פסטיבל האור בירושלים: אטרקציות ואירועי קיץ 2019

פסטיבל האור בירושלים 2019, אטרקציות לילדים בירושלים
פסטיבל האור בירושלים 2019
עוד ערב מול המסכים?… לא יודע מה אתכם אבל אנחנו תיכף נוסעים לפסטיבל האור שנפתח הערב – פסטיבל אור ירושלים 2019 פותח את אירועי החופש הגדול באירוע ענק של אור ומוזיקה בין וסביב חומות העיר העתיקה.
אנחנו כבר 10 שנים רצוף לא מוותרים… יש שנים שיותר ויש שנים שפחות אבל כל שנה בפסטיבל ירושלים מצטיירת באור אחר… הפסטיבל מתקיים השנה בסימן הפצת האור וחיבור בין אנשים ויציג כ-30 יצירות אור וטכנולוגיות חדשות של אומני אור בינלאומיים מהודו, ארה”ב, ברזיל, ניו זילנד, סרביה ועוד.
אטרקציות לילדים בירושלים בפסטיבל האור 2019
פסטיבל האור יוצא לדרך עם המון אטרקציות לילדים

פסטיבל האור בירושלים יתקיים בין ה-26 ביוני ועד ה-4 ביולי (למעט שישי),  ממש עם תחילת החופש הגדול והוא מיועד לכל הגילאים.. והכניסה? חופשית.

האטרקציות ומסלולי פסטיבל האור בירושלים:

שלושה מסלולים צבעוניים יובילו את הקהל בין יצירות האור בפסטיבל בסמטאות העיר העתיקה, שיוכל גם להשתתף בהפעלת חלק מהמיצגים ולרקוד במסיבת ה- VJ של צלילים ואורות לאורך כל שעות הפסטיבל על חומות העיר:

  • מזרקת המוריסטאן הופכת לנווה מדבר מרהיב ומואר
  • אלפי מראות ומיליוני השתקפויות במסיבת מראות במרכזה כדור דיסקו ענק ומואר
  • מסכי ענק המציגים אינטראקציה עם סצינות היסטוריות
  • פסלים בגובה 7 מטר ההופכים לזיקוקים
  • מערת צדקיהו מציגה סיפור מהפנט של אור וצל המביא את העולם הטכני לעולם האור

 

 

Image may contain: one or more people and outdoor

 

 

לצד אומני האור שיגיעו מרחבי העולם, ישתתפו בפסטיבל שישה VJ מהטובים בעולם עם פריצת דרך בתחום פסטיבלי האור שיופיעו עם עבודת ה-VJ Visual Jockey, שיוצאת מהמועדונים הסגורים אל החלל הירושלמי במסיבת ענק על גבי חומות העיר העתיקה.

מסיבת ענק (VJ Visual Jockey) , מיצג ויזואלי ואקוסטי המשלב סגנונות שונים, צבעים וקולות למופע לייב מהפנט על גבי חומות העיר העתיקה. אם אתם מחפשים אטרקציות בירושלים ולתחילת החופש הגדול, אל תפספסו את הפסטיבל הזה בו תוכלו לצפות בהקרנה אינטראקטיבית המתרגמת את תנועות הקהל לתמונת אור אבסטרקטית, 15 עמודי אור קדומים  היוצרים מסך הנראה מופרד לרסיסים ומאפשר לקהל לעבור בין השברים.

בין האטרקציות הנוספות בפסטיבל תוכלו לראות 25 מנסרות אינטראקטיביות שמסתובבות שמפיצות אור למרחקים, מזרקת המוריסטאן הופכת לנווה מדבר, אלפי מראות ומיליוני השתקפויות במסיבת מראות שבמרכזה כדור דיסקו מואר וגדול, מבנה מתנפח המוסיף רקמה חדשה לבניין ישן, מכונות זעירות ודגמים אופטיים של ציוד מעבדה.

עוד בפסטיבל מוצרי חשמל וציוד חשמלי הנעים במהירויות ויוצרים סיפור מיוחד של אור וצל במערת צדקיהו, מבנה בגובה 10 מטר המציג את המגוון האנושי של העיר העתיקה, מיצג אינטראקטיבי המאפשר לקהל הרחב לנגן בפסנתר ולראות כיצד צליל הופך לאור.

עבודת אור סולארית מציגה אלף צנצנות מחוברות לנורות הנטענות באופן סולארי המחברת בין קהילות שונות בעולם, פסלים בגובה 7 מטרים ההופכים לזיקוקים עם רדת הערב, הקרנת המילים “אור ירושלים” בשער הבורסקאים עושה שימוש בגופן “ערברית” ומשלב בתוכו את שתי השפות.

לבד לא תהיו שם… אל פסטיבל האור צפויים להגיע יותר מרבע מיליון מבקרים, אחרי שלפי ההערכות ביקרו בפסטיבל לאורך השנים יותר מ-10 מיליון מבקרים במהלך השנים האחרונות!

 

להפיץ את האור

הפסטיבל השנה , יהיה בסימן להפיץ את האור ויבטא את הרצון לחוויה משותפת והדדית, חוצת מגזרים ודתות, השוברת את החומות ויוצרת אחדות בין כולם.

חזון המנהלים האמנותיים: “הפסטיבל משלב אמירה חברתית חשובה המבטאת את הרצון לשיתוף פעולה בין אנשים ויצירת אירוע חוצה מגזרים ודתות, מקום שבו מתאפשרת העברת האור הלאה ויצירת עולם מואר יותר.”

הפסטיבל מתקיים ביוזמת משרד ירושלים והמורשת, עיריית ירושלים והרשות לפיתוח ירושלים ומורשת, ובניהול והפקת החברה העירונית אריאל.
מנהלים אמנותיים: מירב איתן וגסטון צהר

ואתם בטח תוהים מה לגבי חניה? הביוקר – במתחם ממילא, יותר זול ויש גם שאטלים במתחם התחנה הראשונה.
מגיעים עם תינוקות? עדיף עם מנשאים

פסטיבל אור ירושלים 2019
26 ביוני עד ה-4 ביולי (למעט שישי)
בין השעות 20:00-23:00 / במוצאי שבת עד שעה 24:00
הכניסה חופשית

אתר האינטרנט של הפסטיבל www.lightinjerusalem.org.il

פרטי המקום
נשמח לדעת!



כל המשפחה חינם

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

עוד בקטגוריה

אין תגובות

השאר תגובה