בילוי עם הילדים בשבת בבוקר: 3 רעיונות ליום יפה

פעילויות לילדים בשבת בגינת אוכל
פעילויות לילדים בשבת בגינת אוכל

גם אתם התעוררתם ליום יפה ומחפשים רעיונות לבילוי עם הילדים בשבת בבוקר? קבלו כמה רעיונות מהצפון ועד הדרום לסדנאות יצירה ובישול, ביקור בקיבוץ וטיול לשבת יפה:

3 רעיונות לבילוי עם הילדים בשבת בבוקר

 

סדנה לילדים בתערוכה בצפון

במוזיאון חיפה לאמנות מתקיימת בשבת הקרובה סדנא לילדים בתערוכה פרא אדם וחיות אחרות העוסקת בקשר שבין בעלי החיים לבני האדם, הילדים ישמעו מה זה עיקרון ההכבדה וילמדו איך עיקרון זה נכון גם לגבי בני האדם. משם ימשיכו לסדנת יצירה לילדים בה יעצבו תיק בדמות החיה האהובה על הילדים. יצירת תיק מיריעות סול צבעוניות בשילוב תפירה והדבקה, בעיטור לבד, נוצות ופאייטים ליצירת תיק חייתי במיוחד. הפעילות מתאימה לגילאי 5+ בליווי מבוגר אחראי.

מתישבת 4.5.19 בשעה 11:00

איפה: מרכז אמנויות, מוזיאון חיפה לאמנות, שבתאי לוי 26
כמה יעלה לנו?
 מחיר כרטיס הכולל כניסה למוזיאון והשתתפות בסדנה לילד/מבוגר: 25 ש”ח

כרטיסים באתר:  www.hma.org.il

 

 

בילוי עם הילדים בשבת בבוקר - מתחם בועות סבון
מתחם בועות סבון לילדים בגינת אוכל

פירות קסומים וילדים בטבע

שבת בבוקר בגינת אוכל – מארחים את ענבר אלכסנדרין שפית לתזונה טבעית לסדנא על פירות קסומים, בה הילדים ילמדו על ויטמינים ומינרלים יקרצו, יחתכו וישפדו פירות ויתבלו ברוטב קסמים סודי שקל להכין בבית. בנוסף המשתתפים ייצאו לסיור מודרך בגינה וילמדו על הירקות העונתיים שתילות וליקוט תבלינים.

פעילויות נוספות בגינה בשבת בבוקר: סדנאות יצירה לילדים עם עלי כותרת צבעוניים, קישוט כדי חרס בגואש ושתילת פרחים וירקות, בישול בגינה והכנת פוקאצ’ות בטאבון, מתנפח מים ובועות סבון, מופע להטוטי אש והולה הופ עם חישוקים שגם ילדים וגם גדולים אוהבים, חפש את המטמון בארגז החול עם פרסים והפתעות, פינת חי והאכלת חיות.

סדנת פירות קסומים עם שפית ענבר אלכסנדרין הכוללת טעימת שייקים ומתכונים הביתה – סבב ב-11 וב 13 בהרשמה מראש ובעלות נוספת.
להרשמה: 053-9382203

פעילות לילדים בשבת בבוקר
טועמים מתוך כוורת אמיתית ביד מרדכי. צילום: יד מרדכי

סמי הכבאי ויורם הדבוראי נפגשים בקיבוץ

תיירות קיבוץ יד מרדכי מודה ללוחמי האש ומזמינה אותם ואת משפחותיהם לחוויה קיבוצית לכל המשפחה, הכוללת ביקור ב-4 מוקדים מרכזיים בקיבוץ: בית הדבש והדבורה, נסיעה בטרקטור הקיבוצי כולל ביקור ברפת, ביקור במוזאון בית הקיבוץ של פעם המציג אוסף מרהיב של פריטים מראשית ימי הקיבוץ בארץ וביקור ובאתר השחזור..

מצדיעים לכבאים בקיבוץ…

 

לכל אירועי סוף השבוע לחצו כאן…

אין תגובות

השאר תגובה