים את החיות בפינת החי, מזהים בבעלי החיים שמסביבנו את הדמויות מההגדה: חכם, רשע, תם ושאינו יודע לשאול, מחפשים  את האפיקומן שמסתתר במבוך הפיקוסים, בין עצי הפיקוס והעלים ועוד הרבה פעילויות לילדים.

איפה: פארק הירקון, מתחם ראש ציפור למרגלות גבעת נפוליאון
מתי: חול המועד פסח 2019 – 21-25 באפריל בין השעות 10:00-12:00
טלפון: 053-7106944
לפרטים נוספים על פסח בחווה בתל אביב…

אטרקציה לילדים בפסח 2018 בחווה בתל אביב
אטרקציה לילדים בפסח 2018 בחווה בתל אביב

מחליקים על הקרח בחולון
חם? מחפשים אטרקציה שתצנן את הילדים בחופשת פסח? מחליקים על הקרח בהיכל הקרח בחולון- מרכז להחלקה על הקרח שמתאים לילדים ולכל המשפחה הפועל בתוך מבנה ענק וייחודי עם משטח החלקה חצי אולימפי, טריבונות לצופים, אולמות לימי הולדת וימי גיבוש ועוד.

איפה: פארק פרס, חולון
מתי: כל חופשת פסח החל מ10:00/11:00
טלפון: 053-9382271
לכל הפרטים ושעות הפעילות המלאות של היכל הקרח בחולון…

החלקה על הקרח
היכל הקרח בחולון. צילום: שולמית בושינסקי

 

חגיגת סדנאות, מופעים ופעילויות חינם בקניון שבעת הכוכבים
לומדים להשתמש בפטיש ומברג, רואים הצגות ומופעים, מכינים מציה או עוגת מצות, מפסלים בחימר או מכינים צלחות למצות, פירמידות או משה בתיבה מפלסטלינה ועוד הרבה פעילויות לילדים בקניון שבעת הכוכבים וגם סדנאות לקטנטנים ואמהות במתחם פיצקל’ה והכל בחינם.

איפה: קניון שבעת הכוכבים, הרצליה
מתי: חול המועד פסח ראשון עד חמישי בשעה 17:30
פסח 2019 בקניון שבעת הכוכבים…

פעילויות לתינוקות בחינם
פיצקל’ה- מתחם הקטנטנים של קניון שבעת הכוכבים. צילום: יחצ

פעילויות פסח לילדים בפארק הקופים
בפסח הזה יש לכם הזדמנות לבוא ולהכיר מקרוב את עולם המרתק של הקופים ואת פועלו של מרכז ההצלה לקופים ביער בן שמן. לילדים ולמשפחות מחכות פעילויות פסח מיוחדות הכוללות ג’ימבורי וספורט אתגרי לילדים, פינת יצירה, מופע תופים של להקת אפריקנה כולל סיפורים מהווי הכפר באפריקה ועוד.

איפה: פארק הקופים- יער בן שמן
מתי: כל יום החל מ10:00
טלפון: 053-7106942
למידע נוסף על פסח בפארק הקופים…

פינות חי בפארק הקופים.
פינות חי בפארק הקופים.

 

פעילויות פסח לילדים בזנזיבר במושב בצרה
זנזיבר כבר לא כל כך רחוקה – ממש בכניסה למושב בצרה נמצאת זנזיבר בישראל עם פינת ליטוף ומשחקייה בצמוד לרפת גדולה,  250 מטר של דשא מוצל, בעלי חיים כמו עיזים ותיישים, עגלים, תרנגולות, שרקנים, ברברים, ברווזים, תוכים, עופות וחיות שחלקן מסתובבות חופשי איתם תוכלו לשחק וללטף, מתחם ג’ימבורי עם מתנפחים ובית קפה…

איפה: זנזיבר מושב בצרה
מתי: 20-27.4 בין השעות 9:00-17:00, ערב חג ושישי בין השעות 9:00-15:00.
טלפון: 053-7106970
לפרטים נוספים על זנזיבר…

ג'ימבורי בזנזיבר.
ג’ימבורי בזנזיבר.

 

אטרקציות לילדים בחוות לגעת בטבע
חוות לגעת בטבע בכפר הירוק מזמינה אתכם לבלות בפסח עם הילדים בסיור מודרך בלול תרנגולות מטילות ואיסוף ביצים, סיור בעגלה רתומה לטרקטור אל הרפת והכפר ועוד הרבה פעילויות מיוחדות ומהנות. כל הפרטים יעלו בקרוב

איפה: לגעת בטבע בכפר הירוק
מתי: חול המועד פסח
טלפון: 053-7106975
לכל הפרטים על לגעת בטבע…

לגעת בטבע בכפר הירוק
לגעת בטבע בכפר הירוק

 

חגיגת פסח בחוות הדר לרכיבה על סוסים
בואו לבלות עם הילדים בחוות שיקום הסוסים בראשון לציון עם הרבה פעילויות לילדים – רכיבה על פוני, פינת ליטוף, פינת יצירה, מתנפחים, משחקי חצר ועוד.

איפה: חוות הדר ראשון לציון
מתי: כל יום בין השעות 9:30-17:00
טלפון: 053-9382601
פסח בחוות הדר…

חוות הדר. צילום: חוות הדר
חוות הדר. צילום: חוות הדר

 

חדרי בריחה מסתורי
מחפשים פעילות מיוחדת לחופשת פסח עם הילדים? חדרי בריחה מסתורי בראשון לציון מזמינה אתכם להנות מ3 חדרי בריחה: אבירי השולחן העגול, טורפדו והודיני, שיהפכו את החופשה המשפחתית למגוונת, מאתגרת וייחודית.

איפה: משה לוי 9, ראשון לציון
מתי: כל חופשת פסח
טלפון: 053-9382948
להזמנת חדר בריחה במסתורי…

הודיני
הודיני

 

עיר הילדים פיקולוניה
לילדים שעוד לא מכירים מחכה חוויה מיוחדת במינה, אטרקציה לילדים המדמה עיר אמיתית, קטנה וציורית שבה הילדים יכולים לחוות את העולם של הגדולים וללמוד איך כל מה שסובב אותנו בחיי היום יום פועל, על ידי התבוננות, חוויה ומשחק במגוון פעילויות מסקרנות המפעילות את הדמיון באווירה של כיף. מוזמנים להגיע ולהנות במהלך הפסח מעיר הילדים וממשחקי תפקידים, להיות כבאי, קופאי, שוטרת וכל מה שרק תרצו, הדמיון הוא שלכם…

איפה: נתן אלתרמן 8 הרצליה
טלפון: 053-7106951
לפרטים נוספים על פיקולוניה…

פיקולוניה, עיר הילדים.
פיקולוניה, עיר הילדים בהרצליה

פסח בחווה של חוה
במיוחד לחג הפסח החווה של חוה חוגגת את האביב עם המון חיות ומגוון פעילויות והכל הכל כלול במחיר הכניסה. חוץ ממרחבים רבים ומגוון בעלי חיים יש גם חליבת עזים, חצר ליטוף, רכבת לרפת והפרחת יונתת דואר, רכיבה על חמורים, מתנפחים, ג’ימבורי, עמדת יצירה ובועות סבון ועוד.

איפה: קיבוץ חפץ חיים
טלפון: 053-9382907
פסח בחווה של חוה…

פעילויות פסח לילדים בחווה של חווה. צילום: החווה של חווה.
פעילויות פסח לילדים בחווה של חווה. צילום: החווה של חווה.

חגיגת אביב בחווה בגבעה
פעילויות לכל המשפחה בחופשת הפסח בחווה בגבעה בקיבוץ גבעת ברנר- חגיגת האביב עם פעילויות יצירה, הדרכה בדיר העיזים, הדרכה בנושא התרנגולת והביצים, פינת חי, רכיבה על אתון, ומפגש עם החיות בחווה- הברבורים, האתונות, הפרה, הקופים והעיזים.

איפה: קיבוץ גבעת ברנר
מתי: חופשת פסח
טלפון: 053-7106954
פסח בחווה בגבעה…

אירוע פסח בחווה בגבעה. צילום: חווה בגבעה
אירוע פסח בחווה בגבעה. צילום: חווה בגבעה

פעילויות פסח לילדים בפרדס הקסום
הפרדס הקסום מזמין אתכם לבלות עם הילדים מחוץ לבית בחול המועד פסח ולהנות מפעילויות לילדים ולכל המשפחה. בפינת הליטוף יחכו לכם החיות החמודות, תוכלו לאפות מצות ולשחק במשחקייה, להנות ממשחקי מים וכמובן להשתתף בקטיף תפוזים ואשכוליות.

איפה: הפרדס הקסום, כפר מעש
מתי: חול המועד בימים ג’, ד’, ה’ בשעות 10:00-15:00
טלפון: 053-9382225
לפרטים נוספים על הפרדס הקסום…
לקבלת קופון הנחה…

צילום: הפרדס הקסום
צילום: הפרדס הקסום

 

בחזרה לעידן הקרח: תערוכה לילדים במוזיאון האדם והחי
מוזיאון האדם והחי יארח החל מפסח הקרוב את התערוכה הבינלאומית בחזרה לעידן הקרח העוסקת בעידן הקרח – מימי הממותות ודב המערות ועד להתחממות הגלובלית. דגמים רובוטיים של חיות מעידן הקרח, עמדות אינטראקטיביות, מתחם לגעת בקרח, חווית גילוי וחפירה של עצמות ממותה מתוך האדמה ועוד הרבה פעילויות.

איפה: מוזיאון האדם והחי
מתי: חול המועד פסח
תערוכת עידן הקרח…

תערוכת הממותה האחרונה
תערוכת עידן הקרח

 

פסטיבל גיימרז 2019 gamerz
פסטיבל הגיימינג, הטכנולוגיה והגאדג’טים חוזר בחופשת פסח ומזמין אתכם להנות מ4 ימים מלאים בחוויות והרפתקאות מעולם הטכנולוגיה:  להתנסות במשחקים החדשים ביותר בשוק וגם בכאלה שטרם יצאו לשוק, להטיס רחפנים מתקדמים, להיכנס לעולמות הייחודים שמציעה טכנולוגית הVR ולהיפגש עם כוכבי הרשת האהובים. במשך ארבעה ימים יכנסו המבקרים לעולם מקביל הכולל טכנולוגיות ייחודיות, מכולת גיימינג עתידנית, מאות עמדות משחקי קונסולה ו PC, יוטיוברים וגיימרים מוכרים, טכנולוגיות VR מתקדמות, רחפנים משוכללים, משחקי רטרו וכן זירות ESPORT  נושאות פרסים שיתמקדו בספורט אלקטרוני.

איפה: האנגר 11 מורחב, נמל תל אביב
מתי: סבב בוקר מ-9:30 עד 13:30 וסבב צהריים מ-14:00 עד 18:00
פסטיבל הגיימינג 2019…

אטרקציות לילדים פסח 2019
אטרקציות לילדים בפסח: פסטיבל גיימרז 2019 GAMERZ. צילום: אוראל סברן

 

משחק ניווט סלולרי
פתרון למשפחות שמחפשות בפסח רעיון לטיול המשלב אתגר וגיבוש משפחתי. מזמינים ערכה באתר ניווט ברחבי הארץ ומקבלים מפה להדפסה וברקוד לאפליקציה ויוצאים למשחק ניווט משפחתי במסלול משימות לנייד. 

איפה: ברחבי הארץ
להזמנת המשחק לחצו כאן…

 

פסח 2019 בירושלים והסביבה

פעילויות פסח בירושלים והסביבה

 

פסח קסום בפארק מיני ישראל
במהלך פסח ייערך בפארק מיני ישראל פסטיבל אטרקציות לילדים ולכל המשפחה- פסח מג’יק: מופע קסמים מיוחד, מתחם סדנאות קרקס ויצירה, סיורים מודרכים בין 385 המודלים שברחבי הפארק, שומרים על הסביבה- כתב חידה מאתגר נושא פרסים ועוד פעילויות לכל המשפחה.

איפה: פארק מיני ישראל, לטרון
מתי: 20-27.4 בין השעות 10:00-17:00
טלפון: 053-7106966
פסח במיני ישראל…

מיני ישראל, פעילות לילדים בשבת, אטרקציות לילדים במרכז
פעילות לילדים במיני ישראל

פלסטיקולוג‘י במוזיאון המדע
אטרקציה לילדים בפסח בירושלים: מפעל למיחזור פלסטיק – פלסטי Factory מיצבי אמנות מפלסטיק ממוחזר, הכנת ארנק צבעוני משקיות פלסטיק, הדגמה מדעית מרתקת, פלסטיקטיבה – הצגת מקור לכל המשפחה, ועוד מחכים לכם במוזיאון המדע בירושלים במהלך חוה”מ פסח במהלך הפנינג אביבי שיכלול סדנאות בניה, הדגמה מדעית, הצגה מקורית, מיצבי אמנות, פעילות מחזור וסרט בתלת מימד חדש ‘המסע אל החלל’. במטרה להעלות מודעות ליתרונות ולחסרונות הטמונים בפלסטיק. מוזמנים עם כל המשפחה, להכיר את החומר הכל כך שימושי – הפלסטיק.

איפה: מוזיאון המדע ע”ש בלומפילד, שד’ המוזיאונים 3 גבעת רם
מתי: 21-27.4 החל מ10:00
טלפון: 053-9382657
לכל הפעילויות בפסח במוזיאון המדע…

אטרקציה לילדים בפסח בירושלים
פלסטיקולוגי במוזיאון המדע בירושלים. צילום: AFRICAGOAL

חגיגת אביב מרהיבה ופרוייקט ‘משוררים בגן’ בגן הבוטני הפורח
הגן המצוי בימים אלו בשיא פריחתו בכל חלקות הגן הייחודיות מאפשר למבקרים לחזות בנופים משתנים בתקופה היפה בשנה וליהנות מאתר טבע ירוק בליבה של ירושלים. הסיורים לכל המשפחה במסלולים מודרכים דרכם ניתן לחוות את הפריחה המדהימה בגן, בשל צורתו הייחודית של הגן הבוטני יוכלו המבקרים לחזות בחלקות השונות. מוזמנים להצטרף ל-3 מסלולים מודרכים בנושאי פריחה, אדם וטבע סיור שיר בגן, סדנאות יצירה (בתשלום) במדשאה המרכזית. יתנסו בסדנת יצירה מחומרים טבעיים, סדנת אדמה. לצייר על דפי ציור ענקיים ולחפש זהב בשביל התגליות. בנוסף תתקיים במהלך חוה”מ חגיגת ‘משוררים בגן’ בשיתוף כתב העת משיב הרוח במהלכה תוצג תערוכת שירים המחברים אדם וטבע, יתקיימו אירועי שירה ומוסיקה, סדנאות ומפגשים עם משוררים, סיורי שירה מיוחדים בשבילי הגן ועוד.

איפה: הגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם, ירושלים
מתי: ראשון עד רביעי ה 21-24.4.19 בין השעות 10:00-17:00 (סגירת שערים בשעה 16:00), יום חמישי ה 25.4 בין השעות 10:00-15:00 (סגירת שערים בשעה 14:00)
מחיר: חינם באדיבות בנק הפועלים. סדנאות בתשלום: 6 ₪ ליחיד, 12 ₪ לכל המתחם 50 ₪ למשפחה בת 5 נפשות.
לפרטים נוספים: 02-6544888 או באתר www.botanic.co.il

צילום: הגן הבוטני

 

מעלית הזמן בירושלים
האטרקציה הייחודית לכל המשפחה נכנסה לשנתה ה-21, מצפה למבקר ה-3 מיליון שיגיע בפסח הקרוב ומזמינה את כולם ליהנות ממסע חדשני ורב חושי הכולל 4 מיצגים ייחודים המוקרנים באולם מעוצב חדשני וטכנולוגי. באתר ארבעה מיצגים חדשניים המשלבים אפקטים ייחודיים: מסע במעלית הזמן אל סודות ירושלים, מסע מרתק אל החלל, מסע בקפסולה זעירה אל תוך גוף האדם ומסע מרגש אל נפלאות העבר, ההווה והעתיד של בירת ישראל.

איפה: רחוב יצחק קריב 6 קניון ממילא המקורה ירושלים
מתי: חוה”מ פסח 10:00-22:00 מיצג אחרון ב-21:20, שישי וערבי חג מ-10:00-14:00 (סגור בחג ושבת)
מחיר: הכניסה לילדים מגיל 5 בלבד ובתיאום מראש. 54 ₪ ברכישת כרטיס בקופת האתר. 46 ₪  הנחות לתושב ירושלמי/חיילים/סטודנטים
לפרטים נוספים: 02-6248381 או באתר www.time-elevator.co.il

מעלית הזמן ירושלים
מעלית הזמן החדשה בממילא

 

חגיגרובע
מגוון פעילויות ממתינות לכם בחוה”מ באתרי הרובע היהודי: בקצב הרובע – משחק גיבוש חוויתי חדש לכל המשפחה שיפגיש את המבקרים עם עברה המפואר של העיר העתיקה לאורך התקופות, פענוח כתב סתרים, משחקים פאזלים ועוד, סיורים מודרכים כרטיס משפחתי הכל כלול מוזל במיוחד * כרטיס משולב מוזל לבודדים * בריחה אל העבר- משחק אינטראקטיבי חדש ומתקדם

איפה: אתרי הרובע היהודי שבעיר העתיקה
מתי:  21-24.4.2019
מחיר: מגוון כרטיסים משולבים בעלויות מוזלות לכל המשפחה. פרטים בקופות האתרים ובמרכז המידע בכיכר החורבה. לדוגמה כניסה לאתרי הרובע בית הכנסת החורבה, הרובע ההרודיאני והבית השרוף המחודש בכרטיס משפחתי הכל כלול בעלות של 97 ₪ בלבד ללא הגבלת ילדים.
לפרטים נוספים: www.rova-yehudi.org.il או *4987

דרישת שלום ממרכז בגין
מרכז מורשת בגין הכולל את מוזיאון בגין מזמין אתכם למגוון פעילויות בסימן 40 שנה להסכם השלום עם מצרים: סיור תיאטרלי בליווי שחקנים וכתב חידה, עמדות יצירה, מיצגים ייחודיים, מסע אורקולי מרתק בעקבות חייו של אחד המנהיגים הבולטים שפעלו במדינה, קוויזי – חידון אינטראקטיבי לכל המשפחה ועוד.

איפה: מרכז מורשת בגין רחוב ש.א.נכון 6 ירושלים בין גן הפעמון לסינמטק ירושלים
מתי: חוה”מ פסח 21-24.4.2019
מחיר: מבוגר: 25 ₪  אזרח ותיק, סטודנט, חייל, ילד: 20 ₪. משפחה: זוג + ילד 1 – 65 ₪  זוג + 2 ילדים- 70 ₪ כל ילד נוסף: 15 ₪ מבקר בקבוצה מעל 20 איש: 15 ₪. (גודל קבוצה עד 25 איש). ניתן לרכוש כרטיסים משולבים לפעילויות השונות במחיר מוזל.
לפרטים נוספים והזמנות: 025652011, 025652018 www.begincenter.org.il

 


משחק ניווט למשפחות
פעילות למשפחות בפסח בלי פקקים ועומסים? מורידים ערכת ניווט ויוצאים לשחק בעשרות מסלולים להכרות עם הארץ.  להזמנת המשחק לחצו כאן…

 

 

 

ארועי פסח 2018 בדרום, באילת ובערבה

 

פעילויות פסח 2019 בדרום

 

פסח בפארק קרסו למדע – תערוכת המייקרים החדשה
פארק קרסו למדע מזמין אתכם בחופשת פסח לתערוכה חדשה לילדים: מייקרים 2019 – מנוודי המדבר ליוצרי המחר: בואו ללמוד ולהתנסות בתערוכה חדשה בה אתם תמחזרו, תצרו ותגלו עולמות חדשים של עשייה לצד היסטוריה מרתקת של מייקרים בעבר, נוודי המדבר – עבר, הווה ועתיד.
התערוכה תציג את השימוש בטבע למטרות הישרדות ואת יכולת ההמצאה והייצור של הנוודים ותכלול בין השאר חפצים מקוריים לצד מוצגים אינטראקטיביים ועמדות חווייתיות. בנוסף תוכלו להנות ממגוון פעילויות מדעיות, תערוכות מיוחדות, מתחמים אינטראקטיביים ועוד.

איפה: רחוב העצמאות 79, באר שבע
מתי: כל חופשת פסח 2019 החל מ-10:00, חול המועד החל מ9:00
טלפון: 053-7106968
תערוכת המייקרים בפארק קרסו למדע…

פעילויות לילדים בפארק קרסו למדע. צילום: פארק קרסו למדע.

 

פעילות לילדים בבאר שבע העתיקה
ואם כבר הגעתם לבאר שבע – בעיר העתיקה יתקיימו בפסח סיורים לכל המשפחה, תערוכות מרתקות במוזיאונים ושפע פעילויות לילדים במוקדי התיירות והתרבות בעיר העתיקה – סיורים חווייתיים בבאר אברהם, הצגות ילדים של תיאטרון הפרינג’, פעילויות יצירה במתחם הקטר ופעילויות נוספות.

איפה: באר שבע העתיקה
מתי: חול המועד פסח 2019
כל אירועי פסח 2019 בבאר שבע העתיקה…

סיורים למשפחות בבאר אברהם באר שבע. צילום: דיאגו מיטלברג

 

יוצאים ממצרים ביד מרדכי
תיירות קיבוץ יד מרדכי מזמינה אתכם לפסטיבל יציאת מצרים החמישי- שחזור חוויתי של יציאת מצרים: מתלבשים כמו בני ישראל, חוצים את ים סוף ויוצאים למסע מלא בסיפורים וחוויות. וגם: פעילות בבית הדבורה והדבש, סיור על הטרקטור הקיבוצי, ביקור בבית האוסף קיבוץ של פעם, הפנינג משחקי חשיבה ועוד הרבה הפעלות לילדים.

איפה: קיבוץ יד מרדכי
מתי: 20-27/04/2019 בין השעות 10:00-16:00
טלפון: 053-7106976
פסטיבל יציאת מצרים ביד מרדכי…

יציאת מצרים ביד מרדכי. צילום: יד מרדכי
יציאת מצרים ביד מרדכי. צילום: יד מרדכי

 

פסח במצפה התת ימי באילת
חוגגים פסח באילת? בפארק המצפה התת ימי באילת שלל אטרקציות מהפנטות. במרכז המבקרים עולם הכרישים מגלים איך זה מרגיש לפגוש כריש, כש- 14 כרישים, עד 4 מטרים אורך כל אחד, שוחים בבריכת ענק, לצד חתולי ים גדולים ומאות דגים. את הבריכה חוצה מנהרה אקרילית שקופה, והמבקרים, שעוברים דרכה, יכולים לראות במרחק נגיעה את הכרישים החגים מעל, וזוכים לחוויה עוצרת נשימה, המדמה שהייה נדירה במעמקים. עוד במרכז המבקרים משחקים אינטראקטיביים חדשניים ומידע רב על מלכי הים, הנמצאים בסכנת הכחדה. בנוסף בפארק המצפה התת ימי בריכות האכלת דגים, בריכת צבים חיצונית, מצפה תת ימי, בקתת אמזונס, אקווריום דגים נדירים ועוד.

איפה: המצפה התת ימי, אילת
טלפון: 053-9382051
לפרטים נוספים על המצפה התת ימי…

 

טיולי פסח 2019

טיולים ופעילויות לילדים בפסח 2019 בכל הארץ

לכל טיולי פסח 2019 עם הילדים…

האביב כבר כאן והימים ארוכים ומוארים יותר, זמן מצויין לבלות ולהנות עם המשפחה בטיול בשמורות ובגנים הלאומים. באתרי רשות הטבע והגנים יתקיימו טיולים ופעילויות לכל המשפחה: מופע סוסים בקיסריה, האימפריה חוזרת לבית שאן, הצגה לילדים ופעילויות נוספות בהרודיון, הכפר הנבטי המחודש בממשית, מופע החיזיון האורקולי החדש במצדה ועוד הרבה פעילויות. בחניוני הלילה התקיימו פעילויות רבות ללנים בחניון ללא תוספת תשלום.

