איפה מבלים עם הילדים בקיץ הקרוב

חג הפסח האחרון אולי היה גשום, אבל אל תתנו למזג האוויר החורפי לבלבל אתכם: הקיץ יגיע בקרוב, וכמו בכל שנה, גם הפעם נמצא את עצמנו שוברים את הראש איך להעביר בהנאה את החופשה הארוכה הזו עם הילדים! אז מה הכי כיף לעשות עם הילדים בקיץ הקרוב?…

 

קצת תרבות

אם הילדים בעניין, ישנם כמה מוזיאונים וטיולים מקסימים שהם יוכלו ליהנות בהם מאד, ביניהם מוזיאון יעקב אגם בראשון לציון – אותו יעקב אגם מהמזרקה המפורסמת בכיכר דיזנגוף הקים מוזיאון מיוחד לילדים, שבו הם מוזמנים ליהנות מהמוצגים הצבעוניים והאינטראקטיביים, להצטרף לאחד הסיורים במקום ולקנח בהכנת יצירה מלאכת יד אותה יוכלו לקחת הביתה למזכרת. אופציה נוספת היא מנזר השתקנים בלטרון – אם התמזל מזלכם ונפלתם על יום נעים, תוכלו לצאת מהעיר אל מנזר השתקנים. פרט למבנה היפהפה ולגפנים הצומחים סביבו, תמצאו במקום דוכני תכשיטים, בובות ושאר פיצ’יפקס שהילדים יאהבו.

 

לטיול יצאנו

מקומות אידיאלים ומהנים לטיול עם הילדים בקיץ הם יער בן שמן – במרחק נסיעה קצרה מהמרכז מחכה לכם יער בן שמן על מסלולי הטיולים המוצלים שלו, שוק הפשפשים ביפו – בו הילדים יוכלו לפרוק אנרגיה בסמטאות, הרחק מתנועת המכוניות, ואילו אתם תוכלו ללגום קפה באחד המקומות הטרנדיים במתחם, או חוף פלמחים – סמוך לקיבוץ פלמחים שוכנת רצועת חוף טבעית בת 8.5 ק”מ. החוף, שסבל במשך שנים מהזנחה ומאיומים נדל”נים שריחפו מעליו, הוא כיום אחד החופים הנקיים והמסודרים בארצנו, והוא יכול להיות מקום נפלא להירגע בו אחר הצהריים, כשהשמש כבר פחות יוקדת. אפשר לשלב את הנסיעה עם ביקור בגן הלאומי ולסייר בין הממצאים הארכיאולוגיים במקום.

 

ואם רוצים להישאר בבית

אחד הפתרונות היצירתיים לימים שלמים של הנאה במינימום הוצאות יומיות הוא בריכת אינטקס בחצר הבית. מדובר בבריכות איכותיות וקלות להרכבה שלא מצריכות איש מקצוע, כך שאם תרצו אחת כזאת כבר מחר – אין סיבה שזה לא יקרה. בנוסף בעזרת משאבת בריכה פשוטה תוכלו להשאיר את הבריכה בחצר בכל ימות הקיץ, ולהרוויח הרבה ימים של הנאה מצד הילדים.

כמו כן, ימים חמים במיוחד הם זמן אידאלי למשחקים ביתיים שלא מצריכים הרבה ציוד – ים-יבשה, תחרות ציורים ואפילו מחבואים הישן והטוב.

 

אין תגובות

השאר תגובה