פסטיבל יציאת מצרים ביד מרדכי: פסח 2019 בדרום

פסח 2020
פעילויות פסח לילדים ביד מרדכי | צילום: יד מרדכי

פסח 2019 בדרום- פסטיבל יציאת מצרים החמישי: תיירות קיבוץ יד מרדכי מזמינה אתכם לשחזור חוויתי של יציאת מצרים- מתלבשים כמו בני ישראל, חוצים את ים סוף ויוצאים למסע מלא בסיפורים וחוויות וגם פעילות בבית הדבורה והדבש, הפנינג משחקי חשיבה, סיור על הטרקטור הקיבוצי, ביקור בבית האוסף קיבוץ של פעם, הפעלות לילדים ועוד

קיבוץ יד מרדכי ממשיך במסורת ומזמין את הקהל הרחב לפסטיבל יציאת מצרים החמישי, פסטיבל  מיוחד וחוויתי שיתקיים בכל ימי חול המועד. בשמורה הסמוכה לקיבוץ, על רקע נוף קדומים יצאו המשפחות יחד עם מדריכים לשחזור האירועים שחוו בני ישראל במסלול יציאת מצרים. הם יתלבשו כבני ישראל ויצאו אחר משה רבנו למסע במדבר. במהלך המסע יחצו המשתתפים את ים סוף, יטפסו על ההר ועל הדיונה כשברקע ישמעו את סיפור יציאת מצרים.

יציאת מצרים ביד מרדכי. צילום: יד מרדכי
יציאת מצרים ביד מרדכי. צילום: יד מרדכי

בנוסף לפעילות, ייהנו המבקרים מפעילות מתוקה בבית הדבש והדבורה, שם ניתן לצפות בעבודת הדבוראי ובחיי הדבורים בכוורת, ללקק דבש טהור ולהכין נרות עשויים דונג דבורים. בנוסף, מוזמנים המבקרים להשתתף בסיור מיוחד ברוח הקיבוץ על עגלה רתומה לטרקטור, שתוביל אותם לתחנות מלהיבות ברחבי הקיבוץ בהם: הרפת הקיבוצית, הפרדסים ,אתר שחזור קרב תש”ח ועוד. לאחר מכן, יבקרו המשפחות בבית קיבוץ של פעם, בו תתקיים פעילות חווייתית, ארצישראלית ונוסטלגית על ראשית חיי הקיבוץ.

לאחר מכן, יבקרו המשפחות באתר שחזור הקרב המחודש. באתר יוכלו הילדים לזחול בין תעלות הקשר המקוריות, לטפס על טנקים שבמקום ולטייל בין הנופים המרהיבים המקיפים את הקיבוץ.

ב23-24.4 יתקיימו פעילויות נוספות במסגרת פסטיבל מפה ומצה 2019.

יציאת מצרים ביד מרדכי
יציאת מצרים ביד מרדכי

פסטיבל יציאת מצרים ביד מרדכי פסח 2019

20-27/04/2019 בין השעות 10:00-16:00

פסטיבל מפה ומצה– 23-24/04/2019.

 

מחירים: 

כרטיס משולב הכולל את בית הדבש, נסיעה בטרקטור, קיבוץ של פעם – 55 ₪ לילד, 50 ₪ למבוגר. ילד מגיל 3 חייב בכרטיס (אין צורך בתיאום מראש).

פעילות יציאת מצרים בלבד – 25 ש”ח לאדם.

 

לפרטים נוספים בטלפון: 053-7106976

לאתר לחצו כאן…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



053-7106976 כל המשפחה בתשלום

מחירים

כרטיס משולב הכולל את בית הדבש, נסיעה בטרקטור, קיבוץ של פעם - 55 ₪ לילד, 50 ₪ למבוגר. ילד מגיל 3 חייב בכרטיס (אין צורך בתיאום מראש). פעילות יציאת מצרים בלבד – 25 ש"ח לאדם. כרטיס משולב הכולל את בית הדבש, נסיעה בטרקטור, קיבוץ של פעם - 55 ₪ לילד, 50 ₪ למבוגר. ילד מגיל 3 חייב בכרטיס (אין צורך בתיאום מראש). פעילות יציאת מצרים בלבד – 25 ש"ח לאדם.

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

אין תגובות

השאר תגובה