פסטיבל חלב ודבש: שבועות 2019 בעמק יזרעאל

פסטיבל חלב ודבש. צילום: גיל אליהו.

פסטיבל חלב ודבש- שבועות 2019 בעמק יזרעאל: מופעי תרבות מרכזיים בהפקות מקור לפסטיבל,  טקס שבועות מסורתי, חגיגת אקורדיונים ארצית, תערוכות אמני העמק, הצגות ילדים,  חגיגת מחול יזרעאלית, מוזיאונים, מרכזי מבקרים, אתרי תיירות חקלאית, פעילויות באתרי התיירות והמבקרים ועוד

בחג שבועות 2019, מקיימת המועצה האזורית עמק יזרעאל זו השנה ה-19 את פסטיבל חלב ודבש עם מופעים מוסיקליים של מיטב היוצרים והמבצעים בארץ ופעילויות מגוונות באתרי התיירות והמורשת בעמק, בניחוח היזרעאלי האהוב על רקע נופיו המוריקים של העמק.

באתרי התיירות בעמק יזרעאל יחכו למבקרים שפע פעילויות וסיורים: חגיגת ביכורים כמיטב המסורת היזרעאלית בנהלל עם תצוגת ענפי המשק השונים, טקס שבועות המסורתי במוזיאון העמק, חגיגת שבועות במוזיאון עין דור, חווית קרקס ופעילויות מים בקרקס החקלאי וחגיגה חקלאית נהדרת בקטופותי. בנוסף יתקיימו במהלך ימי הפסטיבל פעילויות במרכזי המבקרים, היקבים, האטרקציות ופעילויות האתגרים באזור.

המופעים המרכזיים, בהפקות מקור מיוחדות לפסטיבל: הו איזה לילה, יוני רכטר בהופעה מיוחדת מארח את גידי גוב, אלון אולארצ’יק ונורית גלרון. רכטר, אחד המוסיקאים המובילים בישראל, מלחין רב-גוני ומבצע מוכשר, מפיק ומעבד מוסיקלי. עבודתו המוסיקלית הפכה לפסקול של התרבות הישראלית במשך יותר מארבעה עשורים. במופע שירים מהקריירה העשירה שלו – שכתב, הלחין, עיבד והפיק לאחרים ולו.
מרסדס בנד, להקת הרוק המוכרת והאהובה מגיעה למסיבה מחשמלת ומארחת את רד בנד, פול טראנק וגיא מזיג בהפקת מקור לפסטיבל.

הצייר והמורה, חתן פרס העמק, אלי שמיר, בערב מיוחד לכבודו ובהשתתפותו, בהנחיית בן שני ובהשתתפות גליה בר אור. בחלק המוסיקלי יופיעו יאיר דלאל, גלעד הילדסהיים, נעם דייןוחובב בן סעדיה.

עוד בפסטיבל: האופרה הישראלית שרה יגאל בשן ומארחת את פיטר רוט במופע שעובר בתחנות חייו המוסיקליות של הזמר האהוב שהלך לעולמו, תיקון ליל שבועות מוסיקלי עם המשורר רוני סומק, המציג שירים המתכתבים עם דמויות תנכ”יות (הכניסה חופשית), אני רק תמונת אישה- סיפור חייה ויצירתה של תרצה אתר, שילה פרבר מארחת את לאורה ריבלין במופע מיוחד עם הסיפורים שמאחורי השירים והקלאסיקות הגדולות של אלתרמן, המחזמר האהוב של הקאמרי עוץ לי גוץ לי לכל המשפחה, הגרשונים במופע לכל המשפחה איך שיר נולד, תערוכת אמני העמק (הכניסה חופשית), חגיגת אקורדיונים ארצית עם בכירי הנגנים בישראל, פסטיבל המחול היזרעאלי החוגג השנה עשור יחד עם להקת פינה בעמק שחוגגת 40 שנה ועוד.

 

 

 

פסטיבל חלב ודבש שבועות 2019 

פסטיבל חלב ודבש, 30.5-9.6.19, עמק יזרעאל

כל הפעילויות בפסטיבל חלב ודבש שבועות 2019…

www.eyz.org.il

 

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חלק מהאירועים בתשלום וחלקם בחינם

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה