פסטיבל אפוס 2019: הפסטיבל הבינלאומי לסרטי תרבות ואמנות

אסטריקס ושיקוי הקסמים סרטי ילדים קיץ 2019
אסטריקס ושיקוי הקסמים. באדיבות פילם האוס
אסטריקס ושיקוי הקסמים. באדיבות פילם האוס

פסטיבל אפוס 2019: הפסטיבל הבינלאומי לסרטי תרבות ואמנות חוגג עשור עם הקרנת טרום בכורה לכל המשפחה לסרט  אסטריקס ושיקוי הקסמים

פסטיבל אפוס 2019 חוגג עשור ומציע הקרנת טרום בכורה לכל המשפחה לסרט אסטריקס ושיקוי הקסמים שיוקרן בשבת, 30 במרץ בשעה 10:00. (מיועד לגילאי 5+)

הסרט החדש בסדרת אסטריקס מחזיר אל המסך את הגיבורים האהובים אסטריקס, אובליקס, אשפיקס וחבריהם. הסרט הוא עוד עיבוד מוצלח, מצחיק, קיצבי ועתיר המצאות לסדרת ספרי אסטריקס, אחת מסדרות הקומיקס המצליחות ביותר בעולם (וגם בישראל).

אשפיקס, זקן הכפר וזה שרוקח שיקויים, נופל במהלך חיפושיו אחר החומרים ממנו הוא מכין את שיקויי הפלא שלו, ונאלץ לנוח בביתו. הוא מבין שהוא זקן ושהוא חייב למצוא קוסם מוכשר שיירש אותו ויקבל ממנו את כל סודות הכנת השיקויים. אסטריקס הגיבור החכם ואובליקס חברו הזללן מתגייסים למשימת החיפוש. וממש כמו בכל תכניות כוכב נולד, מתברר שלמצוא את המכשף בא זה כלל לא פשוט.

סדרת הספרים, אשר מלאו לה כבר 55 שנה, פרי עטם של רנה גוסיני ואלבר אודרזו, מתרחשת בתקופת הגאלים ומציגה גישה שונה, אך מקסימה להיסטוריה הצרפתית בפרט והעולמי בכלל. הסרט המדובב ייצא לאקרנים רק בקיץ 2019.

אפוס פסטיבל הבינ”ל לסרטי תרבות ואמנות יתקיים בתאריכים 27-30 במרץ במוזיאון תל-אביב לאמנות, לראשונה במתכונת מאוחדת עם פסטיבל המוזיקה פליציה בלומנטל. בזכות איחוד הכוחות בין שני הפסטיבלים, ייהנה הקהל משלל אירועים מגוונים: מפגשי וסדנאות אמן, הרצאות, סרטים וקונצרטים, שיהוו מוקד משיכה לשוחרי התרבות מכל הארץ.

פסטיבל אפוס, בניהולה האמנותי של מיקי לרון, הוא פסטיבל הסרטים היחידי בישראל המוקדש כולו לתחומי התרבות המגוונים. רכישת כרטיס לסרט בפסטיבל, מקנה כניסה חפשית למוזיאון תל-אביב לאמנות.

 

 

פסטיבל אפוס 2019

הפסטיבל יתקיים בתאריכים 27-30 במרץ במוזיאון תל-אביב לאמנות

הקרנת טרום הבכורה לסרט תתקיים בשבת 30.3.19 בשעה 10:00

מחיר כרטיס: 40-46 ₪

לרכישת כרטיסים: 9609* או לחצו כאן…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

אין תגובות

השאר תגובה