פסטיבל שמחה במיני ישראל – אירועי סוכות 2019 לכל המשפחה

מופע צ'יקו צ'יקולולו
צ'יקו צ'יקולולו במופע לילדים | צילום: מיני ישראל
צ'יקו צ'יקולולו בא לעשות שמח בפסטיבל במיני ישראל

על רקע נופיו היפים של עמק איילון תוכלו למצוא את הפארק היחיד מסוגו בארץ, שלאורכו ולרוחבו פרושה כל מדינת ישראל. מיני ישראל מזמין את ילדי ישראל, והוריהם כמובן, לבקר בחול המועד סוכות בפארק וליהנות משלל פעילויות במסגרת פסטיבל שמחה. בו יעלו עשר הופעות ביום עם מיטב האומנים, תוקם סוכת שמחה אליה יגיעו אושפיזין כמו עודד פז וכוכבת הילדים נתי, הגעתי, הופעתי, יועמדו פינות סלפי עם חיוכים, ועוד המון פעילויות לילדים במיני ישראל.

סוכות 2019 יתקיים השנה בפארק מיני ישראל בסימן שמחה עם פסטיבל מלא בהופעות שמחות, מפגש אומנים, חידות מהנות, מתקני לונה פארק, פינות סלפי, תחרות צילום בנושא מיני ישראל ואני, בשיתוף בית הספר לצילום גליץ, וכמובן סוכת שמחה שתארח לאושפיזין את האומנים למפגש מעריצים עם הילדים בכל יום בחול המועד.

 

מופע אקרובטיקה מהפנט
הקרקס מת מצחוק עם האקרובטים מטנזניה בהנחיית עודד פז | צילום: יח”צ

 

 

פסטיבל שמחה במיני ישראל

מידי יום במהלך פסטיבל שמחה במיני ישראל יוכלו הילדים ליהנות מ-10 מופעים שונים, ביניהם: כוכבת הילדים האהובה נתי, הגעתי, הופעתי, שתעלה עם מופע חדש ומשמח במיוחד, לצד החברים המוכרים מההופעות בובי הדובי, אליהו התוכי וחברים נוספים. כוכב הילדים עודד פז והקרקס מת מצחוק שהופיעו והדהימו את הקהל בתוכנית הגמר של גוט טאלנט, במופע מטריף המשלב נבחרת אקרובטים מטנזניה. שלומי וסתם שלא יוריד לכם את החיוך מהפנים, צ’יקולולו במופע שמח בשכונה, המבוסס על שירי ילדות ישראלית שכולנו גדלנו עליהם. גם איציק הליצן יבוא וילמד את הילדים איך לצחוק ולהצחיק – אך העיקר להיות שמח.

האוצרות המיניאטורים שמתקיימים בפארק מיני ישראל הם תפאורה מושלמת לפעילות משפחתית חווייתית ומהנה בשביל כל בני המשפחה. הפארק מעוצב כמגן דוד המחולק לשישה אזורים עיקריים הכוללים למעלה מ- 385 דגמים ומודלים של מקומות מיוחדים בארץ.
החל מקיבוץ / מושב, מגדלי עזריאלי ועד שדה התעופה ואצטדיון כדורגל, המעוטרים במעל 10,000 דמויות זעירות ואלפי כלי תחבורה שעוצבו במיוחד. במסגרת שדרוג הפארק נשתלו לאחרונה מעל מאתיים עצים ואלפי פרחים עונתיים להנאתם של המבקרים.

 

 

איציק הליצן
איציק הליצן מגיע להצחיק בפסטיבל שמחה במיני ישראל | צילום: סיון פרג

 

פסטיבל שמחה, פרטים נוספים

 

איפה: פארק מיני ישראל- לטרון, במרחק 20 דקות מתל אביב וירושלים.

מתי: ימים שלישי עד חמישי, 15-16-17.10.
בין השעות 9:00 – 19:00.

 

 

נתי הגעתי הופעתי במיני ישראל
גם נתי הגעתי הופעתי תגיע להופיע בפסטיבל שמחה | צילום: שרון יצחק

 

 

 

לפרטים נוספים באתר: לחצו כאן…

פרטי המקום
נשמח לדעת!



4 ומעלה

מחירים

מזומן ואשראי

לוח הופעות

תאריך שעה שם המקום טלפון

אין תגובות

השאר תגובה