אירועי פסח בחינם: מבלים בחינם עם הילדים בחופשת פסח 2019

פסח בחינם בנק הפועלים החוויה האולימפית
פסח בחינם עם בנק הפועלים חדש: החוויה האולימפית. צילום: ראובן שוורץ

מבלים חינם עם הילדים בחופשת פסח 2019 עם כל אירועי פסח בחינם לכל המשפחה: אטרקציות ברחבי הארץ, מוזיאונים, סדנאות יצירה, פסטיבלים והרבה פעילויות לילדים בחינם

 

פסטיבל מפה ומצה
חגיגה של הצגות לילדים, מופעים לכל המשפחה, סדנאות יצירה, מפגשים עם סופרים, סדנאות מיחזור ויצירה וחידון באתרי המורשת של ישראל במסגרת פסטיבל מפה ומצה והשנה בסימן עבר בונה עתיד. הפסטיבל שמתקיים מדי שנה מזמין אתכם להנות בחינם עם הילדים בחופשת הפסח ב-12 אתרי מורשת ברחבי הארץ. כל האירועים והפעילויות חינם.

איפה: באתרי המורשת ברחבי הארץ
מתי? חול המועד פסח 2019- ימים שלישי-רביעי בין השעות 09:30-16:00
פסטיבל מפה ומצה 2019…

פסטיבל מפה ומצה 2019
פסטיבל מפה ומצה 2019 בחצר ראשונים. באדיבות עין שמר

 

חוגגים פסח בחינם במוזיאוני חיפה
מחפשים אטרקציה לילדים בפסח בחינם? כניסה חופשית למוזיאוני חיפה והרבה סדנאות ופעילויות לילדים: סדנת חכם ותם, רשע גדול וזה שלא ידע לשאול, סדנת ספינה מקיפולי נייר על ים כחול, סדנת פרחי סאקורה מאוריגמי, סדנת ציור נוף ממרפסת מוזיאון מאנה כץ, סדנת גרפיטי אביבית, הדרכות בתערוכות המוזיאונים ועוד.

איפה: מוזיאוני חיפה
מתי: חול המועד פסח 21-25.4
פסח בחינם במוזיאוני חיפה…

אטרקציה לילדים בפסח בחינם
סדנת ציור נוף במוזיאון מאנה כץ. צילום: ענת גת

 

תערוכת רכבי אספנות
קבוצת לובינסקי, מקבוצות הרכב הוותיקות בישראל שנוסדה עוד ב-1936, פותחת גם השנה את שעריה למשפחות בחול המועד פסח עם אירוע ייחודי בסימן נוסטלגיה ובו פעילות חווייתית לכל המשפחה סביב תערוכת רכבי אספנות. בתערוכה יוצגו רכבי אספנות של אופל, פג’ו, סיטרואן וMG ויוקם מתחם פעילויות לכל המשפחה עם פינות הפעלה ומשחקים לקטנטנים, וכנים באווירת רטרו עם לימונדה, שערות סבתא, פופקורן ועוד. הכניסה חופשית בהרשמה מראש.

איפה: מתחם לובינסקי רח’ מרק מושביץ 3 ראשון לציון
מתי: 21-24 אפריל, ראשון ועד רביעי בין השעות 10:00 ל-17:00
לתערוכת רכבי האספנות…

פעילות בפסח בחינם? תערוכת המכוניות של לובינסקי
פעילות בפסח בחינם? תערוכת המכוניות במתחם לובינסקי

 

עליסה בארץ הפלאות מגיעה לסטריט מול
מבלים בפסח בסטריט מול עם עליסה בארץ ההגדות- פסטיבל שיכניס את הילדים אל תוך העולם המופלא והקסום של עליסה וחבריה ואל תוך מתחמי פעילות מיוחדים: מסיבת התה המפורסמת של הכובען המטורף במסגרתה ייכנסו הילדים ממש אל תוך הסיפור ויפגשו בדמויות המפורסמות, משחק קריקט קיפודים מאתגר ומבדר, פעילות “מטבח הדוכסית” במסגרתה יכינו הילדים עוגיות מבצק סוכר לכבוד מלכת הלבבות ועוד והכל בחינם.

איפה: קניון סטריט מול
מתי: 23-24.4, בין השעות: 11:00-14:00 16:00-19:00
חוגגים פסח עם עליסה בארץ ההגדות…

סטריט מול
פסח בסטריט מול רמת ישי

חגיגת סדנאות, מופעים ופעילויות בקניון שבעת הכוכבים
לומדים להשתמש בפטיש ומברג, רואים הצגות ומופעים, מכינים מציה או עוגת מצות, מפסלים בחימר או מכינים צלחות למצות, פירמידות או משה בתיבה מפלסטלינה ועוד הרבה פעילויות לילדים בקניון שבעת הכוכבים וגם סדנאות לקטנטנים ואמהות במתחם פיצקל’ה והכל בחינם.

איפה: קניון שבעת הכוכבים, הרצליה
מתי: חול המועד פסח ראשון עד חמישי בשעה 17:30
פסח 2019 בקניון שבעת הכוכבים…

פעילויות לתינוקות בחינם
פיצקל’ה- מתחם הקטנטנים של קניון שבעת הכוכבים. צילום: יחצ

אטרקציות לפסח בחינם עם בנק הפועלים

פרויקט פסח הנערך זו השנה ה-15 על ידי בנק הפועלים, הפך למסורת שבמסגרתה מאות אלפי משפחות בישראל נהנות במהלך חופשת הפסח מביקורים ללא תשלום במוזיאונים ואתרים בכל רחבי הארץ. גם השנה עשרות מוזיאונים ואטרקציות לילדים ולכל המשפחה יפתחו לקהל הרחב בחול המועד בחינם בינהם מוזיאון ת”א לאמנות, לונדע – מוזיאון הילדים של באר שבע (בהרשמה מראש), מוזיאון העיצוב חולון, החוויה האולימפית, הגן הבוטני בירושלים, יער האיילים, המוזיאון הישראלי במרכז רבין, מוזיאון ארצות המקרא, מוזיאון ינקו דאדא עין הוד, מוזיאון חיפה לאמנות, יד לשריון לטרון, מוזיאון אוצרות בחומה, מוזיאון ג’ו אלון בנגב, מוזיאון נחום גוטמן תל אביב, מוזיאון אשדוד לאמנות ועוד.

מתי: בין ה-21-25 באפריל
לכל האתרים בחינם ושעות הפעילות…

אטרקציות לפסח בחינם בנק הפועלים
אטרקציות לפסח בחינם עם בנק הפועלים – מרכז מורשת יהדות בבל באור יהודה

 

פסטיבל אבן בגליל
פסטיבל הפיסול הבינלאומי ה-29 יוצא לדרך בפסח ומציע מגוון רחב של אירועים ומופעים חינם לכל המשפחה והשנה בנושא חדשנות. אמנים מחו”ל ומישראל עבדו על הפסלים באתר הסימפוזיון מתחילת חודש אפריל, וממשיכים בעבודתם לעיני הקהל בחול המועד. בתוכנית המופעים הופעות של סאבלימינל ומוקי, קרקס וקסמים לכל המשפחה, בילוי חוויתי בסימולטור טיסה, יריד דוכנים ססגוני הכולל מתחם משאיות אוכל (פוד טראקס), שדרת אומנים, סדנאות יצירה ועוד.

