שוברות את הקרח: הופעה על הקרח של בנות מחופשות לנסיכה אלזה

ICE EAT מתחם האוכל וההחלקה על הקרח בירושלים
ICE EAT מתחם האוכל וההחלקה על הקרח בירושלים
ICE EAT מתחם האוכל וההחלקה על הקרח בירושלים

20 מחליקות מקצועיות בגילאי 4-12, מחופשות לנסיכות אנה ואלזה, יגלשו מחר על הקרח במתחם אייס איט ירושלים וייבצעו ריקוד מיוחד לצלילי השיר Let It Go מתוך הסרט לשבור את הקרח.

המחליקות מקבוצת Ice Holon Club זוכת האליפויות בארץ ובעולם, יבצעו ריקוד מיוחד על הקרח לצלילי שיר הנושא של הסרט הפופולרי לשבור את הקרח ביום שלישי הקרוב. בין המחליקות נמצאות הזוכות באליפות הארץ, בגביע המדינה ובתחרות בינלאומית להחלקה על הקרח שנערכה בחודש שעבר בבולגריה.

תחפושת של אנה ואלזה
הילדים מתחפשים לאחת הדמויות מאנה ואלזה? רק היום! כניסה חופשית לילדים המחופשים לאחת הדמויות לאייס איט

מתחם אייס איט בירושלים מציע זירת החלקה ענקית על הקרח. המתחם שעוצב בהשראת ה- skylightlondon, כולל מתחם קולינריה בו נערכות סדנאות שפים מהארץ ומהעולם.

במשך 3 החדשים הקרובים יפעל בירושלים בהשראת מתחם דומה הקיים בלונדון, מתחם ה-IceEat, בו תוכלו להחליק עם הילדים על הקרח, להנות מארוחות שף, סדנאות קולינריה, הופעות ועוד.

IceEat עוצב בהשראת ה- SkyLight בלונדון, חלק מהמתחם מקורה וחלקו תחת כיפת השמיים ויוצבו בו ארבע כיפות איגלו ענקיות, מוארות ומחוממות, בהן ניתן ליהנות מארוחה רומנטית, או בילוי עם חברים ומשפחה. עוד במתחם בר אלכוהול שיארח ברים ירושלים מוכרים, משאיות אוכל, סדנאות קולינריה ועוד.

המופעים ואירועי התרבות פתוחים לקהל הרחב ללא תשלום, הכניסה למשטח ההחלקה על הקרח – בתשלום.

משטח הקרח מיועד לכ-100 מחליקים בו זמנית. בצמוד אליו יפעלו מתחם הקולינריה בו יוצעו מבחר מנות שף ומנות ילדים. בשעות הערב יערכו הופעות של אמנים, שפים ואמני אוכל מובילים מהארץ ומחו”ל בהם:

 

אייס איט ירושלים
יום שלישי, 5 במרץ, 16:00-18:00, מתחם “אייס איט”, גינת מיטשל, ירושלים

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חינם

מחירים

ללא תשלום

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה