כרטיסים לאירוויזיון בתל אביב

כרטיסים-לאירוויזיון, אתר לאן, כרטיסים לגנרליות
במת האירוויזיון. צילום: כאן - תאגיד השידור הציבורי

מחפשים עדיין כרטיסים לאירוויזיון? ביום שלישי ה-16 באפריל בשעה 18:00 בערב תפתח המכירה הסופית של אחרוני הכרטיסים לאירוויזיון שיתקיים באמצע מאי בתל אביב עם כרטיסים לגמר וכרטיסים מוזלים לחזרות הגנרליות כל הפרטים בכתבה שהכנו:

29 ימים לאירוויזיון 2019  שיגיע לתל אביב עם הסלוגן Dare To Dream שיכלול סדרה שלמה של אירועים שיתקיימו במהלך השבוע ביניהם טקס הפתיחה הרשמי על השטיח הכתום ברחבת הבימה. בין האירועים האירוע המרכזי לקהל הרחב בגן צ’ארלס קלור עם הופעות ושוק אוכל ענקי, פעילויות לתושבי העיר ומשפחות ברחבי תל אביב שיארחו אירועי אוכל ותרבות של מדינות המשתתפות באירווזיון וסיורים חינמיים לאלפי התיירים שצפויים להגיע לעיר ולצפות ב-2 חצאי הגמר וכמובן בגמר הגדול שיתקיים ב-18 במאי.

כרטיסים לאירוויזיון בתל אביב, 2019-תל-אביב
הזדמנות אחרונה למצוא כרטיסים לאירוויזיון בתל אביב

במסיבת העיתונאים הרשמית שהתקיימה במרכז הירידים הוצגו אירועי האירוויזיון שיפתחו באופן רשמי באירוע השטיח הכתום בכיכר התרבות בסמוך לתיאטרון הבימה בתל אביב ב- 12 במאי והוצגה חלק מהתוכנית האמנותית אשר תעמוד במרכז 3 המופעים המושקעים של אירועי האירוויזיון בתל אביב. בנוסף, הוכרז על גל נוסף לפתיחת מכירת כרטיסים כרטיסים לאירוויזיון בתל אביב שתפתח ב-16 באפריל בשעה 18:00 (שעון ישראל).

איפה קונים כרטיסים לאירוויזיון?

איגוד השידור האירופי, ה-EBU וכאן, תאגיד השידור הישראלי הודיעו כי מכירת הכרטיסים לאירוויזיון 2019 תפתח ביום שלישי ה-16 באפריל בשעה 18:00 שעון ישראל.

רכישת הכרטיסים באתר לאן לחצו כאן…

רוב הסיכויים שהאתר יקרוס מרוב ביקושים אבל אולי יתמזל מזלכם ותצליחו להיות בין 1,000 הרוכשים שיצליחו לקנות את הכרטיסים לאחד המופעים או החזרות הגנרליות.

 

כמה יעלה כרטיס לאירווזיון?

מכירת כרטיסים : החל מ-200 שקלים לחזרות הגנרליות ועד מחיר של 2,000 ש”ח  בגרין רום VIP (לגמר בלבד). כרטיסים לאירוויזיון יהיו זמינים לרכישה דרך אתר האינטרנט של ‘לאן’ (לינק מקוצר לאתר הרכישה: https://bit.ly/2SZNBAt).

בגל השני של מכירת הכרטיסים המחירים ינועו בין 200 שקלים (למופעי חזרות, חצי גמר, ועד 2000 שקלים

איגוד השידור האירופי משתף פעולה עם הפדרציה הצרכנית, Ticket Check, כך שלוגו הפדרציה באתר הוא הסימן לכך שמדובר באתר הרשמי לקניית הכרטיסים. באיגוד השידור האירופי ובכאן ממליצים לרכוש כרטיסים לאירוויזיון רק מהאתר הרשמי. מידע נוסף ועדכונים ניתן לראות באתר לאן, באתר כאן ובאתר רשמי של האירוויזיון Eurovision.tv.

מידע נוסף ועדכונים רשמיים ניתן למצוא באתר האינטרנט: Eurovision.tv: https://eurovision.tv/tickets

אז מה מחכה לנו באירוויזיון השנה:


אירוע חצי הגמר

אירועי חצי הגמר יתחלקו השנה לשניים:
חצי הגמר הראשון יתקיים ב- 14 במאי
חצי הגמר השני יתקיים ב- 16 במאי

אירוע הגמר של האירווזיון

אירוע הגמר יתקיים ב-18 במאי במרכז הירידים גני התערוכה (expo), בהנחיית ארז טל, בר רפאלי, אסי עזר ולוסי איוב. לראשונה בהיסטוריה של האירווזיון, שידור הגמר בישראל יחל בשעה 21:40 עם משדר מיוחד שתפתח ירדנה ארזי, 40 שנה אחרי שהנחתה את האירוויזיון הראשון שהתקיים ירושלים ב 31 במרץ 1979. טייכר וזרחוביץ’ יפרשנו בקולם את שלושת משדרי האירוויזיון בזווית קומית.

ומה מחכה למי שיראה את גמר האירוויזיון:
יופיעו באירוויזיון – נטע, דנה אינטרנשיונל, יזהר כהן, גלי עטרי, ירדנה ארזי, עידן רייכל, אלני מקפריסין, גל גדות ואולי גם מדונה (לא סופי…)

צילומי הגלויות של נציגי המדינות השונות יצולמו בארץ לבקשת מפיקי האירוויזיון

הפרויקט של עידן ריייכל יבצע את השיר בואי Come To Me עם 24 משתתפים

הצצה לאמני וידיאו כדוגמת קותי מן שעיצב מחדש את פסקול האירוויזיון הוונדרוואמן שלנו, גל גדות, תראה את תל אביב וישראל כמו שלא נראתה מעולם ולהקת ״שלווה״ שלימדה את כולנו שיעור בכוחו של חלום ובאומץ להגשים אותו.

הללויה – הפיינליסטים הגדולים של האירוויזיון – מונס, קונטציה, אלני וורקה יבצעו בנאמבר חד פעמי יחד עם גלי עטרי לשיר הללויה, השיר שהביא לירושלים את ניצחון הדאבל ב- 1979.

המנצחת הגדולה מאירוויזיון 1998 דנה אינטרנשיונל תחזור לבמת האירוויזיון גם בחצי הגמר וגם בגמר.

הישראלי הראשון שהביא לישראל את האירוויזיון יזהר כהן ייתן את הניקוד של צוות השיפוט הישראלי (שיסגור את כל הצבעות השופטים).

ותהיה כמובן גם נטע שלפני שנה, בליסבון, הגשימה את החלום האישי שלה ושל כולנו. נטע תעלה עם שיר בבכורה עולמית ובביצוע בלתי נשכח לשיר TOY.

אז מדונה תגיע לאירוויזיון?
שאלה שכרגע עדיין אין עליה תשובה… ההפקה של האירווזיון עדיין במו”מ אבל היי – וונדר וומן תגיע ותיתן נאמבר בגמר ו…אפילו בהתנדבות.

זיוית דוידוביץ’ המפיקה הראשית של האירוויזיון ציינה כי האירוויזיון כיום הוא לא מה שהכרנו לפני 20 שנה ובטח לא לפני 40 שנה. אם ב- 1999 השתתפו בו 23 מדינות, השנה משתתפות בו 41 מדינות. אנו רואים באירוויזיון כרטיס ביקור לישראל ואנחנו רוצים להציג את ישראל בצורה הטובה ביותר. עוד הוסיפה דוידוביץ’ כי הצוות הישראלי שעובד באירוויזיון הוא מהבכירים ביותר הן בהפקה והן בקרייאטיב והאנשים הגיעו לעבוד מתוך שליחות ושאיפה לייצג את ישראל ולבצע את האירוויזיון שהופק בצורה הטובה ביותר אי פעם בתולדות 64 שנות קיומו.

יובל כהן, במאי ועורך ראשי של האירוויזיון ציין כי אחרי עשרים שנה אנחנו נרגשים לארח את תחרות המוזיקה הגדולה בעולם בה יטלו חלק 41 שירים ממדינות שונות בעולם. בבניית הליין אפ של המופעים הושקעה הרבה מחשבה איך לדבר אל 200 מיליון צופים ובאותה נשימה להביא להם את ישראל למסך.

* שימו לב – מומלץ מאוד – לא להגיע ברכב פרטי לתל אביב במהלך ימי האירווזיון.

 

אירוויזיון 2019 – איך זה יעבוד?

השידור מתל אביב יגיע ל-50 המדינות בהן משודרת התחרות במקביל לכמות צופים של 200 מיליון איש דרך תאגיד השידור כאן שיעביר את השידורים לאיגוד השידור האירופי (EBU) לשני מוקדים באירופה ומשם השידור מופץ לכלל המדינות.

הליך הגיבוי הינו מבצע מורכב כאשר כל אחד משלושת המופעים מצולם ומוקלט בחזרה הגנרלית והופך להיות קלטת גיבוי המשודרת במקביל לשידור החי, בכל נקודה בזמן במהלך השידור החי, יש יכולת לעבור לקלטת הגיבוי על ידי לחיצת כפתור.

 

האירוויזיון במספרים: 

41 מדינות משתתפות
54 יום להקמת מתחם והבמה של האירוויזיון
450 קונטיינרים ומשאיות
300 טכנאים מחו”ל
3,000 משמרות של עובדי במה
220 ק”מ של כבלים והסיבים
צוות של כ-1,600 איש, מתוכם כ- 500 מתנדבים
7,280 מקומות לקהל ו-46 תאי פרשנים בביתן 1
1,500 מקומות למשלחות לקהל וגרין רום בביתן 2
צפי לכ-10,000 תיירים בשבוע האירווזיון
200 מיליון צופים ברחבי העולם
וכל זה בזכות נטע אחת!

אירוויזיון 2019 ישודר בכאן, תאגיד השידור הישראלי, בתאריכים: 14,16, ו-18 במאי. תחרות האירוויזיון תתקיים השנה בפעם ה-64 ולראשונה בתל אביב בהשתתפות 41 מדינות, תחת הסלוגן: Dare To Dream.

 

אין תגובות

השאר תגובה