איפה: אגם מונפור, מעלות תרשיחא
מתי: 21-23.4 חול המועד פסח 2019
פסטיבל הפיסול באגם מונפורט…

אגם מונפורט. צילום: שלמה שרביט

חגיגת אביב בגן הבוטני בירושלים
הגן המצוי בימים אלו בשיא פריחתו בכל חלקות הגן הייחודיות מאפשר למבקרים לחזות בנופים משתנים בתקופה היפה בשנה וליהנות מאתר טבע ירוק בליבה של ירושלים. הסיורים לכל המשפחה במסלולים מודרכים דרכם ניתן לחוות את הפריחה המדהימה בגן, בשל צורתו הייחודית של הגן הבוטני יוכלו המבקרים לחזות בחלקות השונות. מוזמנים להצטרף ל-3 מסלולים מודרכים בנושאי פריחה, אדם וטבע סיור שיר בגן. בנוסף תתקיים במהלך חוה”מ חגיגת ‘משוררים בגן’ בשיתוף כתב העת משיב הרוח במהלכה תוצג תערוכת שירים המחברים אדם וטבע, יתקיימו אירועי שירה ומוסיקה, סדנאות ומפגשים עם משוררים, סיורי שירה מיוחדים בשבילי הגן ועוד.

איפה: הגן הבוטני האוניברסיטאי גבעת רם, ירושלים
מתי: ראשון עד רביעי ה 21-24.4.19 בין השעות 10:00-17:00 (סגירת שערים בשעה 16:00), יום חמישי ה 25.4 בין השעות 10:00-15:00 (סגירת שערים בשעה 14:00)
לפרטים נוספים: 02-6544888 או באתר www.botanic.co.il

צילום: הגן הבוטני

 

חול המועד פסח במוזיאון הכט חיפה

מוזיאון הכט בחיפה, פתוח בחול המועד פסח ומציע מגוון פעילויות לכל המשפחה במהלך חופשת הפסח- משחקים, ארכיאולוגיה ומצלמות עתיקות.  בתוכנית-

  • משחק “מה נשתנה”- משחק “מצא את ההבדלים” באגף האמנות של המוזיאון.
  • משחק “בימים ההם בזמן הזה”- משחק זיכרון המשווה בין צמדי פרטים, האחד פריט ארכיאולוגי והשני בין זמננו.
  • מסע “ממצרים לארץ כנען”- משחק חידות בסמארטפון האישי, ברוח החג ובעקבות ממצאים מאוספי המוזיאון.
  • תערוכת “פוטו ארכיאולוגיה”- תערוכה המציגה את תולדות הצילום: לדור מצלמות הסמארטפון זה וודאי נשמע הזוי. בדיוק 150 שנים אחרי מסע הצילום הארכיאולוגי הראשון בנגב, פוסע הצלם דרור מעיין בעקבות פלמר ודרייק, ומצלם באותה הטכנולוגיה העתיקה ובאותם האתרים. לצורך שיחזור מדויק, משתמש מעיין במצלמות מקוריות מהמאה ה-19 (הסטודיו היחיד בישראל לצילום עתיק) ומכין את הנגטיבים מזכוכית באותה הטכנולוגיה של ‘קולודיון רטוב’. את הצילומים הוא מפתח מיד לאחר הצילום באתרים עצמם, באוהל חושך נייד, ממש כפי שעשו השניים במהלך מסעם. כתוצאה מתהליך זה נולדה יצירת אמנות חד-פעמית ונדירה, הזורה אור על תהליך המסע הארכיאולוגי וההיסטורי, ומקנה נופך של השוואה חזותית לחקר האתרים עצמם, ולמידת השתנותם במהלך 150 השנים האחרונות.

איפה ומתי: מוזיאון הכט בחיפה, חוה”מ פסח 2019, שעות פתיחה:
ראשון 21 באפריל 16:00-10:00
שני 22 באפריל 16:00-10:00
שלישי 23 באפריל 19:00-10:00
רביעי 24 באפריל 16:00-10:00
חמישי 25 באפריל 13:00-10:00
שישי 26 באפריל 13:00-10:00
שבת 27 באפריל 14:00-10:00

הכניסה חינם.

פרטים נוספים- 04-8240308| mushecht.haifa.ac.il

פעילויות לילדים במוזיאון הכט בחיפה
פעילויות לילדים במוזיאון הכט בחיפה. צילום: יחסי ציבור

 

פסח במוזיאון מגדל דוד

ירושלים דרך חמשת החושים: בואו להכיר את חג האביב בירושלים דרך היכרות והתנסות עם חמשת החושים: טעם, ריח, שמיעה ראייה ומישוש. הפעילות כוללת 5 תחנות חווייתיות שכל אחת מהן מתמקדת בחוש אחר: ריח, טעם, ראיה, מישוש ושמיעה. המשתתפים עוברים בתחנות באמצעות מפה וכרטיסיה. בכל תחנה הם מקבלים מידע והשראה על אחד החושים, בהקשרו לפסח ולירושלים, ומקבלים משימה לבצע.

שעות הפעילות: 11:00-17:00
מחיר: הכניסה לילדים חינם, מבוגר 40 ₪
לילדים בגילאי 5-10
משך הפעילות שעה וחצי, אין צורך בהרשמה מראש

 סיור על חומות העיר העתיקה המשלב שירים, אגדות וסיפורים על אירועים, דמויות ואתרים בירושלים: הסיור מתחיל במוזיאון מגדל דוד וממשיך לטיילת החומות עד לכותל המערבי.

שעת הסיור: 15:00
מחיר: 40 ₪ לילד, 50 ₪ למבוגר (המשתתפים בסיור יקבלו כרטיסים לכניסה למוזיאון למימוש באותו היום)
משך הסיור: כשעתיים
מתאים למשפחות עם ילדים מגיל 6 ומעלה (הסיור אינו מתאים לעגלות ולמתקשים בהליכה)
בהרשמה מראש

חלון לירושלים- סיור מודרך בשילוב טכנולוגיית מציאות מדומה (VR): המביא היבטים ארכיאולוגיים והיסטוריים של מבנים הרודיאניים בירושלים, בימי בית המקדש השני. הקסם של ה VR-משלים את מראה העיר ירושלים בעבר, ומספק תמונה מלאה והבנה עמוקה יותר של ירושלים. מסלול הסיור: תצפית ממגדל פצאל, חפיר המצודה ושרידי ארמון הורדוס בקישלה

שעת הסיור: עברית 11:30, אנגלית 14:30
מחיר: 100 ₪ למשתתף
משך הסיור: שעה וחצי (הסיור הקצר – מסלול: מגדל תצפית, חפיר וקישלה)
מתאים מבוגרים ולבני נוער מגיל 12 ומעלה
בהרשמה מראש

למידע נוסף ולרכישת כרטיסים: 2884*, www.tod.org.il

מוזיאון מגדל דוד

מתפרעונים בפסח במוזיאון ארצות המקרא 

פסטיבל הפסח הגדול חוזר – והשנה מוזיאון ארצות המקרא מכין לכם הרפתקאות שוות במיוחד! המוזיאון מזמין את כל המשפחה להשתתף באירוע שעושה כבוד למצרים העתיקה: הצטרפו למופע להטוטים מסעיר של חרטומים מבולבלים, עזרו לנפרי להשיג חיי נצח מצריים, היכנסו לחדר קבורה מפואר של הפרעונים באמצעות משקפי AR/VR , לימדו לחשים קסומים, כתב הירוגליפים, מסורות עתיקות ועוד. הכניסה והפעילות חינם לכל המשפחה בחסות בנק הפועלים.

בימים א’-ה’ (21-25 באפריל) יתקיים במוזיאון ארצות המקרא פסטיבל פסח לכל המשפחה “מתפרעונים” שייקח את המשתתפים לביקור במצרים העתיקה. במגוון תחנות והפעלות מיוחדות שיתקיימו במקביל לאורך כל היום יציע המוזיאון הצגות הומוריסטיות על חיי הנצח של המצרים הקדמונים, מופע ג’גלינג של החרטום המתלמד שינסה לגבור על התעלולים של משה רבינו ואהרון הכהן, סרט מיוחד לילדים על התפתחות הכתב בעולם הקדום עם דגש על כתב ההירוגליפים המצרי ופעילות מיוחדת הכוללת חידות על סודות הפירמידות.

בגלריות המוזיאון יזכו המשתתפים להתנסות בחוויה חדשה בהרצה המשלבת טכנולוגיית AR/VR  אשר תפיח חיים במוצגים העתיקים ותאפשר לחוות את העת העתיקה בהווה. דרך מוצגי המוזיאון מתעורר עולמם העתיק של מצרים ובבל הקדומות ולנגד עיני המשתתפים מתגבש כבאורח פלא חדר קבורה מצרי מפואר עם דמויות מהעבר.

דרך משחק והמחזה ילמדו הילדים את סודות הכנת הפפירוס – הנייר הראשון בהיסטוריה ממצרים העתיקה. מוזמנים להתחקות אחר התהליך המרתק של הכנת דפים מקני סוף ששרדו אלפי שנים. לבסוף מוזמנים הילדים לסדנאות יצירה מושקעות בהן יכינו דמויות ממוגנטות זזות של האל בס המצרי שפסלו הגדול מככב בימים אלו לראשונה בתערוכה החדשה “נתיבי ישראל בממלכת יהודה”. זהו הפסל הגדול ביותר שנמצא אי פעם בישראל אשר יעניק השראה עבור הילדים בסדנה.

מתי: חול המועד פסח 21-24 באפריל בשעות 10:00-16:00, 25 באפריל ערב חג שני בשעות 10:00-14:00

סיורים לקהל הרחב במהלך חוה”מ:
ימים א’-ד’, 21-24 באפריל (חוה”מ פסח): בעברית: 11:00, 12:00, 13:00, 14:00, 15:00 | באנגלית: 10:30, 12:30
ביום ה’, ה-25 באפריל (ערב חג שני של פסח): באנגלית: 10:30 | בעברית: 11:00

פרטים נוספים: 02-5611066 | www.blmj.org

מוזיאון ארצות המקרא. צילום: מל ברוקמן

פסטיבל האביב בחדרה

פסטיבל האביב יתקיים בסימן צלילים בפארק עם מגוון פעילויות, הפעלות מוזיקליות לילדים, שחקנים, תלבושות מרהיבות וסדנאות לכל המשפחה. מתקנים מתנפחים, ג’ימבורי, סיורים מודרכים ועוד. מתחם וודסטוק עם סדנת תופים וקצב, סדנת הולה הופ, צביעת מנדלות; מתחם כלבים וחברים בשיתוף ההתאחדות הישראלית לכלבות; מתחם צילום וקבלת מגנט למזכרת; מתקנים מתנפחים;  מתחמי קטנטנים; סיורים מודרכים לכל המשפחה, כולל סיור מונגש לאנשים עם צרכים מיוחדים. חניית נכים במתחם הפסטיבל למכוניות עם תו נכה). חנייה כללית בחניון פארק נחל חדרה וחניון כפר הים, ממנו יופעלו שאטלים לפארק ובחזרה.

המתחם נגיש. מתחמי הפעילות מוצלים. כניסה חינם.

מתי: חוה”מ פסח. שלישי, 23 באפריל, בין השעות 10:00 עד 16:00. פארק נחל חדרה.

פסטיבל האביב. פארק נחל חדרה

 

פסח של הצגות וסדנאות יצירה במוזיאון לאמנות האסלאם

המוזיאון לאמנות האסלאם בירושלים מזמין את כל המשפחה לחגוג את חול המועד פסח במוזיאון בשלל פעילויות ייחודיות לחג:

סינבד  המלח – הצגה מקורית ומשעשעת המסיירת ברחבי המוזיאון ובגלריות השונות בעקבות הסיפור האהוב מאלף לילה ולילה: סבל עני פוגש איש עשיר ומגלה שזהו סינבד, המלח המפורסם. סינבד מספר לסבל את סיפור חייו – איך איבד את כל כספו ויצא אל הים לחפש אוצרות והרפתקאות! סינבד חזר לבסוף לביתו אבל הים המשיך לקרוא לו. ההצגה בכיכובם של שחקני התיאטרון הירושלמי בלאגינא.

עוד בפעילויות סדנאות יצירה ייחודיות לחג הפסח לצד סדנאות היצירה המוכרות והאהובות של המוזיאון ברוח אמנות האסלאם ופינת צילום. כמו כן, יתקיימו סיורים מודרכים למבוגרים בגלריות המוזיאון הנבחרות.

הכניסה לילדים חינם!

תאריכים ושעות פעילות:
שעות ההצגות: ימים א’-ד’ 21.4-24.4, בשעות 10:30, 11:30, 12:30 ו-13:30. יום ה’ 25.4, בשעות 10:30, 11:30 ו-12:30.

סדנאות יצירה בנושא חג הפסח ואמנות האסלאם ופינת צילום במשך כל שעות פעילות המוזיאון. (סדנאות היצירה בתשלום נוסף).
סיור למבוגרים בגלריות נבחרות של המוזיאון כלול במחיר הכניסה למוזיאון. ימים א’ -ה’  21/4 -25/4, בשעה 13:00

ביום חמישי 25/4 המוזיאון יהיה פתוח עד השעה 14:00

המוזיאון לאמנות האסלאם- רחוב הפלמ”ח 2 ירושלים.

טלפון: 02-5661291, www.islamicart.co.il

סיור לכל המשפחה במוזיאון לאמנות האסלאם. צילום אדם יהב.

חגיגה בלשית בחוה”מ פסח במוזאון ראשון לציון

מוזאון ראשון לציון ומשרד התרבות מזמינים אתכם למשחק משפחות חוויתי בו יצאו למסע הרפתקאות בלשי בעקבות סודות המושבה. במסע יעברו המשתתפים בתחנות שונות, יבצעו משימות המפעילות את כל החושים, יפגשו דמויות מרתקות וייהנו משלל פעילויות, והכל ללא תשלום. משחק המשפחות החוויתי יאפשר לילדים לגלות את ההרגלים שהופכים חולמים למגשימים, ודרך ההיסטוריה של המושבה המרתקת להבין גם משהו על חייהם וחלומותיהם.

משחק המשפחות החוויתי הפנקס הסודי, יתקיים בחוה”מ פסח בין התאריכים 21-23 באפריל במוזאון ראשון לציון, השוכן בליבה ההיסטורי של העיר. במסגרת המסע הבלשי יצאו הילדים לצאת למסע היסטורי חוויתי גדוש בהפתעות, במהלכו יעברו בתחנות שונות שבכל אחת מהן יקבלו רמז, יפגשו בשחקנים רבים בדמויות שונות מההיסטוריה, ויבצעו משימות מגוונות הפונות לכל החושים. המסע מתחיל בפנקסו של החולם הראשון, שנמצא במקרה במוזיאון, אותו יחלק להם מנקה הרחובות העתיק, בנוסף למטבע עתיק, שטר ועיפרון, שישמשו אותם בפתרון החידות השונות. במהלך המסע  יפגשו הילדים דמויות ציוריות מחיי המושבה, יקבלו רמזים מנגן הרחוב וארטיק שיקבלו חינם מהמוכר בקיוסק העתיק, במטרה  לגלות של מי הפנקס ומה הוא מנסה להגיד לנו.

נקודת הסיום של המסע הינה הצלמנייה בה יוכלו הילדים להצטלם עם בגדי המושבה ותחפושות נוספות שברקע תמונות שונות מימי המושבה הראשונים.

משחק המשפחות החוויתי יאפשר לילדים לגלות את ההרגלים שהופכים חולמים למגשימים, ודרך ההיסטוריה של המושבה המרתקת להבין גם משהו על החיים והחלומות שלהם.

אז מה מיוחד בה בעיר הזאת שמאפשרת להפוך חלום למציאות? איך הופכים חלומות למציאות?
מה התכונות שצריכים חולמים ? מה אפשר ללמוד על חלומות מכאלה שחלמו והגשימו בעבר בעיר?

ראשון לציון הוא המקום בו חולמים גדולים הפכו חלומות למציאות. בראשון לציון יסדו את הקרן הקיימת לישראל, דגל ישראל עוצב והונף בה לראשונה ואפילו המנון התקווה נוצר בה.

הפעילות מתאימה לילדים מגילאי 6 ומעלה (או לגילאים צעירים יותר בסיוע ההורים).
אירועי הפנקס הסודי יתקיימו בימים ראשון, שני ושלישי בין התאריכים 21-23 באפריל בין השעות 10:00-14:00

הכניסה חופשית

מוזאון ראשון לציון אחד העם 2 ראשון לציון

טלפון: 03-9598890, 03-9598862, www.rishonlezion-museum.org.il

הפנקס הסודי. צילום: מוזיאון ראשון לציון

 

סדנאות פסח לילדים בגלריית המדרשה

גלריית המדרשה מזמינה אתכם להנות מסדנאות פסח לילדים. הכניסה חופשית בהרשמה מראש.

האביב מתעורר – סדנת ציור בפחם: האביב הוא הזדמנות לפקוח את העיניים למה שנמצא בסביבתנו העירונית נשתמש באמנות לסייע לנו להבחין בחיים שעל המדרכה: חיות ואנשים זבל וחפצים, מבנים והפתעות.

בסדנה נצייר ונתלכלך בפחם, הסדנה מיועדת לילדים ולהוריהם

יום שני, 22.4.2014 בשעה  16:00

 

אביב בתל אביב – יצירה מחומרים טבעיים: סדנת אמנות של יצירה והתבוננות.  בסדנה נכיר אמנים ואמנות השואבים כוחם מן הטבע,  נחדד את חושינו למתעורר בטבע העירוני וניצור בעקבות חומרים טבעיים הנמצאים ברחובות העיר הסדנה מיועדת לילדים ולהוריהם.

יום רביעי 24.4.2019 בשעה 16:00 

בהנחיית עוז זלוף. הפעילויות מתאימות לגילאי 7+

 

כתובת: רחוב הירקון 19, תל-אביב.
שעות פתיחה: א’-ה’ 13:00-20:00, יום ו’ 10:00-14:00
טלפון: 03-6203129

סדנאות לילדים בגלריית המדרשה בתל אביב

 

אל על מציגה מתחם פופ-אפ חווייתי
במהלך חוה”מ פסח, חברת אל על תפעיל מתחם פופ אפ חוויתי, בשם EL AL Wonder World. המתחם יהיה פתוח לכל בית ישראל, ללא תשלום, ויציע למבקרים מגוון אטרקציות מעולמות הטיסה,מתחמי מציאות  מדומה, יעדים בעולם, חוויות שירות ועוד הפתעות. במהלך ימי הפעילות, תתקיים תחרות נושאת פרסים, במסגרתה המשתתפים יוכלו לזכות בכרטיסי טיסה של אל על לחו”ל (בכפוף לתקנון). הכניסה למתחם הינה בחינם והפעילויות מתאימות לכל הגילאים – משפחות, צעירים וצעירים ברוחם.

איפה: מתחם הטראסק, נמל תל אביב
מתי: במהלך חול המועד פסח- ביום א’ (21/4), בין השעות 11:00-20:00, ימים ב-ד’ (22-24/4), בין השעות 10:00-20:00 וביום ה’ (25/4), בין השעות 10:00-14:00.
פתוח לקהל הרחב ללא תשלום

אין תגובות

השאר תגובה