שבועות 2019 בדרום: פסטיבל שבועות בטעם של פעם

מו"פ רמת הנגב

פסטיבל שבועות בטעם של פעם במרכז לחקלאות מדברית (מו”פ רמת הנגב): הופעת להקת זמר וריקודי עם, טקס ביכורים מסורתי, תצוגת כלים חקלאיים וחיות משק ועוד, הכניסה חינם! 

בשביל הידע במדבר מבית נגב ברמה אחרת, המתמחים בסיורים ואירועי תוכן באזור רמת הנגב, החליטו להרים השנה את הכפפה ולפתוח לקהל הרחב עם משפחות, את פסטיבל  שבועות בטעם של פעם שיתקיים ב-10 ליוני, על טהרת המסורת וטקסי הקיבוץ הידועים, במרכז לחקלאות מדברית (מו”פ) ברמת הנגב. הפסטיבל בשיתוף מועצה אזורית רמת הנגב וקק”ל.

אם בשנים האחרונות טקסי הביכורים היו סגורים רק לתושבי הקיבוץ, פסטיבל שבועות בטעם של פעם יאפשר לכל המשפחות באשר הן, לחוות את שבועות על פי המסורת.

 

שבועות בטעם של פעם

הפעילויות ותצוגת הכלים החקלאיים יחלו מהשעה 15:00, כאשר שיאו של הארוע הינו טקס השבועות המתוכנן לשעה 18:00 לצד תכנית אמנותית הכוללת: מופע של חבורת הזמר רמת הנגב,  ריקודי עם, טקס הבאת ביכורים,  תאטרון קהילתי והמחזת מקור הלחם. כמו כן, משפחות שיש להם תינוקות שנולדו השנה יוכלו אף הן להשתתף בטקס הביכורים ולקבל מזכרת מהארוע.

סדנאות ופעילויות במחיר סמלי

בנוסף במסגרת הפסטיבל יוצעו לילדים ולמשפחות פעילויות בתשלום סמלי כיניהם: שוק איכרים מהחקלאי לצרכן, עמדת צילום עצמי – כחקלאי, עמדת משחקי מים, הכנת פיתות על הסאג’, סיורים וטעימות בחממות הירקות, סדנאות לילדים ברוח החג, כל זאת לצד דוכנים של יינות ממגוון יקבים ומבחר גבינות משובחות.

 

 

לדברי דורית קוריאן מיוזמות הפסטיבל ובעלת נגב ברמה אחרת: המרכז לחקלאות מדברית מהווה מקור גאווה ישראלית על הישגים פורצי דרך בתחום החקלאות המדברית. ולכן, אך זה טבעי להציג בפני הילדים והמשפחות את מסורת שבועות במקום שבו בא לידי ביטוי החדשנות הטכנולוגית במדבר, תבואת השדה למרות אתגרי האקלים, תבואת החקלאים באיזור  המייצרים בחוות יינות, גבינות ועוד .

 

 

פסטיבל שבועות בטעם של פעם 2019

יום שני, 10 ביוני 2019, איסרו חג שבועות 15:00-19:00

הכניסה ללא תשלום אך נדרש רישום מראש באתר (מסיבות בטיחות ורישוי מוגבל מספר המבקרים בכל יום ומומלץ לשריין מקום מראש).

מחירים מוזלים לנרשמים מראש לפעילות בתשלום.

לפרטים מלאים: 08-8528852 www.moprn.co.il

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חינם, חלק מהאירועים בתשלום וחלקם בחינם

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה