מלון דן קיסריה ריזורט – גילינו מלון חדש למשפחות

מלון דן קיסריה מבצעים
מלון דן קיסריה ריזורט. צילום: אורי אקרמן

לקראת חופשת שבועות, הקיץ והחופש הגדול שמתקרב הושק הבוקר מלון דן קיסריה ריזורט שנפתח אחרי 8 חדשים בעיצוב חדש ומפתיע לכל המשפחה ובדקנו האם הוא באמת מצדיק את הסלוגן החדש של המלון  HAPPINESS IS AROUND…

כשקיבלנו את ההזמנה לראות את המלון המחודש חשבנו שזה פחות רלוונטי בשבילנו.. בכל זאת קינדרלנד… ומלון דן קיסריה תמיד נתפס כמקום שמתאים לפגישות עבודה אחרי משחק גולף סוער לאנשים חשובים עם עניבות ופחות לקהל המשפחתי והופתענו, מאוד.

בכמה מלונות בארץ ראיתם מרחבים של דשא, בריכת שחיה עם מכוניות פדלים, משחקיה מעוצבת ומושקעת לקטנטנים ובית על עץ אמיתי?…

מלון דן קיסריה חדרים
החדרים החדשים במלון. צילום: אורי אקרמן

מלון דן קיסריה –  HAPPINESS IS AROUND

לאחר 8 חודשי תהליך שיפוץ וחידוש, רשת מלונות דן השיקה הבוקר מחדש את מלון דן קיסריה תחת קונספט ייחודי שמטרתו לתת לאורחי המלון רגעים קטנים של אושר (באנגלית זה נשמע יותר טוב…) עם הדברים הקטנים והייחודיים שעושים את ההבדל – כלומר לא עוד מלון שיצא מקו ייצור סטנדרטי.

מלון דן קיסריה שהוקם עוד בשנות ה-60 הפך למקום מעודכן, לאחר תהליך השדרוג של כל שטחי המלון (סליחה הריזורט) החל מ-116 החדרים והסוויטות, חדר האוכל, הספא, הלובי והשטחים הציבוריים, המרחבים הירוקים שמקיפים את הריזורט וכמובן גם הדנילנד, מועדון הילדים הצבעוני והמושקע.

 

מלון דן קיסריה
מלון דן קיסריה עכשיו יש גם אטרקציות לילדים.

 

אטרקציות לילדים במלון: משחקיית דנילנד ובית על עץ

דן קיסריה שינה את פניו ומהיום ואפשר להגדיר אותו כריזורט המתאים גם למשפחות עם מגוון של אטרקציות ופעילויות לילדים שמגיעים עם המשפחה לחופשה במלון.

לקטנטנים נבנה במלון מועדון דנילנד ייחודי שעוצב על ידי פיליפ בולקיה ודקלה רובינסון, שבחרו בצבעוניות פסטלית מרגיעה, עם פינות פעילות ייחודיות שתוכננו מתוך חשיבה על מה שילדים אוהבים, בשילוב משחקי רטרו לצד חידושים טכנולוגיים.

דנילנד דן קיסריה
ארגז החול בדנילנד. צילום: דיצה בן משה

בין האטרקציות לילדים בדנילנד תמצאו אקווריום ייחודי, בו הילדים מציירים דגים ומוסיפים אותם לאקווריום שם הם מקבלים חיים וירטואליים משל עצמם – קסם אמיתי. עולם של דינוזאורים המשלב בין ארגז חול קלאסי להקרנת תלת-מימד, ועוד שפע של אפשרויות לחוויית משחק מיוחדת.

משחקייה בדן קיסריה
דנילנד – לא סתם משחקייה … צילום: דיצה בן משה

 

מלון דן קיסריה מציע למשפחות מעבר לדנילנד גם פעילויות נוספות כמו שולחן ביליארד בתוך המים בבריכה, בתי עץ אמיתיים על העצים כמו פעם, מכוניות פדלים לנסיעה חופשית ופעילויות מיוחדות בחגים. ברחבי הלובי המחודש של הריזורט הוצבו מגוון משחקי רטרו עם קריצה לשנות ה-60 וה-70.