לכל טיולי פסח 2019 באתרי רשות הטבע והגנים…
להזמנת לינה בחניוני הלילה של רשות הטבע והגנים לחצו כאן…

עין עבדת

מטיילים בעין עבדת. צילום: ליאור אבולעפיה

 

פסח בחינם

גם בפסח הקרוב נוכל לבלות בחינם עם הילדים בעשרות אתרים, אטרקציות לילדים, מוזיאונים, אתרי מורשת ומרכזי מבקרים שנפתחים בחינם לכבוד החג.

לכל אירועי פסח 2019 בחינם…

פסטיבל מפה מצה 2018, פעילויות לילדים פסח 2018
פסטיבל מפה מצה 2018. צילום איל טואג

 

 

יש לאן לנסוע – משחק ניווט למשפחות
מחפשים רעיון לפעילות לילדים בפסח? תכירו את יש לאן – ערכת משחק ניווט ומשימות מגבשת לקבוצות ומשפחות  בעשרות מסלולים ברחבי הארץ. מזמינים ערכה ויוצאים לנווט עם הילדים בפסח

להזמנת המשחק לחצו כאן…

 

סרטי ילדים בקולנוע פסח 2019

סרטי פסח 2019 – פסח בקולנוע

פסח מהסרטים: מגוון רחב של סרטי ילדים חדשים וסרטי המשך יצאו לקולנוע בחופשת פסח ויציעו בילוי משפחתי משותף.

לכל סרטי ילדים פסח 2019 בקולנוע…

רקסי המלך
מאז הגעתו לארמון בקינגהאם, רקס חי חיי מותרות. הוא הכלב הראשי בארמון ואפילו עקף 3 מחבריו הקורגיים במאבק על ליבה של המלכה. היהירות שלו יכולה להיות די מעצבנת. כאשר הוא גורם לתקרית דיפלומטית במהלך ארוחה רשמית עם נשיא ארצות הברית, הוא במהרה יורד מגדולתו…

לכל הפרטים על הסרט רקסי המלך…

 

דמבו חוזר למסכים
הרפתקה חדשה בלייב אקשן שמרחיבה את הסיפור הקלאסי האהוב בו נחגגו השוני הגיוון וערכי המשפחה וחלומות התגשמו אל השמים. בעל הקרקס מקס מדיצ’י (דני דה ויטו) שוכר את שירותיו של כוכב העבר הולט פרייר (קולין פארל) ואת ילדיו מילי וג’ו כדי לטפל בפיל תינוק שאזניו הענקיות הופכים אותו למושא ללעג בקרקס. אך כשהם מגלים שדמבו יכול לעוף, הקרקס עושה קאמבק מרהיב…

לכל הפרטים על דמבו החדש…

 

הדרקון הראשון שלי 3
הסרט השלישי והחותם בטרילוגיית הדרקון הראשון שלי עטורת הפרסים מבית היוצר של שרק, על הידידות המופלאה בין ‘שום שן’ הדרקון החברותי ובין ‘היקאפ’ הויקינג הצעיר. היקאפ, כעת המנהיג של עיר הויקינגים, יצר אוטופיה משותפת של בני אדם ודרקונים. אבל החיים המשותפים ניצבים בפני סכנה נוראית כאשר צייד דרקונים מרשע ומסוכן במיוחד מגלה את מיקום העיר.

לכל הפרטים על הדרקון הראשון שלי 3…

*תחזרו להתעדכן – אירועים נוספים לפסח יעלו לכאן בשבוע הקרוב…

 

לא יוצאים מהבית לפני שעוברים במדור הקופונים שלנו… 

 

אין תגובות

השאר תגובה