אירועי פורים 2019 ברמת גן

האוטו גלידה של אסתר

חוגגים פורים 2019 ברמת גן בסימן האירוויזיון עם קובי מרימי ודנה אינטרנשיונל באירוע המרכזי, עשרות אירועי שכונות חינמיים בקרבת הבית, שפיטה במסיבת רחוב מטורפת לצעירים במתחם הבורסה ועוד המון הפתעות 

פורים 2019 הגיע לרמת גן ואלפי תושבי העיר יחגגו בשלל אירועים מהנים. כולכם מוזמנים להפנינג ענק לכל המשפחה בכיכר רמב”ם בליווי הופעות, דוכנים סדנאות ושלל פעילויות. כמו בכל שנה, גם השנה תוכלו ליהנות מאירועי שכונות בקירבת ביתכם, ללא עלות. צעירים בגילאי 18+ יוכלו לחגוג את פורים במסיבת רחוב חינמית במתחם הבורסה, עם תחפושות, מוזיקה, אלכוהול ואוכל במחירים שווים לכל נפש.

פורים 2019 ברמת גן: האירוע המרכזי

פורים בסימן האירוויזיון לכל המשפחה
עיריית רמת גן מזמינה את כל המשפחה לחגוג את פורים בהפנינג ססגוני ענק, שייערך ביום שישי ה-22.3.19, בין השעות 14:00-10:00. במסגרת האירוע כיכר רמב”ם (אורדע) ורחוב ביאליק ילבשו חג ויציעו שלל פעילויות צבעוניות ומשמחות ללא תשלום. על הבמה המרכזית יופיעו השנה הזמרת דנה אינטרנשיונל, תושב רמת גן ומייצג ישראל באירוויזיון קובי מרימי, הזמרת אגם בוחבוט וכוכבת הילדים אוטו הגלידה של אסתר שיקפיצו את הקהל. בנוסף, יתקיים מופע שירי אירוויזיון, מופע של להקת צעירי רמת-גן ומופעי קרקס. כדי להשלים את החוויה, ניתן יהיה ליהנות גם מסדנת לופר, סדנאות יצירה, ביתני משחקים, ג’ימבורי, ריקודים מסביב לעולם, מופע התעמלות ואקרובטיקה והפתעות נוספות. האירוע ישודר ברדיו תל-אביב.

 

אירועי פורים 2019 ברמת גן לכל המשפחה

פורים שמח ומבדח בשכונות העיר
במטרה לאפשר לתושבי רמת-גן ליהנות ממגוון רחב של פעילויות ואפשרויות בילוי סמוך לבית, יתקיימו מגוון אירועים ללא תשלום בשכונות העיר. אירועי פורים בשכונות רמת-גן  יתקיימו החל מה-17 במרץ ועד ה-23 במרץ ויכללו תחנות שוק פורים, הפעלות ומתנפחים, הצגות ילדים, תהלוכה ססגונית, מופעי קרקס, אירועי פורימון של תנועת הצופים ועוד.

Purim Street Party – מסיבת פורים עירונית לצעירים
מסיבת רחוב לצעירים, כמיטב המסורת הפורימית, תתקיים ביום רביעי ה-20.3.19, החל מהשעה 20:00, בכיכר שניצר במתחם הבורסה. שפיטה תחכה לכם עם המופע הכי מרים בארץ; דילי הלוא- השולף מבגדד מייד אין רמת-גן; מסיבה עם וייב מרים עם Dj Meital Shevach שתעיף את הבורסה; הרמת רחבה באוויר עם DJ HEVI LEVI וים של סוואג; אלכוהול מבית קונטיינרס ודוכני אוכל במחירים שפויים ותחרות תחפושות עם פרס ששווה להתחפש בשבילו.

 

מונדיאל פורים
מונדיאל פורים יוצא גם השנה לדרך ומזמין ילדים בכיתות ה’-ו’, ז’-ח’ להתחפש ולשחק כדורגל. הטורניר המסורתי יתקיים ביום רביעי ה-20.3.19, החל מהשעה 09:00, במגרשי הדשא הסינטטי, ליד איצטדיון וינטר. הרישום הינו קבוצתי (עד שבעה שחקנים בקבוצה). מועד אחרון להרשמה: יום חמישי ה-15.3.19.

 

האם גם החיות מתחפשות?
מה לובשות החיות בטבע? האם יש משמעות לצבעים השונים? והאם גם חיות מתחפשות לפעמים? במוזיאון האדם והחי תתקיים פעילות לכל המשפחה לכבוד חג פורים: בעלי חיים מתחפשים, גיבורי על ועוד. בנוסף, תתקיים שעת סיפור עליזה לקטנטנים.

קרנבל פורים 
מרכז משפח”ה למשפחות עצמאיות מזמין הורים וילדים בגילאי 4-2 לחגוג את חג פורים בקרנבל משמח ומלהיב בליווי מוסיקה, אביזרי פורים, רעשנים, מסכות ועוד. כמו כן, עבור הורים וילדים בגילאי 10-3 תתקיים מסיבת פורים שמח עם דוכני יצירה, תחנות הפעלה, הצגה ועוד הפתעות.

 

פורים מיוחד
האגף לשירותים חברתיים מזמין בוגרים וילדים עם צרכים מיוחדים ומשפחותיהם לפעילות עשירה ומגוונת לחג הפורים. בין היתר תתקיים מועדונית “חוויות” לילדים משולבים, הפנינג משפחות, פעילות במרכז מרש”ל, הופעה עם דמויות ממגילת אסתר במע”ש ר”ג ועוד.

 

פורים 2019 ברמת גן: הסדרי תנועה, חניה ונגישות

הסדרי תנועה לאירוע: ביום חמישי ה-21.3.19 החל מהשעה 08:00 ועד יום שישי ה-22.3.19 בשעה 16:00, לא תתאפשר חניית רכבים ברחובות ובחניונים הבאים: רחוב ביאליק – מרחוב נורדאו ועד רחוב בן יוסף; רחוב הרא”ה – בין רחוב הרצל לרחוב ביאליק; צומת לבבי – מרחוב הרצל ועד רחוב ביאליק; החניון הצמוד לקפה עמנואל וחניון הרצל פינת צומת לבבי. רכב חונה במקום יגרר! כמו כן, ביום שישי ה-22.3.19, החל משעה 07:00 ועד השעה 16:00, תחסם הכניסה והיציאה לרחובות הבאים: רחוב שילה, רחוב ביאליק – מפינת ז’בוטינסקי ועד רחוב ביאליק פינת רחוב בן יוסף, הרואה מפינת הרואה הרצל לכיוון רחוב ביאליק, הרצל- לא תתאפשר פניה שמאלה לרחוב צומת לבבי.

האירוע נגיש – לפרטים מלאים אודות הנגשת האירוע לחצו כאן…

 

פורים 2019 ברמת גן

יום שישי ה-22.3.19, בין השעות 14:00 -10:00.

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חינם

מחירים

ללא תשלום

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

אין תגובות

השאר תגובה