אטרקציות בירושלים והסביבה – כל המקומות ששווה להכיר

צילום: הרשות לפיתוח ירושלים

מחפשים אטרקציות בירושלים והסביבה? ריכזנו לכם את כל האטרקציות ששווה להכיר באזור ירושלים כדי שהביקור הבא יהפוך לחוויה משפחתית מלאה בכיף

 

ישראל בקטן? פארק מיני ישראל

פארק מיני ישראל הוא פארק מיוחד שמציג את כל המדינה בתוכו- בקטן. ברחבי הפארק תוכלו למצוא דגמים מוקטנים של כל הערים והאתרים החשובים בארץ- מהחרמון והכנרת, דרך תל אביב הסואנת, ירושלים מלאת הקדושה, ועד המדבר, מצדה ואפילו אילת. הפארק מאפשר לכם לחרוש את הארץ ללמד את ילדכם כל מה שהם צריכים לדעת בלי להאתאמץ ולסוע שעות.

טלפון: 053-7106966

עוד על מיני ישראל..

מיני ישראל, לוח חופשות וחגים, אטרקציות לילדים במרכז
חוגגים עם כל המשפחה בפארק מיני ישראל.

 

ים של אטרקציות לכל הגילאים בקיפצובה

פארק קיפצובה בקיבוץ צובה מציע מגוון רחב ובלתי נגמר של אטרקציות ופעילויות לילדים בכל הגילאים, מכל סוג שעולה בדעתכם. בין האטרקציות בפארק: עשרה מתנפחים שונים, משחקיה עם מתחם לקטנים ומתחם לגדולים, מכונות משחק, מתחם התותח- ירי כדורי ספוג, מכוניות מתנגשות לקטנים ולגדולים, רכבת, רכיבה על סוסים, מתקני טיפוס, אומגה, וכל זה בנוף המדהים של הרי ירושלים.

המקום מציע גם פעילויות למבוגרים- סדנאות ODT שמתאימות במיוחד לחברות וצוותים.

בנוסף מציע הפארק אופציה לחגיגת יום הולדת. ואם תרצו להשאר באזור- יש גם מלון…

טלפון: 053-7106945

לכל האטרקציות והפעילויות לילדים בקיפצובה…

פארק המתנפחים בקיפצובה. צילום: אסף קליגר
פארק המתנפחים בקיפצובה. צילום: אסף קליגר

 

 

רוצים להשאר לישון? חופשה משפחתית בהרי ירושלים

יש יותר מדי אטרקציות בירושלים ואתם רוצים להספיק הכל? בקיבוץ צובה שנמצא ליד ירושלים, הוקם מלון צובה- מלון שיושב מול הנוף עוצר הנשימה של הרי ירושלים וכרמי היין.
במלון 64 סוויטות משפחתיות מצוידות ומאבוזרות, בריכה, בית קפה וחדר אוכל, מגרשי טניס וכדורסל, בית כנסת וכל המ שצריך כדי להנות מחופשה משפחתית מושלמת.
ואם זה לא מספיק- אורחי המלון נהנים מכניסה חופשית לפארק קיפצובה.

עוד אטרקציות להשלמת החוויה- בראנץ מיוחד בשישי בוקר, סיורי יין וחוות שוקולד…

טלפון: 053-9382890

למלון צובה והאטרקציות בסביבה…

מלון צובה
מלון צובה

 

אטרקציות בירושלים- הצגות ילדים

מחפשים הצגות ילדים איכותיות בירושלים? בבית שמואל בירושלים מגוון גדול של הצגות ילדים מתחלפות לכל הגילאים, שמצד אחד יהנו את הילדים ומצד שני יעבירו להם מסרים חשובים. בין ההצגות:

הגשם של סבא אהרן: מה קורה כשיש בצורת והגשם מסרב להגיע? ההרפתקה של סבא אהרן, סבא נחום וסבא יצחק שיוצאים לחלץ את העננים ולהביא את הגשם.

קצב משגע: מופע לילדים ולכל המשפחה של האמן הבינלאומי זיו איתן שמציג את המוסיקה- הכלים, התפקידים, הצלילים והמקצבים בדרך אינטראקטיבית ומלאת הומור. שילוב מוסיקה קלאסית מגוונת, מוסיקה ברזילאית ושירי ילדים.

 

הגשם של סבא אהרן
הגשם של סבא אהרן

 

משחקיות לילדים בירושלים

בירושלים קיימות כמה משחקיות, לילדים בגילאים שונים, שמתאימות לבילוי של אחר צהריים עם הילדים או לחופשות וחגים.

משחקיית קניון רמות: משחקיה עם מתקני פעלטון, בריכת כדורים, אומגות ועוד הרבה פעילויות לילדים ולקטנטנים. מתאימה לפעוטות ולילדים עד גיל 9.

אבו יויו: משחקיה ביס פלאנט ירושלים. מגוון פעילויות והפתעות לילדים עד גיל 9, מתחם בימבות, מגלשה עם בריכת כדורים ומתחם כישורי חיים ייחודי. מגיל שלושה חודשים- מתחם עם צעצועים רכים המתאימים לפעוטות.

פעלטון משחקיה בקניון הדר: מתחם ג’ימבורי לקטנטנים, מתנפחים, חדר חושך, אומגות, חדר יום הולדת, מתקני פעלולי לקטנטנים, בריכת כדורים, מתחם תותחי אוויר ועוד.

לכל המשחקיות בירושלים והסביבה ובכל הארץ…

משחקיה לילדים- קניון רמות בירושלים
משחקיה לילדים- קניון רמות בירושלים

 

50 שנים למערכה ההיסטורית – מוזיאון גבעת התחמושת החדש

במוזיאון גבעת התחמושת החדש בירושלים, קמה לראשונה תצוגה של המערכה על ירושלים בששת הימים. התצוגה כוללת חומרים שנחשפים לראשונה, עם יומן מסע מרגש של העיר, בחוויה רב חושית.

בתערוכה מוצגים לראשונה פריטים אישיים מהקרבות, ביניהם הדגל שנתלה על הכותל, הסידור בו התפלל הרב גורן, איורים שנעשו ע”י לוחמים במהלך הקרבות, סרטים מקוריים של ירושלים לפני ובמהלך המערכה, סרטי קרבות ושחזורי הקרבות.

לפרטים הזמנות ומחירים של מוזיאון גבעת התחמושת…

מוזיאון גבעת התחמושת
אטרקציות בירושלים- מוזיאון גבעת התחמושת

 

אטרקציה חדשה בגן החיות התנכ”י- האקווריום

בקצה של גן החיות התנכ”י, נפתחה אטרקציה חדשה ומיוחדת- האקווריום של ירושלים. האקווריום, שנפתח בספטמב 2017, מציע סיורים חוויתים לגיל 5 ומעלה. האקווריום מתפרש על פני שטח של כ-6,000 מ”ר ויש בו עשרות בתי גידול של בעלי חיים ימיים מהים התיכון, הכנרת וים סוף.

שימו לב- הסיורים באקווריום בתיאום מראש בלבד והם מתקיימים מספר פעמים ביום.

טלפון: 053-9382409

לתיאום סיור ופרטים נוספים על האקווריום בירושלים…

האקווריום בגן החיות התנכי בירושלים
אטרקציות בירושלים- האקווריום בגן החיות התנכ”י

 

 

כאן מותר לגעת- מוזיאון המדע בירושלים

מוזיאון המדע בירושלים קם מתוך הרצון והצורך במקום שיציג את המדע לקהל הרחב, לבני נוער וגם לילדים הקטנים. במוזיאון מגוון רחב של תערוכות ומיצגים, סדנאות ואפילו הצגה לילדים. הפעילויות מתאימות לילדים מגיל 4 ומעלה.

בין הפעילויות במוזיאון: בריכות מים עם מוצגי ענק שאתם מזומנים להפעיל, סדנת בנייה לילדים, תערוכת ספרי ילדים ישראליים, תיאטרון מדע, צפיה והשתתפות בהדגמות מדעיות ועוד.

טלפון: 053-9382657

מוזיאון המדע בירושלים…

מוזיאון המדע בירושלים
אטרקציות בירושלים- מוזיאון המדע

 

אין תגובות

השאר תגובה