חובבי הספורט יוכלו להוציא אנרגיה במגרש הכדורסל שעבר עיצוב בגרפיקה ייחודית, מגרש כדורגל, מגרש טניס, מיני גולף, טניס שולחן וכמובן חדר כושר.

 

מלון דן קיסריה בריכה
הבריכה ובית על העץ במלון דן קיסריה. צילום: אורי אקרמן

מלון דן קיסריההחדרים במלון דן קיסריה. צילום: אורי אקרמן

לו הייתי רוטשילד

אז מסתבר שלא צריך להיות ממש רוטשילד בשביל ללון במלון בקיסריה… המחירים עומדים כרגע על כ-1,720 ש”ח לזוג ללילה (מבצע השקה עד אוגוסט) והנחות נוספות לחברי מועדון מלונות דן.

מלון דן קיסריה שהוקם על ידי משפחת הברון רוטשילד בשנות ה-60, הפך למלון טרנדי שבו במקום הלובי יש בר קולינרי חדש ה-SALON BOCCA המציע תפריט ייחודי עם קוקטיילים שנרקחו במיוחד עבור הריזורט על ידי קבוצת SURAMARE  ממובילות חיי הלילה של תל אביב  לצד הבריכה הוקם בר ה-LIMONADA שמציע מבחר מרענן של משקאות קיציים לצד קוקטיילים מיוחדים באווירה קלילה.

מזנון? מעכשיו תאמרו טברנה – מזנון הבריכה הפך לטברנה בסגנון יווני, המציעה בנוסף סלסלות פיקניק מושקעות שניתן לקחת אותם למרחבי הטבע שמסביב.

אמנות – ברחבי הריזורט ובחדרים מוצגים מגוון עבודות אמנות ישראלית באוצרות של גלריה גורדון, בשטח הריזורט הוצבו 15 פסלים מונומנטליים שיצר הפסל, חתן פרס ישראל יעקב דורצ’ין, ובחדרי המלון פזורים הדפסי עבודות של ריטה אלימה שנוצרו במיוחד עבור המלון.

 

מלון דן קיסריה מבצעים והנחות
מלון דן קיסריה – המרפסות בחדרי הטראסה

רונן ניסנבאום, מנכ”ל מלונות דן מסר: “אנו גאים ונרגשים להשיק מחדש את דן קיסריה כריזורט עם קונספט חדשני וייחודי אשר יציע לאורחים חדרים מעוצבים, אמנות מרתקת חוויה קולינרית עם ברים עכשוויים לצד שטחים ציבוריים ירוקים המייצרים אווירה קסומה. השקענו רבות בפיתוח קונספט המלון שהפך למעשה לריזורט עדכני אשר מציע חוויית אירוח יוצאת דופן עבור הלקוח הישראלי והתיירים.”

דניאל פדרמן אשר הוביל את יצירת הקונספט החדש והמעודכן של המלון, גייס לצורך הפרוייקט את האדריכל אילן פיבקו שעיצב מחדש את כל השטחים הציבוריים רוני פדרמן, אדריכלית הפרויקט בשיתוף אסתי רובינסון וצוות האגף הטכני של מלונות דן, עיצבו מחדש את החדרים. המעצבים פיליפ בולקיה ודקלה רובינסון יצרו שפה גרפית חדשה המחברת בין הטבע והמיקום בקיסריה, העבר של המלון ואווירת הרוגע והשלווה של הריזורט.

בנצי ארבל, שאחראי לכמה מהקונספטים המובילים של הקולינריה התל אביבית, יצר את הקונספט HAPPINESS IS AROUND שמוביל את רוח המקום מהעיצוב והגרפיקה ועד השירות.

 

מלון דן קיסריה
אמנות גם בחדרים במלון דן קיסריה צילום: אורי אקרמן

עיצוב החדרים בדן קיסריה

החדרים החדשים מוארים ומאווררים מול הנוף, מבנה המרפסות מאפשר ליהנות מנוף פתוח לצד הרגשת הפרטיות. בכל מרפסת הוצבה פינת ישיבה זוגית הצופה אל הנוף ובחדרי הטרסה הוצבו אפילו מקלחונים מיוחדים להתרעננות בקיץ הישראלי.

פורניר אגוז טבעי , פריטי נגרות וריהוט מקוריים שנאספו מרחבי העולם. רצפת עץ אגוז איטלקי ומסיכה ייחודית של האומן צחי נבו שעוצבה במיוחד עבור המלון.

בחדרים תמצאו גרמופון Bluetooth ייחודי באמצעותו תוכלו לשמוע את הפלייליסט שלכם מהבית (יובל המבולבל בלופ למשל), מנורת אווירה ומנורות קריאה ממוקדות כשמול המיטה תלויה על הקיר טלוויזיה 55 אינטש. כל החדרים מצוידים בעמדת בר ומכונת קפה ייחודית אשר טוחנת במקום פולי קפה טריים לבחירת האורח ממגוון פולים עשיר.

מלון דן קיסריה רון ארד
הפסל של רון ארד במלון
להכיר לילדים אמנות ישראלית

ברחבי הריזורט מוצגיות עבודות אמנות ישראלית עכשווית מאוסף גלריה גורדון. בשטח הגנים מוצבים 15 פסלים מונומנטליים שיצר הפסל, חתן פרס ישראל, יעקב דורצ’ין ובכניסה למלון  תוכלו להתרשם מרכב ביואיק בגודל טבעי, שהפך מתלת מימד לדו מימד – עבודה מיוחדת של האמן הישראלי רון ארד. \

בחדרים פזורים הדפסי עבודות של ריטה אלימה שנוצרו במיוחד עבור המלון. אלימה היא מהאמניות הנפלאות ביותר שפעלו בישראל החל משלהי שנות ה-70. בשנת 2008 נערכה לה תערוכה רטרוספקטיבית במוזיאון תל אביב ובשנים האחרונות עבודתה זוכה לעניין מחודש בקרב אמנים ואספנים כאחד.

דן קיסריה מלון לילדים במרכז
בר הלימונדה ליד הבריכה. צילום: אורי אקרמן
ברים כמו בעיר הגדולה

באזור הלובי הוקם בר קולינרי עדכני ה-SALON BOCCA המציע תפריט ייחודי לצד קוקטיילים שנרקחו במיוחד על ידי קבוצת SURAMARE, ממובילות חיי הלילה של תל אביב ובאזור הבריכה הוקם בר ה-LIMONADA ובו מבחר מרענן של משקאות קיציים לצד קוקטיילים מיוחדים באווירת הבריכה.

מסעדת הבריכה החדשה נקראת טברנה ובהתאם לשמה תספק לכם חוויה קולינארית בסגנון ים-תיכוני. ב-״טברנה״ ניתן גם לאסוף סלי פיקניק יצירתיים ומושקעים במיוחד, מהם ניתן ליהנות במרחבי הטבע העצומים של הריזורט.

 

פינוק להורים – מתחם ספא חדש ייפתח במלון לקראת יוני

דן קיסריה המחודש יציע החל מחודש יוני מתחם ספא מפנק עם 6 חדרי טיפול מתקדמים ותפריט טיפולים  – חמאם, סאונה יבשה וחדר כושר עדכני עם מיטב הציוד המחובר למערכות מתקדמות וצופה לבריכה והמדשאות של הריזורט.

מלון דן קסריה ריזורט

להזמנת חדרים במלון, מחירים ומבצעים: לחצו כאן…

אין תגובות

השאר תגובה